Tuco hing (The good the bad and the ugly) (eli wallach)quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem drie zangers of filmsterrren die bleven hangen
problemen???? zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik problemen
I'm Allright (You gotta go there to come back)
tuco bleef niet hangen, blondie schoot hem losquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Tuco hing (The good the bad and the ugly) (eli wallach)
Ehm....
Weet jij de band van dat nummer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
problemen???? zal wel meevallen toch
Maar hij hing voordat hij losgeschoten werd, dus dat is blijven hangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef slaveloos het volgende:
[..]
tuco bleef niet hangen, blondie schoot hem los
slaveloos is weergaloos + 1quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef slaveloos het volgende:
david carradine
ian curtis
michael hutchence
Die rechtse heeft een leuk broekje zeghquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:40 schreef slaveloos het volgende:
[ afbeelding ]
een bandlid is voldoende voor een puntje
ik wil haar zoals de 2de van rechtsquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Die rechtse heeft een leuk broekje zegh
![]()
Als ik geld had zou ik die zondag gezien hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef starla het volgende:
Die met dat oranje haar lijkt wel Marilyn Manson
had dat gezegd! Love missle.. met de rare geluidseffectenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef slaveloos het volgende:
okay... een hit van sique sique sputnik is ook goed (mits op mijn mp3...)
de zanger! met het oranje haar dus... ihij ziet er nog steeds zo uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |