Met een toefje slagroom en een kersquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou dan gooi ik er nog eens Vanilla Ice boven op
Ice cube is goed, dr dre was meer een producer, maar die reken ik ook goed. Ice t was niet van de westside, hij ging naar de wistside toe en daar werd hij een hiphopper geen rapper dusquote:
Ik zie geen verschil, allemaal onzinquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ice cube is goed, dr dre was meer een producer, maar die reken ik ook goed. Ice t was niet van de westside, hij ging naar de wistside toe en daar werd hij een hiphopper geen rapper dus
Ice Cube en Dr Dre zijn goed
En Tanjaa the game is van de Bloodz
Voor mij wel ^^quote:
2Pac Hij wordt door velen gezien als een van de grootste (Gangsta/Soul)-rappers aller tijden.quote:
Zal vast wel zo zijn, ik ben niet zo van rappers en dat gedeuns.. Bloods crips east west.. als ze nou eens allemaal vriendjes warenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:22 schreef Lehme het volgende:
[..]
2Pac Hij wordt door velen gezien als een van de grootste (Gangsta/Soul)-rappers aller tijden.
Ice t geen rapper??????? hahahahahahahahahahahaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ice cube is goed, dr dre was meer een producer, maar die reken ik ook goed. Ice t was niet van de westside, hij ging naar de wistside toe en daar werd hij een hiphopper geen rapper dus
Ice Cube en Dr Dre zijn goed
En Tanjaa the game is van de Bloodz
quote:
euhm voggensmij maakte jij em af met Tupacquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Tanjaa het volgende:
zitten we nou al aan drie?
Jah maar ik zie nog niet ergens zo van.. +1 ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
euhm voggensmij maakte jij em af met Tupac
Jah hallo, je had wel even kunnen zeggen van +1 ofzoquote:
En puntenlijstquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah hallo, je had wel even kunnen zeggen van +1 ofzo
Nou... als je er wel eens bent geweest.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:37 schreef starla het volgende:
ach warschau, moet auswitchz zijn, hoe kom ik bij warschau?
Maakt niet uit ^^quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:37 schreef starla het volgende:
ach warschau, moet auswitchz zijn, hoe kom ik bij warschau?
dat noem ik west coast en rapper, dus punt voor mijquote:Hoewel Ice-T werd geboren in Newark, New Jersey, werd hij één van de leidende figuren achter de zogenaamde West Coast hiphop. Nadat hij op jonge leeftijd zijn ouders verloor in een motorongeluk, werd hij opgevoed door zijn familie in zuid Los Angeles. Hier leerde hij het straatleven van het getto kennen en sloot hij zich aan bij een van de meest beruchte straatbendes, de Crips. Hier leerde hij ook de wereld van de gangstarap kennen.
Naast zijn carrière als solo rapper is hij tevens zanger en oprichter van de Metalband Body Count. Daarnaast heeft Ice-T ook regelmatig als gast-artiest opgetreden bij de Thrash Metal band Slayer, de Death Metal band Six Feet Under en de Heavy Metal bands Black Sabbath en Motorhead. Ice-T is de eerste en enige gastzanger tot nu toe bij een nummer van Black Sabbath. Hij is dan ook al jaren een groot fan van de band en heeft daarom bij 2 van zijn albums muziek van de groep gebruikt als intro. Een van deze nummers is Shut Up Be Happy, waarin Jello Biafra een Spokenword uitvoert op de muziek van het nummer Black Sabbath.
ik ging ook niet zeuren om dat punt dat je aan lehme had gegeven...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat noem ik west coast en rapper, dus punt voor mij
andere weer wel ^^quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
Biceps, triceps, abdomines..? en palamaris
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef BasOne het volgende:
Abs
Pecs
BasOne niet blij met plaatje![]()
![]()
triceps
euggh
6...nog 2!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:49 schreef Tanjaa het volgende:
quadraceps volgens mij ook nog?
sixpack bier?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
geen idee, die van mij zijn allemaal slap.
MAAAR
Dames, ik heb wel een sixpack
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |