quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef ASroma het volgende:
hier btw een pic van mijn vriendin, om de foto schreeuwers voor te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Krijg jij dan aub een klap van de spellingshamer?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef TNA het volgende:
Goede fotoshoot trouwens, maar jammer van het thumbnailformaat. Heeft iemand de high res-pics?
Uiteraardquote:
jammer genoeg niet, nu moet ik het de komende tijd zonder seks doen, terwijl dit warme weer je nu juist zo horney maaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Saaaaab het volgende:
Dit is toch wel een hoax hoop ik voor je, TS
Horney? Stekelig?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
jammer genoeg niet, nu moet ik het de komende tijd zonder seks doen, terwijl dit warme weer je nu juist zo horney maakt
jah sorry voor me engels, maar mijn nu huidige ex heeft direct wat spulletjes van haarzelf meegenomen, waaronder ons SAMEN!! gekochte engels woordenboekquote:
Niks mis mee toch, hij vult gewoon de uren in die jij zit te werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Je hebt je vader betrapt terwijl ie aan het neuken was met je vriendin op de keukentafel?
ok
De verloedering van Fok!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:34 schreef junkiesietze het volgende:
waar de FUCK gaat het heen met Fok!?
een aantal jaar geleden werd je tenminste nog keihard gebanned als je zulke plaatjes poste
change
jemeentetquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:30 schreef BigKahuna het volgende:
JONGENS JONGENS JONGENS !!!
Ik denk niet dat dit echt waar is hoor!!!
Engels is met een hoofdletter.. Heeft ze toevallig ook je Nederlands woordenboek meegenomen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah sorry voor me engels, maar mijn nu huidige ex heeft direct wat spulletjes van haarzelf meegenomen, waaronder ons SAMEN!! gekochte engels woordenboek
pfff dat denken er wel meerdere hier in de omgeving.... maar verdomme je eigen vaderquote:
hmmm zou goed kunnen, ging vrij snel gisteravond met inpakken van haar spulletjes en dan erbij was ik helemaal in shock.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Engels is met een hoofdletter.. Heeft ze toevallig ook je Nederlands woordenboek meegenomen?
Probeer het uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
Ach, dan kunnen ze zeker ook allemaal verkapt tubgirl gaan posten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |