En dan zit je mij op typfouten aan te pakkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Jij wist ook best wat ik bedoelde, dus als we toch aan het verbeteren gaan terwijl we weten wat er bedoelt word...
Oh, krijgen we datquote:Ik vind het allemaal zo algemeen genomen, ieder mens is anders, en ieder mens zal anders reageren.
Respecteer de unieke sneeuwvlok!quote:
Gaan we gooien?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.
Pak je ook een majoor bij zijn lurvenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog ff en ik wordt natuurlijk gruwelijk jaloers, jij met je zoenpartijen!
jij hebt ook een optie openstaan, maar dan moet je wel even actief wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog ff en ik wordt natuurlijk gruwelijk jaloers, jij met je zoenpartijen!
Kom morgen naar de werkmansborrelquote:
En dan nog pijn hebben?quote:
quote:
Oeh, mannen in uniform.quote:
Wie de bal kaatst....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan zit je mij op typfouten aan te pakken![]()
[..]
Oh, krijgen we dat
Ik gok dat er zeker wel weer een weekje a 1 of 2 tussen gaat zitten. Maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
En dan nog pijn hebben?Meer regelmaat dan, geen weken wachten.
![]()
Punt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij hebt ook een optie openstaan, maar dan moet je wel even actief worden
Je lijkt wel een vrouw..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
Ja, dat krijgen we ja. Zolang mij nog niets gevraagd is in je onderzoek heb je ook nog niets over me te vertellen.
Kan ook heel leuk zijn ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trekt me juist totaal niet.![]()
Slonzen.Hippies
Jij hebt wel meerdere opties openstaan geloof ikquote:
Ligt eraan wat voor uniform. Van de meesten hier word je niet snel geilquote:
Schat-bij-nacht lijkt me beterquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
De marine vergroot je wereld, moet je het alleen wel met een Sergeant-majoor doen.
PM dat lijstje eens door naar haarquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt wel meerdere opties openstaan geloof ik
Ik ben gewoon verbitterd dat mij nooit iets gevraagd word voordat er een profiel geschetst word.quote:
Ohjaaaa?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ripleys wet: er zijn nóóit teveel lijstjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?
Het is sowieso over hoor, zinloze discussiequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zal ik me er eens even mee bemoeien is het zo over
Kan ik kiezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM dat lijstje eens door naar haar
Oh, hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Hey sedan, ik moest nog aan je denken vandaag
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk meer over Catbert zeggen.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?
Balen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de meesten hier word je niet snel geil![]()
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Jullie vrouwen denken wel meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Daarvoor dankquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.
Oke, maar ik deel Rauw zijn standpuntquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel, sedan. Wat denken wij wel meer?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, hoezo?
Op een goede of slechte manier?![]()
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
Ik kies gewoon datgene aan wat ik het best bij mij vind passen. Ik denk er niet over na met welk antwoord ik positiever eruit kom.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Wat dat je voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:Kijk, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
zullen we dan maar neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?
Dus ik hecht er niet zoveel waarde aan
Ik begrijp niets van deze zin.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?
ik wil dat lijstje ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM dat lijstje eens door naar haar
gggghhooootttt!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Iedereen heeft ook precies hetzelfde onderbewustzijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?
Welk deel van "wel degelijk zelfbewust" begrijp jij niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |