Ik ga nog maar een bakkiequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Fatsoenlijke werkgever...
Ik denk dat ze op mijn oude werk nu ook wel aan de ijsjes zitten
Neuh, en al helemaal niet bij IQ testen. EQ is alleen heel lastig te 'testen'. Zelfs iemand met een laag IQ zal bij de genoemde test waarschijnlijk kunnen beredeneren wat een sociaal gewenst antwoord is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
En dat laatste is, helaas, bij bijna alle testen het geval.
Inderdaad. Het lijkt me dat onzekere mensen zich er meer van aantrekken. Als ik een slechte dag heb dan ga ik me daar ook drukker over maken dan normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
Dat is ook nog discutabelAls je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt, kun je een afwijzing misschien beter relativeren. Je ziet het dan niet puur als een persoonlijke afwijzing, maar als een verkeerde combinatie van factoren.
Ik wou "Ola" zeggen maar dan krijg ik meteen zin in een ijsje, dus dan maar een halloquote:
Dankje meneer psychiater, dat je beter weet hoe ik in elkaar zit dan ikzelf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als het gaat om een sollicitatiegesprek doe je dat bewust. Als het daar niet om gaat, dan doe je het al onbewust. Omdat je onbewust gaat redeneren wat de 'gewenste' uitkomst is, zal de test een te positief resultaat geven.Ik heb de test eerlijk ingevuld en kreeg gemiddeld. Maar ik kan er hoog of laag uitkrijgen als ik dat zou willen, en dat maakt het een slechte test.
Daarom is het spaanse woord voor hallo ook "Hola"quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wou "Ola" zeggen maar dan krijg ik meteen zin in een ijsje, dus dan maar een hallo
Ik wilde hetzelfde zeggen maar slikte het in omdat ik zou denken dat andere mensen me dan een wijsneus zouden vinden. Mijn ego zou dat niet aankunnen. Ik ben onzeker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom is het spaanse woord voor hallo ook "Hola".
Voor mij geen ijsjes meer. Tijd voor de graveyard shift.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wou "Ola" zeggen maar dan krijg ik meteen zin in een ijsje, dus dan maar een hallo
Ik daarintegen heb een enorm e-egoquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen maar slikte het in omdat ik zou denken dat andere mensen me dan een wijsneus zouden vinden. Mijn ego zou dat niet aankunnen. Ik ben onzeker.
Teneerste vind ik dit een beetje een suffe reactie. Ten tweede is dit gewoon een onderdeel van statestiek, een basisvak bij veel opleidingen. Je kunt de uitkomst van een test heel erg beinvloeden door je vraagstelling. Ten derde bedoel je denk ik psycholoog in plaats van een psychiater, maar als je wat medicijnen voorgeschreven moet hebben heb ik wel zo m'n adresjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Rauw. het volgende:
Dankje meneer psychiater, dat je beter weet hoe ik in elkaar zit dan ikzelf.
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neuh, en al helemaal niet bij IQ testen. EQ is alleen heel lastig te 'testen'. Zelfs iemand met een laag IQ zal bij de genoemde test waarschijnlijk kunnen beredeneren wat een sociaal gewenst antwoord is.
Ja maar dan werkt de garp niet...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Daarom is het spaanse woord voor hallo ook "Hola".
Hahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Teneerste vind ik dit een beetje een suffe reactie. Ten tweede is dit gewoon een onderdeel van statestiek, een basisvak bij veel opleidingen. Je kunt de uitkomst van een test heel erg beinvloeden door je vraagstelling. Ten derde bedoel je denk ik psycholoog in plaats van een psychiater, maar als je wat medicijnen voorgeschreven moet hebben heb ik wel zo m'n adresjes
de garp klopt natuurlijk ook gewoon nooitquote:
Een collega van me heeft astronomie gestudeerd en noemen we steevast astroloog. Helemaal leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
Haha![]()
Altijd leuk als mensen het verschil niet weten tussen psycholoog & psychiater
Dat je nog door de deur heen kan is dus een wonder?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik daarintegen heb een enorm e-ego.
En dat zegt een queen nog welquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen maar slikte het in omdat ik zou denken dat andere mensen me dan een wijsneus zouden vinden. Mijn ego zou dat niet aankunnen. Ik ben onzeker.
Tuurlijk wel, een garp is gewoon een foute grap.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
de garp klopt natuurlijk ook gewoon nooit.
Soms moet je je verlagen tot het volk om te laten zien dat je ook ooit een van hen wasquote:
hoezo leuk? ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
bied zich aanquote:
Omdat veel mensen denken dat het hetzelfde is, maar dat is het helemaal niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo leuk? ik weet het ook niet.
ben er nooit mee in aanraking gekomen en mijn interesse heeft het al helemaal niet...
Een psycholoog heeft psychologie gestudeerd, een psychiater geneeskunde. Een psycholoog helpt vooral mensen met lichte geestelijke problemenn, een psychiater is gewoon een arts die de echte nutcases medicijnen voor mag schrijven. Da's eigenlijk het verschil in een notendop.quote:
maar dat is niet de hele wereld toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik dit dan heel lullig als voorbeeld aandragen?
Je tekst wordt niet begrepen door Ripley en door mij, maar het ligt niet aan de tekst... ik begreep 'm gewoon niet
wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat veel mensen denken dat het hetzelfde is, maar dat is het helemaal niet.
En dat je er nooit mee in aanraking bent gekomen, hoeft toch geen reden te zijn dat je het niet weet? Dat laatste is dan een betere reden
Bedoel je niet statistiek? Gewoon een kleine verbetering hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Teneerste vind ik dit een beetje een suffe reactie. Ten tweede is dit gewoon een onderdeel van statestiek, een basisvak bij veel opleidingen. Je kunt de uitkomst van een test heel erg beinvloeden door je vraagstelling. Ten derde bedoel je denk ik psycholoog in plaats van een psychiater, maar als je wat medicijnen voorgeschreven moet hebben heb ik wel zo m'n adresjes
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo leuk? ik weet het ook niet.
ben er nooit mee in aanraking gekomen en mijn interesse heeft het al helemaal niet...
Vast wel, maar ik ken het niet van ang3l.quote:
Ahh, gelukkig maar. Ik schrok al!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms moet je je verlagen tot het volk om te laten zien dat je ook ooit een van hen was
Niet te vaak natuurlijk he
Waarom niet? Dat werkt ook voor obscure kaartspelletjes tenslottequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
En dat je er nooit mee in aanraking bent gekomen, hoeft toch geen reden te zijn dat je het niet weet?
Een psychiater volgt de opleiding Geneeskunde en kiest daarna om psychiater te zijn - met andere woorden; hij mag wel medicijnen uitschrijven en een psycholoog mag dat niet.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een psycholoog heeft psychologie gestudeerd, een psychiater geneeskunde. Een psycholoog helpt vooral mensen met lichte geestelijke problemenn, een psychiater is gewoon een arts die de echte nutcases medicijnen voor mag schrijven. Da's eigenlijk het verschil in een notendop.
Ik maak wel een schrijffouten, sue mequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:50 schreef Rauw. het volgende:
Bedoel je niet statistiek? Gewoon een kleine verbetering hoor.
Ik zeg letterlijk dat je onbewust positievere antwoorden gaat geven. Als je twijfelt tussen 2 zul je over het algemeen niet volkomen willekeurig kiezen maar de iets positevere nemen. Dat is geen liegen, dat is gewoon menselijke natuur. En de reden dat het nemen van testen gewoon een wetenschap op zich is.quote:Ik vind het een beetje suf om te zeggen dat iedereen ineens begint te liegen bij zo'n test, ik haal 2x gemiddeld als ik had gelogen had dat wel hoger geweest nietwaar?
Dat, plus nog als toevoeging:quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een psycholoog heeft psychologie gestudeerd, een psychiater geneeskunde. Een psycholoog helpt vooral mensen met lichte geestelijke problemenn, een psychiater is gewoon een arts die de echte nutcases medicijnen voor mag schrijven. Da's eigenlijk het verschil in een notendop.
dus zolang je geen medicijnen nodig hebt zijn ze hetzelfde? en doen ze hetzelfde?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een psychiater volgt de opleiding Geneeskunde en kiest daarna om psychiater te zijn - met andere woorden; hij mag wel medicijnen uitschrijven en een psycholoog mag dat niet.
Ja, en ik bedoel dus niet dat iedereen die wel eens medicijnen krijgt van een psychiater een nutcase isquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Een psychiater volgt de opleiding Geneeskunde en kiest daarna om psychiater te zijn - met andere woorden; hij mag wel medicijnen uitschrijven en een psycholoog mag dat niet.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn keel doet zeer .. zeg maar van die spieren of wat daar dan ook onder m'n huid zit
de majoor gedeep throat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn keel doet zeer .. zeg maar van die spieren of wat daar dan ook onder m'n huid zit
Gebruikelijkerwijs word je voor zaken die door een psycholoog behandeld kunnen worden niet doorverwezen naar een psychiater. En vice versa. Dus nee, een psychiater is niet een psycholoog-plus in de praktijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
dus zolang je geen medicijnen nodig hebt zijn ze hetzelfde? en doen ze hetzelfde?
dan lees ik dat net verkeerd, of proberen anderen er met een simpele omschrijving (die dus niet klopt) vanaf te komen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gebruikelijkerwijs word je voor zaken die door een psycholoog behandeld kunnen worden niet doorverwezen naar een psychiater. En vice versa. Dus nee, een psychiater is niet een psycholoog-plus in de praktijk.
Dan zou het toch eerder in m'n keel zeer doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
de majoor gedeep throat?
OMG, did I say that out loud?
Het eerstequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan lees ik dat net verkeerd, of proberen anderen er met een simpele omschrijving (die dus niet klopt) vanaf te komen?
Volgende keer met een andere houding proberen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou het toch eerder in m'n keel zeer doen?
Of het lag natuurlijk aan de houding.. maar dat kan wel, want heb niet altijd heel comfortabel gelegen (door eigen schuld)..
Nekmassage nodig?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of het lag natuurlijk aan de houding.. maar dat kan wel, want heb niet altijd heel comfortabel gelegen (door eigen schuld)..
Heb je de majoor gedeep throat in een verkeerde houding?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij wist ook best wat ik bedoelde, dus als we toch aan het verbeteren gaan terwijl we weten wat er bedoelt word...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik maak wel een schrijffouten, sue me![]()
[..]
Ik zeg letterlijk dat je onbewust positievere antwoorden gaat geven. Als je twijfelt tussen 2 zul je over het algemeen niet volkomen willekeurig kiezen maar de iets positevere nemen. Dat is geen liegen, dat is gewoon menselijke natuur. En de reden dat het nemen van testen gewoon een wetenschap op zich is.
Ik weet het al.. tijdens het zoenen teveel met m'n hoofd achterover gehangen.. dat doen we niet nog een keer zo langquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Volgende keer met een andere houding proberen?
Keelquote:
Dit ligt op de grens van teveel informatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je de majoor gedeep throat in een verkeerde houding?
Ow trouwens was ineens weg ivm uhm ik nara collega's toeging. Maargoed, dat had je vast wel doorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit ligt op de grens van teveel informatie.
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het al.. tijdens het zoenen teveel met m'n hoofd achterover gehangen.. dat doen we niet nog een keer zo lang
[..]
KeelEn nee dank je, dat kan ik echt niet hebben
Ga ik heel raar doen enzo
Ik gokte al zoiets.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow trouwens was ineens weg ivm uhm ik nara collega's toeging. Maargoed, dat had je vast wel door
Vaak genoeg gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |