Post jij een goeie test, doe ik 'm invullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon een slechte test. Je ziet meteen welke vragen je een hoeg score op gaan leveren. En hun idee van EQ is gewoon incorrect. EQ betekent dat je je goed in kunt leven voor de gevoelens van anderen, maar kunnen is wat anders dan doen. Ik ben geen people-pleaser. Als ik iets van iemand nodig heb / iemand aardig vind ben ik anders dan wanneer het een willekeurig persoon is waar ik niks mee te maken heb. Ik kan prima inschatten hoe ik overkom op iemand, maar soms kan me dat gewoon niet zoveel schelen.
Ik vind dat de term EQ vaak door domme dozen wordt gebruikt die menen IQ en EQ mekaar onderling uitsluiten, en dus zich op die manier wat beter kunnen voelen.
Nou, dat is een hoopquote:
Ja prcies. Het kwam een beetje over als " Ik trek me niks aan van wat andere mensen van me vinden en wat ze van me denken, ik vind mezelf toch lekker wel heel leuk!"> en dan vooral ook de opmerking die gemaakt werd met "Als ik afgewezen wordt denk ik dat dat aan de ander ligt, want ik ben het waard" (niet letterlijk zo, maar zo komt het op me over).quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je ego opzij zetten is ook wat anders dan je niks aantrekken van andere mensen. Ik heb vrij veel gelezen over boeddhisme maar de lading van wat jij hier neer zet is toch wat anders hoor
"Doe ik 'em invullen" klinkt nogal kinderlijk. Ik zeg niet dat ik een betere test kan maken, maar het belangrijkste aan een test is dat het onmogelijk is de score naar je hand te zetten. Ik kan zowel een "hoge" als een "lage" score halen al naar gelang wat ik wil "bewijzen", en dan is het een slechte test.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef erikje14 het volgende:
Post jij een goeie test, doe ik 'm invullen
Maar luister eens, als jij zo'n test níet waarheidsgetrouw invult, dan heb je toch alleen jezelf daarmee?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Doe ik 'em invullen" klinkt nogal kinderlijk. Ik zeg niet dat ik een betere test kan maken, maar het belangrijkste aan een test is dat het onmogelijk is de score naar je hand te zetten. Ik kan zowel een "hoge" als een "lage" score halen al naar gelang wat ik wil "bewijzen", en dan is het een slechte test.
En dat laatste is, helaas, bij bijna alle testen het geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Doe ik 'em invullen" klinkt nogal kinderlijk. Ik zeg niet dat ik een betere test kan maken, maar het belangrijkste aan een test is dat het onmogelijk is de score naar je hand te zetten. Ik kan zowel een "hoge" als een "lage" score halen al naar gelang wat ik wil "bewijzen", en dan is het een slechte test.
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een kauwer ipv sabbelaar.quote:
sorry, niet de bedoelingquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Doe ik 'em invullen" klinkt nogal kinderlijk.
Ik ook niet, maar dat deze te simpel te beinvloeden is heb je zeker gelijk inquote:Ik zeg niet dat ik een betere test kan maken, maar het belangrijkste aan een test is dat het onmogelijk is de score naar je hand te zetten. Ik kan zowel een "hoge" als een "lage" score halen al naar gelang wat ik wil "bewijzen", en dan is het een slechte test.
mwah ik zie dat anders kan toch ik denk persoonlijk dat hoe groter en beter je over jezelf denkt hoe harder een afwijzing aankomt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja prcies. Het kwam een beetje over als " Ik trek me niks aan van wat andere mensen van me vinden en wat ze van me denken, ik vind mezelf toch lekker wel heel leuk!"> en dan vooral ook de opmerking die gemaakt werd met "Als ik afgewezen wordt denk ik dat dat aan de ander ligt, want ik ben het waard" (niet letterlijk zo, maar zo komt het op me over).
Dat heeft niks met jezelf accepteren of je ego aan de kant zetten
Dat is een bord voor je kop hebben.
Wat kan jou het nou aan je reet roesten als iemand anders het kinderlijk vind wat je zegt? Gewoon hier neerzetten hoe je dat altijd zou doen joh. Ga je toch geen sorry voor zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef erikje14 het volgende:
[..]
sorry, niet de bedoeling
[..]
Ik ook niet, maar dat deze te simpel te beinvloeden is heb je zeker gelijk in
Dat is ook nog discutabelquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:11 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah ik zie dat anders kan toch ik denk persoonlijk dat hoe groter en beter je over jezelf denkt hoe harder een afwijzing aankomt.
Dat is het punt wat ik probeer te maken als dat opgevat word zoals jij hierboven aangeeft dan begreep je mijn tekst toch niet.
Inderdaad...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
En dat laatste is, helaas, bij bijna alle testen het geval.
Dat dus. Dat ge-sorry de hele tijd word ik ook wel eens knettergek van. Overal, overigens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:11 schreef JonKeL het volgende:
Wat kan jou het nou aan je reet roesten als iemand anders het kinderlijk vind wat je zegt? Gewoon hier neerzetten hoe je dat altijd zou doen joh. Ga je toch geen sorry voor zeggen
quote:
Sorry dan daarvoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus. Dat ge-sorry de hele tijd word ik ook wel eens knettergek van. Overal, overigens.
sorry, ik stop er al meequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus. Dat ge-sorry de hele tijd word ik ook wel eens knettergek van. Overal, overigens.
Nou knettergek word ik er niet van. Kan me ook niet veel bommen als mensen het zeggen, maar valt me op dat het voor van die lullige kleine kut dingetjes is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer minder snel reageren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
dankzij jou ben ik nu spuit 11....
wat heb je daarop te zeggen?
Is er wat leuks morgen?quote:
Omdat ik lui en bezweet benquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
Waarom wordt de OP niet meer neergezet eigenlijk? Van de week begonnen de modjes van R&P er al om te vragen.
Het was ook té makkelijk, een kind kan de was doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, jullie zijn té voorspelbaar; Rauw en rival
quote:
Moet zeggen dat ik mezelf wel herken in een aantal genoemde punten al kan ik me in een hoop vragen dan ook niet direct een voorstelling makenquote:SCORE
Uw score op "EMOTIONELE INTELLIGENTIE" is: LAAG (45%). In totaal hebben 22059 mensen deelgenomen aan de test met een gemiddelde score van 59.41%.
GEVOELSLEVEN
Mensen die laag scoren hebben normaal gesproken een probleem met het herkennen en begrijpen van de eigen en andermans gevoelens. Zij zijn niet altijd in staat om hun gevoelens op de juiste manier tot uitdrukking te brengen. Zij hebben ook vaak twijfels over wie zij zijn en wat zij uit het leven willen halen. Verder hebben ze weinig vertrouwen in zichzelf en in hun mogelijkheden. Meestal hebben ze problemen met het tonen van liefde, medeleven en compassie naar hun medemensen. Over het algemeen voelen zij zich ongemakkelijk met intimiteit en kunnen ze zich moeilijk aan een ander geven.
COMMUNICATIE
Mensen met een lage EQ vinden het moeilijk om met anderen te communiceren. Zij staan niet goed in contact met zichzelf en met anderen uit hun omgeving. Ze zeggen vaak de verkeerde dingen op het verkeerde moment. Ze vinden het ook moeilijk om hun boosheid te tonen of om met de boosheid van een ander om te gaan. Ze kunnen niet goed voor zichzelf opkomen of gaan volledig door het lint als ze een conflict hebben. Ze hebben verder moeilijkheden met het erkennen van hun ongelijk. Als ze een vergissing gemaakt hebben kunnen ze ook moeilijk hun excuses aanbieden.
LEVENSGELUK
Mensen met een laag EQ hebben ook vaak weinig eigenwaarde. Ze houden niet van uitdagingen. Zij zullen zichzelf niet makkelijk committeren. Ze zijn bang voor verandering. Als het tegenzit hebben ze problemen met de motivatie en het gefocust blijven. Ze zijn niet in staat om bereikbare doelen te stellen en vaak geven ze in een vroeg stadium al op. Ze zijn pessimistisch over zichzelf en hun toekomst.
ik had 65% gemiddeld dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[..]
Moet zeggen dat ik mezelf wel herken in een aantal genoemde punten
true true dat is ook mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook nog discutabelAls je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt, kun je een afwijzing misschien beter relativeren. Je ziet het dan niet puur als een persoonlijke afwijzing, maar als een verkeerde combinatie van factoren.
Lui ben ik ook maar bezweet niet. Airco staat hier lekker aanquote:
hee, is je rug alweer een beetje off-red?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |