Lieve Anniebab, ik ben een lekker wijf. Misschien dat je lesbische gevoelens hebt? Of dat je echt nu zwaar aan de drank en paddo's zit. Je kunt ontkennen dat je Monique Smit bent, maar jij als kleine meid hebt overdag wel verdacht veel vrije tijd, gezien de tijdstippen dat je op paling/drugsgate aanwezig bent. En dat je weet dat de ouders van Liza hebben gezegd: 'Die zien we snel weer terug.' En dat je weet dat kleine Jantje vroeger meteen boodschappen deed als ie thuis kwam. Toen was ie natuurlijjk ook nog dat onschuldige jochie. Ja, als zelfs Jaap Bjuijs je schoenveters vastmaakt, dan moet je het wel heel erg hoog in de bol krijgen, zoals grote Jan het nu heeft. Moniqueje, ben je nou inmiddels al aan de man. Er gaan geruchten. En is het al goed tussen jou en je vadertje en moedertje. Ze zijn natuurlijk gewoon jaloers op je, dat jij als 19-jarige al een eigen huis en een auto hebt, terwijl je vader en moeder daar jaaarenlang erg hard voor moesten ploeteren in de fabriek. Waarom geeft je broer niet een miljoen aan ze, kunnen ze ook een keertje stoppen met werken. Jij kan toch ook wel een tonnen of 2 missen met zoveel optredens?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij hier niet te licht over denken moet ,want idd er is wel een huwelijk stuk en een kind bij betrokken,maar ja ik heb er geen macht over en nix mee te maken. Maar beste man ik voel me gevleid dat je denkt dat ik Monique ben ,want ti s een leuke meid maar ik ben t niet.!!
Ik denk dat momenteel het gros van de auteurs op deze paling/drugsgate aan de drugs zit. Ik hoor ze snuiven. Tsja, het is vrijdagavond en ze hebben last van het over het paard getilde Jantje Smit syndroom.quote:
Die hebben ze eerst gebruikt. Om weer van het hallucineren en de zelfmoordpogingen door de paddo's af te komen, gaan ze snuiven om weer nuchter te raken.quote:
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.quote:
Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en tussendoor hebben ze ook nog tijd om te eten en te sexen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezegd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beetje te redden van dit opgefokte projectiel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Dames en heren, houden we de boel de boel?
Dan is 't goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezefd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beerje te redden van dit opgefokte projectiel.
Ja dat moet wel , anders kan je nooit zo opgefokt zijn ,maar eerder een gefrustreerde huisman dan vrouw als je t mij vraagt.Hij schrijft niet als een vrouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef jennifer31 het volgende:
ik lees al een poosje mee en lach me echt rot
die annelies is toch gewoon een gefrustreerde huisvrouw die volgens mij zelf aan de paddo's zit want ze heeft wel erg veel last van hallicunaties
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
Om te gieren hier.![]()
![]()
Annie, let it go dear.
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |