abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70861731
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:11 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik vind wel dat hij hier niet te licht over denken moet ,want idd er is wel een huwelijk stuk en een kind bij betrokken,maar ja ik heb er geen macht over en nix mee te maken. Maar beste man ik voel me gevleid dat je denkt dat ik Monique ben ,want ti s een leuke meid maar ik ben t niet.!!
Lieve Anniebab, ik ben een lekker wijf. Misschien dat je lesbische gevoelens hebt? Of dat je echt nu zwaar aan de drank en paddo's zit. Je kunt ontkennen dat je Monique Smit bent, maar jij als kleine meid hebt overdag wel verdacht veel vrije tijd, gezien de tijdstippen dat je op paling/drugsgate aanwezig bent. En dat je weet dat de ouders van Liza hebben gezegd: 'Die zien we snel weer terug.' En dat je weet dat kleine Jantje vroeger meteen boodschappen deed als ie thuis kwam. Toen was ie natuurlijjk ook nog dat onschuldige jochie. Ja, als zelfs Jaap Bjuijs je schoenveters vastmaakt, dan moet je het wel heel erg hoog in de bol krijgen, zoals grote Jan het nu heeft. Moniqueje, ben je nou inmiddels al aan de man. Er gaan geruchten. En is het al goed tussen jou en je vadertje en moedertje. Ze zijn natuurlijk gewoon jaloers op je, dat jij als 19-jarige al een eigen huis en een auto hebt, terwijl je vader en moeder daar jaaarenlang erg hard voor moesten ploeteren in de fabriek. Waarom geeft je broer niet een miljoen aan ze, kunnen ze ook een keertje stoppen met werken. Jij kan toch ook wel een tonnen of 2 missen met zoveel optredens?
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:26:16 #202
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70862115
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:26 schreef Flow3r het volgende:
oei, is 't gezellig hier?

Ik denk dat momenteel het gros van de auteurs op deze paling/drugsgate aan de drugs zit. Ik hoor ze snuiven. Tsja, het is vrijdagavond en ze hebben last van het over het paard getilde Jantje Smit syndroom.
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:45:26 #204
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70862476
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:45 schreef Flow3r het volgende:
ow , ik dacht aan de paddo's
Die hebben ze eerst gebruikt. Om weer van het hallucineren en de zelfmoordpogingen door de paddo's af te komen, gaan ze snuiven om weer nuchter te raken.
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:12:26 #206
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70863485
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef Flow3r het volgende:
ach

naja, dan komt t wel weer goed
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.
stadionwave
pi_70863713
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.
Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.
pi_70863773
Dames en heren, houden we de boel de boel?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:33:09 #210
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70863805
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:

[..]

en tussendoor hebben ze ook nog tijd om te eten en te sexen?
pi_70863837
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Dames en heren, houden we de boel de boel?
Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezegd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beetje te redden van dit opgefokte projectiel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anniebab op 10-07-2009 22:40:20 ]
pi_70863963
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezefd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beerje te redden van dit opgefokte projectiel.
Dan is 't goed!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:39:44 #213
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70863997
pik moet kunnen, dat betekent toch ; toffe peer?
pi_70864246
ik lees al een poosje mee en lach me echt rot

die annelies is toch gewoon een gefrustreerde huisvrouw die volgens mij zelf aan de paddo's zit want ze heeft wel erg veel last van hallicunaties
pi_70864371
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef jennifer31 het volgende:
ik lees al een poosje mee en lach me echt rot

die annelies is toch gewoon een gefrustreerde huisvrouw die volgens mij zelf aan de paddo's zit want ze heeft wel erg veel last van hallicunaties
Ja dat moet wel , anders kan je nooit zo opgefokt zijn ,maar eerder een gefrustreerde huisman dan vrouw als je t mij vraagt.Hij schrijft niet als een vrouw.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:53:31 #216
202348 Susi
Temple of Love
pi_70864401
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
Om te gieren hier.

Annie, let it go dear.
pi_70864616
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:29 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.
Met je opmerking dat Jantje's moeder Gerda Zwarthoed alleen maar voor de sociale gezelligheid werkt en dat zijn vader Ruud Smit niet meer bij Klaas Puul in de garnalen werkt, weet je meer dan alle Volendammers. Jij bent het zusje van grote Jan Smit en je vindt het erg dat ik zijn ziekelijk verwende gedrag openbaar, omdat je bang bent dat dit zijn imago schaadt, terwijl goochem Jantje wekenlang Yolanthe in haar sop liet gaar koken door niks te zeggen na de parkeergarage-scene. Hij was veel eerder vreemd gegaan. Hij had meteen openlijk bij bijvoorbeeld RTL-boulevard kunnen zeggen dat het allemaal zijn schuld was, maar matennnaaier Jantje zei niets.
Hij heeft overigens aan zijn vader en moeder te danken dat hij weer geliefd is. De real-life soap over hem, werd gratis toegestaan in jullie huis en vooral door het gedrag van je moeder is Jantje weer geliefd geraakt, nadat hij in 2000 en 2001 2 geflopte albums had en vooral bij Edwin Evers elke morgen belachelijk werd gemaakt en op geen enkele zender werd gedraaid. Al het geld dat hij nu verdiend heeft hij te danken aan vooral zijn moeder. Dus is het niet meer dan normaal dat hij hen wat geeft. Het zal wel niet veel zijn. Want 2 jaar geleden bij Pauw en Witteman, ontkende hij nog dat hij iets had gegeven nadat Jeroen Pauw dat vroeg. ´Iedereen moet werken voor zijn geld,'zei hij toen nog.
Voor de real-life soap had hij overigens nul vrienden leek het (in Volendam word je toch alleen maar door ze genaaid, incl. door hemzelf) Ik zag hem wel eens op zaterdagavond, moederziel alleen dronken zwalkend over straat lopen en ging hij de ene bar na de andere in en weer uit in z'n eentje.

Voor de goede orde, ik ben geen familie van je Monique.
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:04:19 #218
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70864797
Weirdness.
pi_70864872
pi_70865144
Ziekelijk verwende typjes zoals Jan Smit is het ultieme voor elke psychiater om hem waarden en normen bij te brengen, om hem van z'n deviante gedrag te verlossen en daardoor schade bij anderen, zoals het door hem kapot gemaakte huwelijk tussen Liza Plat en Wim Visscher en dochtertje te voorkomen.
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:22:13 #222
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70865252
Hij heeft trouwens altijd vrienden gehad en ik snap niet wat jij er nou aan hebt om zulke nonsens over hem hier te vertellen?Als je dan zon lekker wijf bent , waar ik me twijfels over heb,maar goed ,heb je zeker eens een blauwtje bij hem gelopen?En therapie geven is een breed iets , volgens mij geef je aroma-therapie,omdat je zoveel over snuiven weet.
pi_70865287
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:22 schreef Flow3r het volgende:
maare...is ie nou samen met Lisa of niet?
Monique Smit, alias Anniebab, weet het fijne ervan. Wat ik ervan weet is, dat zodra Jan thuis komt, Liza en haar kind daar op bezoek gaan en ook de nacht doorbrengen.
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:26:47 #225
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70865310
Popcorntopic .
pi_70865348
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Anniebab het volgende:
Hij heeft trouwens altijd vrienden gehad en ik snap niet wat jij er nou aan hebt om zulke nonsens over hem hier te vertellen?Als je dan zon lekker wijf bent , waar ik me twijfels over heb,maar goed ,heb je zeker eens een blauwtje bij hem gelopen?En therapie geven is een breed iets , volgens mij geef je aroma-therapie,omdat je zoveel over snuiven weet.
Weer laat je blijken dat je erg close bent met Jantje en ga je schelden omdat je het niet meer kan ontkennen
stadionwave
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:28:30 #227
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70865353
Ow, en Anniebab kan niet Monique zijn. Als ze net zo FOKt als ze 'zingt' typt in elk geval iemand de teksten hier voor haar .
pi_70865360
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.
Oh ja en wát zegt men ook al weer over therapeuten...?
Don't you love her madly?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:29:34 #229
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70865391
Ow, en kunnen er pics geplaatst worden van/door degenen die zichzelf lekker wijf noemen?
pi_70865408
MOI?Schelden?
pi_70865606
[quote]Op vrijdag 10 juli 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en Anniebab kan niet Monique zijn. Als ze net zo FOKt als ze 'zingt' typt in elk geval iemand de teksten hier voor haar .
[/quote)Dat bedoel je toch wel positief voor mij he ??
pi_70866228
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:37 schreef Anniebab het volgende:
Het is duidelijk, Anniebab, jij bent Monique Smit. Je snapt Roel_Jewel niet en je schrijft je teksten van je liedjes niet zelf
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:02:54 #233
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70866297
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:37 schreef Anniebab het volgende:
Vanzelfsprekend
pi_70866418
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend
Houd Monique Smit nog maar even incognito Roel_Jewel, terwijl je allang weet dat Anniebab Monique Smit is door haar opmerkingen
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:13:04 #235
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70866520
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Houd Monique Smit nog maar even incognito Roel_Jewel, terwijl je allang weet dat Anniebab Monique Smit is door haar opmerkingen
Zou ik een PM krijgen als ik zeg dat ik vanavond per ongeluk langs de TROS zapte en daar die Monique-doos zag??? Te-nen-krom-mend als iemand al niet eens kan playbacken, laat staan echt zingen . En het debiele klapvee op het plein maar zogenaamd uit hun dak gaan. Hoeveel zouden die betaald krijgen om zogenaamd enthousiast over die hamster te zijn
pi_70866846
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zou ik een PM krijgen als ik zeg dat ik vanavond per ongeluk langs de TROS zapte en daar die Monique-doos zag??? Te-nen-krom-mend als iemand al niet eens kan playbacken, laat staan echt zingen . En het debiele klapvee op het plein maar zogenaamd uit hun dak gaan. Hoeveel zouden die betaald krijgen om zogenaamd enthousiast over die hamster te zijn
Eindelijk geen kuddedier. Roel_Jewel wij moeten op de koffie. Maar weet je wat het nou is: jij en ik denken helder, maar die kuddedieren op dat plein zijn echt zo en die kopen ook al die cd's. In de jaren 70 vorige eeuw had je ze ook al en ze kochtende cd's van de BZN. Nu 40 jaar later zie je precies dezelfde blije gezichtsuitdrukkingen als 40 jaar geleden: lege mensen die op nep-gevoel-muziek vallen. De BZN playbackte toen ook, op youtube te zien. Na 40 jaar is de mens niet verstandiger geworden. Sterker,ik vind ze schlemlieger en onnozeler geworden. In de hippie-tijd in de jaren 60 had je mensen met eigen persoonlijkheden. De muziek maakte de cultuur. Je had alleen goeie muziek en artiesten in die tijd. Wat zal Monique Smit, alias Anniebab nu beteuterd zijn: welnee, ze is allang binnen.
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:29:12 #237
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70866888
nah, de Zangeres Zonder Naam was toch TOP?

pi_70867105
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:

Die kwam later, gebracht door Johnny Hoes. Je had ook Johnny Jordaan, tante Leen en Wim Zonneveld. Dat waren echte artiesten met lederen uit het leven gegrepen en die echt konden zingen en met beide benen op de grond stonden, al is het niet mijn stijl. Corrie en de Rekels kwamen weer daarna, met de inhluiding van de mindere muziek, alhoewel 'Huilen is voor jou te laat' ongeveer 46 weken in de top 40 heeft gestaan, natuurklijk door die smartlap-mensen.
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:44:55 #239
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70867206
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:

In welke minuut van de vorige eeuw precies?
pi_70867233
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In welke minuut van de vorige eeuw precies?
Roel_Jewel, wij moeten op de koffie.
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:46:22 #241
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70867234
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Eindelijk geen kuddedier. Roel_Jewel wij moeten op de koffie. Maar weet je wat het nou is: jij en ik denken helder, maar die kuddedieren op dat plein zijn echt zo en die kopen ook al die cd's. In de jaren 70 vorige eeuw had je ze ook al en ze kochtende cd's van de BZN.
Dat waren vooral van die grote zwarte cd's, denk ik. LP's heette dat, geloof ik.
quote:
Nu 40 jaar later zie je precies dezelfde blije gezichtsuitdrukkingen als 40 jaar geleden: lege mensen die op nep-gevoel-muziek vallen. De BZN playbackte toen ook, op youtube te zien. Na 40 jaar is de mens niet verstandiger geworden. Sterker,ik vind ze schlemlieger en onnozeler geworden. In de hippie-tijd in de jaren 60 had je mensen met eigen persoonlijkheden. De muziek maakte de cultuur. Je had alleen goeie muziek en artiesten in die tijd. Wat zal Monique Smit, alias Anniebab nu beteuterd zijn: welnee, ze is allang binnen.
Probleem is dat inhoudsloos volk diezelfde inhoudsloze muziek in stand houdt door deze te kopen. Het feit dat die muziek wordt verkocht, betekent niet dat die muziek goed is... Integendeel zelfs .
pi_70867312
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat waren vooral van die grote zwarte cd's, denk ik. LP's heette dat, geloof ik.
[..]

Probleem is dat inhoudsloos volk diezelfde inhoudsloze muziek in stand houdt door deze te kopen. Het feit dat die muziek wordt verkocht, betekent niet dat die muziek goed is... Integendeel zelfs .
Nogmaals, Roel_Jewel, jij bent de eerste persoon in mijn leven (in dit geval schriftelijk) die denkt zoals ik. Wij moeten op de koffie. Weg met al die robotten
stadionwave
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 00:53:26 #243
163650 Greys
pi_70867383
Is er nou niemand anders die wel eens denkt of heeft gedacht dat Annelies eigenlijk Anniebab is maar dan met een slokje (of twee) op? Ik dacht het een poosje, dat Anniebab ons in het ootje nam, maar nu twijfel ik weer!
Komt eigenlijk ook omdat ik altijd het idee had dat Volendam één groot 'ons kent ons' is en dat ze elkaar, als ze wel aparte personen zijn, wel zouden kennen. Maar dat is dus niet zo, dat jullie elkaar kennen, ladies?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:53:31 #244
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70867385
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Nogmaals, Roel_Jewel, jij bent de eerste persoon in mijn leven (in dit geval schriftelijk) die denkt zoals ik. Wij moeten op de koffie. Weg met al die robotten
. En je bent ook nog een lekker wijf, heb ik begrepen .
pi_70867529
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

. En je bent ook nog een lekker wijf, heb ik begrepen .
Jij ziet er ook niet verkeerd uit, als dat je uiterlijk is. Maar tussen alle bedrijven door wip ik wel regelmatig op Jim Wave hoor.
stadionwave
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:09:56 #246
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70867786
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:59 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Jij ziet er ook niet verkeerd uit, als dat je uiterlijk is. Maar tussen alle bedrijven door wip ik wel regelmatig op Jim Wave hoor.
Ja, dat laatste is dan weer jammer. En ja, de pic met stropdas ben ik.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:42:42 #247
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70868502
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Greys het volgende:
Is er nou niemand anders die wel eens denkt of heeft gedacht dat Annelies eigenlijk Anniebab is maar dan met een slokje (of twee) op? Ik dacht het een poosje, dat Anniebab ons in het ootje nam, maar nu twijfel ik weer!
Komt eigenlijk ook omdat ik altijd het idee had dat Volendam één groot 'ons kent ons' is en dat ze elkaar, als ze wel aparte personen zijn, wel zouden kennen. Maar dat is dus niet zo, dat jullie elkaar kennen, ladies?
ik vermoed heul iets anders

wel lachen dit ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2009 @ 01:52:20 #248
22592 crew  Ole
pi_70868666
neeehhhh
Anniebab is liev
Annelies is stom
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_70868920
Ik ga zowaar dit topic met intresse volgen!
Volgde het al,en mede dankzij die annie weet ik veel...die wel erg veel wist te vertellen...(maar nu het de vermoede zus van jantje is.....ga ik helemaal op scherp alles volgen)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2009 @ 02:18:26 #250
22592 crew  Ole
pi_70869014
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef snetje het volgende:

[..]

ik vermoed heul iets anders

wel lachen dit ...
begin ook een vermoeden te krijgen...
anniebab is het niet iig
pi_70869134
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:

[..]

anniebab is het niet iig
Niet??? hmzzz ,jammer nou weer
pi_70869195
Het is zeker teveel gevraagd ....om binnen een half uurtje tot een conclusie te komen of anniebab wel of niet de vermeende zus van jan smit is,of op zn minst een alterego van die ander?
Moet eigenlijk naar bed en heb me wakker kunnen houden met een hemaworst(sorry geen paling in huis,en ook geen visboer meer open die haring verkocht)
Maar heb nu een beeld van tikkende zus van jantje,die alles doet om de onschuld van haar lieve broertje te bewijzen?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:40:43 #253
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_70869288
Monique
  zaterdag 11 juli 2009 @ 04:10:43 #254
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70869846
quote:

[..]

Met je opmerking dat Jantje's moeder Gerda Zwarthoed alleen maar voor de sociale gezelligheid werkt en dat zijn vader Ruud Smit niet meer bij Klaas Puul in de garnalen werkt, weet je meer dan alle Volendammers. Jij bent het zusje van grote Jan Smit en je vindt het erg dat ik zijn ziekelijk verwende gedrag openbaar, omdat je bang bent dat dit zijn imago schaadt, terwijl goochem Jantje wekenlang Yolanthe in haar sop liet gaar koken door niks te zeggen na de parkeergarage-scene. Hij was veel eerder vreemd gegaan. Hij had meteen openlijk bij bijvoorbeeld RTL-boulevard kunnen zeggen dat het allemaal zijn schuld was, maar matennnaaier Jantje zei niets.
Hij heeft overigens aan zijn vader en moeder te danken dat hij weer geliefd is. De real-life soap over hem, werd gratis toegestaan in jullie huis en vooral door het gedrag van je moeder is Jantje weer geliefd geraakt, nadat hij in 2000 en 2001 2 geflopte albums had en vooral bij Edwin Evers elke morgen belachelijk werd gemaakt en op geen enkele zender werd gedraaid. Al het geld dat hij nu verdiend heeft hij te danken aan vooral zijn moeder. Dus is het niet meer dan normaal dat hij hen wat geeft. Het zal wel niet veel zijn. Want 2 jaar geleden bij Pauw en Witteman, ontkende hij nog dat hij iets had gegeven nadat Jeroen Pauw dat vroeg. ´Iedereen moet werken voor zijn geld,'zei hij toen nog.
Voor de real-life soap had hij overigens nul vrienden leek het (in Volendam word je toch alleen maar door ze genaaid, incl. door hemzelf) Ik zag hem wel eens op zaterdagavond, moederziel alleen dronken zwalkend over straat lopen en ging hij de ene bar na de andere in en weer uit in z'n eentje.

Voor de goede orde, ik ben geen familie van je Monique.
Pa Smit doet de merchandise van Jan.
En daar hoef ik geen familie van de Smitjes voor te zijn, om deze wetenschap te hebben.
Het was gewoon te zien in de wekelijkse palingsoap
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:44:51 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70870786
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:

[..]

anniebab is het niet iig
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70870927
O deze wil ik ook volgen. Even vast een TVP. Dan koffie zetten. Hè, lekker!
pi_70871058
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 04:10 schreef spapaars het volgende:

[..]

Pa Smit doet de merchandise van Jan.
En daar hoef ik geen familie van de Smitjes voor te zijn, om deze wetenschap te hebben.
Het was gewoon te zien in de wekelijkse palingsoap
Juist.
pi_70871074
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef cindy10 het volgende:
Het is zeker teveel gevraagd ....om binnen een half uurtje tot een conclusie te komen of anniebab wel of niet de vermeende zus van jan smit is,of op zn minst een alterego van die ander?
Moet eigenlijk naar bed en heb me wakker kunnen houden met een hemaworst(sorry geen paling in huis,en ook geen visboer meer open die haring verkocht)
Maar heb nu een beeld van tikkende zus van jantje,die alles doet om de onschuld van haar lieve broertje te bewijzen?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:23:40 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70871117
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
O deze wil ik ook volgen. Even vast een TVP. Dan koffie zetten. Hè, lekker!
pi_70871125
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Greys het volgende:
Greys?Alles lekker met je? Nee en ik ken hem ook niet. Ga toch weg das toch geen vrouw van 23?Das een kerel di over de jaren 60 meepraat, en als jullie denken dat ik mo ben ,houdt het echt op.Blijf je vanananananavond bij mij......oeps sorry.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:27:14 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70871160
Hoewel lichtelijk afgezaagd schreeuwt deze topic natuurlijk wel om dit filmpje!

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 12:31:03 #262
163650 Greys
pi_70873130
Viev, jou zou dat blauwe jurkje van Yolanthe ook super staan volgens mij!
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair ( ) K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70873280
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2009 @ 12:39:01 #264
22592 crew  Ole
pi_70873325
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
was me niet opgevallen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2009 @ 12:40:49 #265
22592 crew  Ole
pi_70873365
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair ( ) K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
dat lijkt me nou leuk!
Mag ik dan jullie manager worden?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2009 @ 12:41:46 #266
22592 crew  Ole
pi_70873394
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!
pi_70878907
tvp.. moet de zaak hier toch in de gaten blijven houden..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 16:39:46 #268
163650 Greys
pi_70878957
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:

[..]

dat lijkt me nou leuk!
Uiteraard! Als je ons dan maar behoedt voor allerlei schandalen
En er voor zorgt dat onze zoenen-in-de-parkeergarage-beveiligingsfilmpjes niet uitlekken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70879037
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!
Hee Ole!! Ja het is me wat met dat SHO tegenwoordig!! Het ene nog sappiger dan het andere!!
pi_70881739
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

T viel mij wel op maar toen was ze zo gek bezig dat ze alles door elkaar haalde denk ik.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:30:27 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70881847
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Co ook trouwens.
Ik kan alleen deze vinden!

Maar will do .
pi_70882291
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
Hoewel lichtelijk afgezaagd schreeuwt deze topic natuurlijk wel om dit filmpje!

Die tekst.
Dat dansje.

zaterdag 11 juli 2009 @ 19:24:26 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70883206
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ja nou! Yolan heeft ook geen boobies tenslotte!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:25:38 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70883244
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:

[..]

dat lijkt me nou leuk!
Uiteraard, met veel zakenmeetings in our headquarters, met bergen sushi en zulks .
pi_70884756
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Die tekst.
Dat dansje.

Nee ik vind t een slecht filmpje van koefnoen ,voor hun doen dan.Ze deden de Bzn wel erg goed vind ik ,maar dit vind ik minder. Ze worden vaak belachelijk gemaakt, maar laat ze ondertussen maar lekker schuiven,want er staat altijd wel een Volendammer in de hitlijst en doe ze t maar eens na,grote fanclubs,groot geld....wat moet je nog meer, waar een klein dorp groot in kan zijn...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:21:29 #276
206322 Seam
Pillz-E
pi_70884928
Legendarische OP
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:34:38 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70885328
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nee ik vind t een slecht filmpje van koefnoen ,voor hun doen dan.Ze deden de Bzn wel erg goed vind ik ,maar dit vind ik minder. Ze worden vaak belachelijk gemaakt, maar laat ze ondertussen maar lekker schuiven,want er staat altijd wel een Volendammer in de hitlijst en doe ze t maar eens na,grote fanclubs,groot geld....wat moet je nog meer, waar een klein dorp groot in kan zijn...
Zal best, maar die Monique is natuurlijk niets meer dan een liploze big met teveel extensions die meelift op het succes van d'r broertje. Zingen kan ze niet en als ik er zie dansen heb ik de ononderdrukbare neiging om me in de deurpost te verschansen en een saferoom aan te schafffen.
pi_70885393
o god ik moet wat langer slapen 's nachts. Ik dacht een volle halve minuut lang: WTF is een Saaaferoom?? Maar jij wil zo'n seefroem als Jodie Foster??
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:42:12 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70885536
Ja! Maar dan zonder Jodie Foster.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 20:48:16 #280
163650 Greys
pi_70885690
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
Ja! Maar dan zonder Jodie Foster.
... en mét de man van Halle Berry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:09:50 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70886196
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

... en mét de man van Halle Berry.
. Nou, dan hoeft die room niet meer zo safe te zijn hoor .
pi_70888255
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zal best, maar die Monique is natuurlijk niets meer dan een liploze big met teveel extensions die meelift op het succes van d'r broertje. Zingen kan ze niet en als ik er zie dansen heb ik de ononderdrukbare neiging om me in de deurpost te verschansen en een saferoom aan te schafffen.
Ik heb ook geen cd's van haar hoor,maar t zijn wel feiten dat t verkoopt ,en daar ging t ff om, tenslotte alles afbranden zoals Annelies doet ,over de Smitjes, vind ik ook wel weer overdreven.T topic moet toch levend blijven.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 22:42:31 #283
163650 Greys
pi_70888621
Ik heb gisteravond eens stukje gezien van dat Tros muziekfeest dat gepresenteerd wordt door Jan. Dat optreden van Monique was echt verschrikkelijk. En dat lied dat Jan zong eigenlijk ook. En meteen daarna kwam De Zomer Voorbij. Dat vind ik eerlijk gezegd echt een leuk programma! Ssssssshhhht
Dit was de aflevering dat al die jongens (Nick, Simon, Kees etc.) aan het varen waren en dat Jan en Jaap nog op het vliegveld stonden omdat ze die vergeten waren op te halen. Racoon was te gast in Spanje. En die Kees heeft echt vreselijk veel humor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:48:31 #284
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70888801
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

. sorry, Annelies, maar ik
moet ook es met Vivi afspreken . Wij denken ook hetzelfde .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 22:53:32 #285
163650 Greys
pi_70888951

Dat gedoe in die supermarkt, hoe ze pleepapier proberen uit te leggen
En de slappe lach van Nick
En aan het einde, met die fles champagne, op de hotelkamer 'Wat niet is, dat ken altijd nog komme!'

Viev, we moeten vrijdag wel weer op tijd terug zijn van het eten hoor, dan komt dit op tv
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:55:11 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70888990
quote:

[..]

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:14:55 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70889482
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:

Dat gedoe in die supermarkt, hoe ze pleepapier proberen uit te leggen
En de slappe lach van Nick
En aan het einde, met die fles champagne, op de hotelkamer 'Wat niet is, dat ken altijd nog komme!'

Viev, we moeten vrijdag wel weer op tijd terug zijn van het eten hoor, dan komt dit op tv
Ah, dan is het vraagstuk "S. de deur uitwerken"ook meteen opgelost .
  zondag 12 juli 2009 @ 00:01:10 #288
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70890713
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond eens stukje gezien van dat Tros muziekfeest dat gepresenteerd wordt door Jan. Dat optreden van Monique was echt verschrikkelijk. En dat lied dat Jan zong eigenlijk ook. En meteen daarna kwam De Zomer Voorbij. Dat vind ik eerlijk gezegd echt een leuk programma! Ssssssshhhht
Dit was de aflevering dat al die jongens (Nick, Simon, Kees etc.) aan het varen waren en dat Jan en Jaap nog op het vliegveld stonden omdat ze die vergeten waren op te halen. Racoon was te gast in Spanje. En die Kees heeft echt vreselijk veel humor!
o dear! nu ga ik ze dus allemaal bekijken

http://www.tvopjepc.nl/programma/1067
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juli 2009 @ 00:06:35 #289
163650 Greys
pi_70890851
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:01 schreef snetje het volgende:

[..]

o dear! nu ga ik ze dus allemaal bekijken

http://www.tvopjepc.nl/programma/1067
Oh tof, ik ook! Heb je dat filmpje hierboven gezien, die Kees is echt de lolligste
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 juli 2009 @ 01:32:58 #290
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70892350
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh tof, ik ook! Heb je dat filmpje hierboven gezien, die Kees is echt de lolligste
ik vind die Nick ook wel een scheetje
en ik ik maar denken dat Tukkers alles inslikken .....raar taaltje dat Volendam's
pi_70893533
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:32 schreef snetje het volgende:

[..]

ik vind die Nick ook wel een scheetje
en ik ik maar denken dat Tukkers alles inslikken .....raar taaltje dat Volendam's
Ik kom net thuis. Ga jullie even lekker op het plein staan flapdrollen. Jullie hebben gewoon niet door dat het gewoon allemaal zelf ingenomen pikhoofden en matennaaiers zijn die jullie allemaal een oor aannaaien en niets om jullie geven en ondertussen met niets doen lekker snel binnenlopen.
stadionwave
pi_70893592
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:32 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Ik kom net thuis. Ga jullie even lekker op het plein staan flapdrollen. Jullie hebben gewoon niet door dat het gewoon allemaal zelf ingenomen pikhoofden en matennaaiers zijn die jullie allemaal een oor aannaaien en niets om jullie geven en ondertussen met niets doen lekker snel binnenlopen.
Ik weet waarover ik praat want ik ken mijn volk. En ik hang graag de vuile was buiten want het zijn etterbakken., die een lieve lach op tv hebben, maar je in het dagelijks leven niet zien staan. Te hoog in de bol.
stadionwave
pi_70894271
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:39 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Ik weet waarover ik praat want ik ken mijn volk. En ik hang graag de vuile was buiten want het zijn etterbakken., die een lieve lach op tv hebben, maar je in het dagelijks leven niet zien staan. Te hoog in de bol.

Je hebt groot gelijk hoor meid! Van dat volk dat het zo hoog in de bol heeft Weet je wel, van die mensen die overduidelijk niet van de drank/pillen/jim wave ( )af kunnen blijven en vervolgens hun bullshit op een forum gaan spuien terwijl het geen hond intereseert wat ze te vertellen hebben, je zou ze toch graag een schop willen verkopen hé

Oh wacht..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juli 2009 @ 09:44:20 #294
163650 Greys
pi_70894626
Het is wel een nachtdiertje he, die Annelies
Dan komen er echt de helderste analyses uit!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO zondag 12 juli 2009 @ 10:14:09 #295
22592 crew  Ole
pi_70894855
Jij bent ook altijd wakker
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juli 2009 @ 10:16:36 #296
163650 Greys
pi_70894883
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:14 schreef Ole het volgende:
Jij bent ook altijd wakker
Wie, Annelies of ik?
Want ik ben alles behalve altijd wakker hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO zondag 12 juli 2009 @ 10:24:59 #297
22592 crew  Ole
pi_70894964
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie, Annelies of ik?
Want ik ben alles behalve altijd wakker hoor
I was talking to you!

Is dat goed Engels? Annelies komt op de meest rare momenten langs Maar ja, die is afhankelijk wanneer ze even mag internetten in het gesticht natuurlijk.
  Moderator / Miss SHO zondag 12 juli 2009 @ 10:28:00 #298
22592 crew  Ole
pi_70894990
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Ole!! Ja het is me wat met dat SHO tegenwoordig!! Het ene nog sappiger dan het andere!!
Veel te leuk allemaal, je blijft helemaal bij hier. Ik moet mezelf regelmatig oprapen hier
  zondag 12 juli 2009 @ 10:54:31 #299
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70895312
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:32 schreef annelies30 het volgende:

[..]

das best wel slim! met niks doen lekker snel binnenlopen
  zondag 12 juli 2009 @ 10:56:37 #300
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70895344
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Het is wel een nachtdiertje he, die Annelies
Dan komen er echt de helderste analyses uit!

De arme schat heeft gewoon een blauwtje gelopen bij de palingboer op de hoek!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')