Lieve Anniebab, ik ben een lekker wijf. Misschien dat je lesbische gevoelens hebt? Of dat je echt nu zwaar aan de drank en paddo's zit. Je kunt ontkennen dat je Monique Smit bent, maar jij als kleine meid hebt overdag wel verdacht veel vrije tijd, gezien de tijdstippen dat je op paling/drugsgate aanwezig bent. En dat je weet dat de ouders van Liza hebben gezegd: 'Die zien we snel weer terug.' En dat je weet dat kleine Jantje vroeger meteen boodschappen deed als ie thuis kwam. Toen was ie natuurlijjk ook nog dat onschuldige jochie. Ja, als zelfs Jaap Bjuijs je schoenveters vastmaakt, dan moet je het wel heel erg hoog in de bol krijgen, zoals grote Jan het nu heeft. Moniqueje, ben je nou inmiddels al aan de man. Er gaan geruchten. En is het al goed tussen jou en je vadertje en moedertje. Ze zijn natuurlijk gewoon jaloers op je, dat jij als 19-jarige al een eigen huis en een auto hebt, terwijl je vader en moeder daar jaaarenlang erg hard voor moesten ploeteren in de fabriek. Waarom geeft je broer niet een miljoen aan ze, kunnen ze ook een keertje stoppen met werken. Jij kan toch ook wel een tonnen of 2 missen met zoveel optredens?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij hier niet te licht over denken moet ,want idd er is wel een huwelijk stuk en een kind bij betrokken,maar ja ik heb er geen macht over en nix mee te maken. Maar beste man ik voel me gevleid dat je denkt dat ik Monique ben ,want ti s een leuke meid maar ik ben t niet.!!
Ik denk dat momenteel het gros van de auteurs op deze paling/drugsgate aan de drugs zit. Ik hoor ze snuiven. Tsja, het is vrijdagavond en ze hebben last van het over het paard getilde Jantje Smit syndroom.quote:
Die hebben ze eerst gebruikt. Om weer van het hallucineren en de zelfmoordpogingen door de paddo's af te komen, gaan ze snuiven om weer nuchter te raken.quote:
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.quote:
Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en tussendoor hebben ze ook nog tijd om te eten en te sexen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Welnee, daarna nemen ze een kratje bier om weer rustig te raken, na het hyperactieve gevoel van het snuiven. Door de drank raken ze slap en melig en gaan ze weer snuiven. Daarna halen ze nog een kratje uit schuur, vervolgens gaan ze weer snuiven en daarna weer een kratje, tot morgenmiddag een uur of 4 en vallen ze als een blok in slaap tot zondagmiddag. Sommigen stinken maandag nog steeds naar de drank op hun werk. De hardwerkende Volendammers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezegd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beetje te redden van dit opgefokte projectiel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Dames en heren, houden we de boel de boel?
Dan is 't goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazeker ik wel, t ergst wat ik heb gezefd is pik en voor de rest probeer ik de familie Smit een beerje te redden van dit opgefokte projectiel.
Ja dat moet wel , anders kan je nooit zo opgefokt zijn ,maar eerder een gefrustreerde huisman dan vrouw als je t mij vraagt.Hij schrijft niet als een vrouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef jennifer31 het volgende:
ik lees al een poosje mee en lach me echt rot
die annelies is toch gewoon een gefrustreerde huisvrouw die volgens mij zelf aan de paddo's zit want ze heeft wel erg veel last van hallicunaties
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
Om te gieren hier.![]()
![]()
Annie, let it go dear.
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij weet er wel erg veel van af als wijf zoals je jezelf noemt, maar luister kerel ,Jans vader werkt niet meer in de fabriek want Jan is zeer loyaal en moeders werkt nog een dagje ofzo vooor de sociale gezelligheid en hardwerkend ja dat zijn we hier allen en snuiven doet ook dat handjevol dat zal ik niet ontkennen, maar jij moet ook t kaf van t koren scheiden , jij hebt zeker geen normale mensen om je heen ,anders was je niet zo wraakzuchtig op alles wat hier leeft, ouwe pik.
Monique Smit, alias Anniebab, weet het fijne ervan. Wat ik ervan weet is, dat zodra Jan thuis komt, Liza en haar kind daar op bezoek gaan en ook de nacht doorbrengen.quote:
Weer laat je blijken dat je erg close bent met Jantje en ga je schelden omdat je het niet meer kan ontkennenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Anniebab het volgende:
Hij heeft trouwens altijd vrienden gehad en ik snap niet wat jij er nou aan hebt om zulke nonsens over hem hier te vertellen?Als je dan zon lekker wijf bent , waar ik me twijfels over heb,maar goed ,heb je zeker eens een blauwtje bij hem gelopen?En therapie geven is een breed iets , volgens mij geef je aroma-therapie,omdat je zoveel over snuiven weet.
Oh ja en wát zegt men ook al weer over therapeuten...?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.
Het is duidelijk, Anniebab, jij bent Monique Smit. Je snapt Roel_Jewel niet en je schrijft je teksten van je liedjes niet zelfquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:37 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juli 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en Anniebab kan niet Monique zijn. Als ze net zo FOKt als ze 'zingt' typt in elk geval iemand de teksten hier voor haar.
[/quote)Dat bedoel je toch wel positief voor mij he ??
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:37 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juli 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en Anniebab kan niet Monique zijn. Als ze net zo FOKt als ze 'zingt' typt in elk geval iemand de teksten hier voor haar.
[/quote)Dat bedoel je toch wel positief voor mij he ??
Houd Monique Smit nog maar even incognito Roel_Jewel, terwijl je allang weet dat Anniebab Monique Smit is door haar opmerkingenquote:
Zou ik een PM krijgen als ik zeg dat ik vanavond per ongeluk langs de TROS zapte en daar die Monique-doos zag??? Te-nen-krom-mend als iemand al niet eens kan playbacken, laat staan echt zingenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Houd Monique Smit nog maar even incognito Roel_Jewel, terwijl je allang weet dat Anniebab Monique Smit is door haar opmerkingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk geen kuddedier. Roel_Jewel wij moeten op de koffie. Maar weet je wat het nou is: jij en ik denken helder, maar die kuddedieren op dat plein zijn echt zo en die kopen ook al die cd's. In de jaren 70 vorige eeuw had je ze ook al en ze kochtende cd's van de BZN. Nu 40 jaar later zie je precies dezelfde blije gezichtsuitdrukkingen als 40 jaar geleden: lege mensen die op nep-gevoel-muziek vallen. De BZN playbackte toen ook, op youtube te zien. Na 40 jaar is de mens niet verstandiger geworden. Sterker,ik vind ze schlemlieger en onnozeler geworden. In de hippie-tijd in de jaren 60 had je mensen met eigen persoonlijkheden. De muziek maakte de cultuur. Je had alleen goeie muziek en artiesten in die tijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ik een PM krijgen als ik zeg dat ik vanavond per ongeluk langs de TROS zapte en daar die Monique-doos zag??? Te-nen-krom-mend als iemand al niet eens kan playbacken, laat staan echt zingen. En het debiele klapvee op het plein maar zogenaamd uit hun dak gaan. Hoeveel zouden die betaald krijgen om zogenaamd enthousiast over die hamster te zijn
![]()
Die kwam later, gebracht door Johnny Hoes. Je had ook Johnny Jordaan, tante Leen en Wim Zonneveld. Dat waren echte artiesten met lederen uit het leven gegrepen en die echt konden zingen en met beide benen op de grond stonden, al is het niet mijn stijl. Corrie en de Rekels kwamen weer daarna, met de inhluiding van de mindere muziek, alhoewel 'Huilen is voor jou te laat' ongeveer 46 weken in de top 40 heeft gestaan, natuurklijk door die smartlap-mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
nah, de Zangeres Zonder Naam was toch TOP?![]()
![]()
In welke minuut van de vorige eeuw precies?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
nah, de Zangeres Zonder Naam was toch TOP?![]()
![]()
Roel_Jewel, wij moeten op de koffie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In welke minuut van de vorige eeuw precies?
Dat waren vooral van die grote zwarte cd's, denk ik. LP's heette dat, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Eindelijk geen kuddedier. Roel_Jewel wij moeten op de koffie. Maar weet je wat het nou is: jij en ik denken helder, maar die kuddedieren op dat plein zijn echt zo en die kopen ook al die cd's. In de jaren 70 vorige eeuw had je ze ook al en ze kochtende cd's van de BZN.
Probleem is dat inhoudsloos volk diezelfde inhoudsloze muziek in stand houdt door deze te kopen. Het feit dat die muziek wordt verkocht, betekent niet dat die muziek goed is... Integendeel zelfsquote:Nu 40 jaar later zie je precies dezelfde blije gezichtsuitdrukkingen als 40 jaar geleden: lege mensen die op nep-gevoel-muziek vallen. De BZN playbackte toen ook, op youtube te zien. Na 40 jaar is de mens niet verstandiger geworden. Sterker,ik vind ze schlemlieger en onnozeler geworden. In de hippie-tijd in de jaren 60 had je mensen met eigen persoonlijkheden. De muziek maakte de cultuur. Je had alleen goeie muziek en artiesten in die tijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal Monique Smit, alias Anniebab nu beteuterd zijn: welnee, ze is allang binnen.
Nogmaals, Roel_Jewel, jij bent de eerste persoon in mijn leven (in dit geval schriftelijk) die denkt zoals ik. Wij moeten op de koffie. Weg met al die robottenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat waren vooral van die grote zwarte cd's, denk ik. LP's heette dat, geloof ik.
[..]
Probleem is dat inhoudsloos volk diezelfde inhoudsloze muziek in stand houdt door deze te kopen. Het feit dat die muziek wordt verkocht, betekent niet dat die muziek goed is... Integendeel zelfs.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Nogmaals, Roel_Jewel, jij bent de eerste persoon in mijn leven (in dit geval schriftelijk) die denkt zoals ik. Wij moeten op de koffie. Weg met al die robotten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ziet er ook niet verkeerd uit, als dat je uiterlijk is. Maar tussen alle bedrijven door wip ik wel regelmatig op Jim Wave hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. En je bent ook nog een lekker wijf, heb ik begrepen
.
Ja, dat laatste is dan weer jammer. En ja, de pic met stropdas ben ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:59 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Jij ziet er ook niet verkeerd uit, als dat je uiterlijk is. Maar tussen alle bedrijven door wip ik wel regelmatig op Jim Wave hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vermoed heul iets andersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Greys het volgende:
Is er nou niemand anders die wel eens denkt of heeft gedacht dat Annelies eigenlijk Anniebab is maar dan met een slokje (of twee) op? Ik dacht het een poosje, dat Anniebab ons in het ootje nam, maar nu twijfel ik weer!![]()
Komt eigenlijk ook omdat ik altijd het idee had dat Volendam één groot 'ons kent ons' is en dat ze elkaar, als ze wel aparte personen zijn, wel zouden kennen. Maar dat is dus niet zo, dat jullie elkaar kennen, ladies?
begin ook een vermoeden te krijgen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vermoed heul iets anders![]()
wel lachen dit ...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet??? hmzzz ,jammer nou weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:
[..]
begin ook een vermoeden te krijgen...
anniebab is het niet iig
Pa Smit doet de merchandise van Jan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.
Met je opmerking dat Jantje's moeder Gerda Zwarthoed alleen maar voor de sociale gezelligheid werkt en dat zijn vader Ruud Smit niet meer bij Klaas Puul in de garnalen werkt, weet je meer dan alle Volendammers. Jij bent het zusje van grote Jan Smit en je vindt het erg dat ik zijn ziekelijk verwende gedrag openbaar, omdat je bang bent dat dit zijn imago schaadt, terwijl goochem Jantje wekenlang Yolanthe in haar sop liet gaar koken door niks te zeggen na de parkeergarage-scene. Hij was veel eerder vreemd gegaan. Hij had meteen openlijk bij bijvoorbeeld RTL-boulevard kunnen zeggen dat het allemaal zijn schuld was, maar matennnaaier Jantje zei niets.
Hij heeft overigens aan zijn vader en moeder te danken dat hij weer geliefd is. De real-life soap over hem, werd gratis toegestaan in jullie huis en vooral door het gedrag van je moeder is Jantje weer geliefd geraakt, nadat hij in 2000 en 2001 2 geflopte albums had en vooral bij Edwin Evers elke morgen belachelijk werd gemaakt en op geen enkele zender werd gedraaid. Al het geld dat hij nu verdiend heeft hij te danken aan vooral zijn moeder. Dus is het niet meer dan normaal dat hij hen wat geeft. Het zal wel niet veel zijn. Want 2 jaar geleden bij Pauw en Witteman, ontkende hij nog dat hij iets had gegeven nadat Jeroen Pauw dat vroeg. ´Iedereen moet werken voor zijn geld,'zei hij toen nog.
Voor de real-life soap had hij overigens nul vrienden leek het (in Volendam word je toch alleen maar door ze genaaid, incl. door hemzelf) Ik zag hem wel eens op zaterdagavond, moederziel alleen dronken zwalkend over straat lopen en ging hij de ene bar na de andere in en weer uit in z'n eentje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de goede orde, ik ben geen familie van je Monique.
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:
[..]
begin ook een vermoeden te krijgen...
anniebab is het niet iig
Juist.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pa Smit doet de merchandise van Jan.
En daar hoef ik geen familie van de Smitjes voor te zijn, om deze wetenschap te hebben.
Het was gewoon te zien in de wekelijkse palingsoap
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef cindy10 het volgende:
Het is zeker teveel gevraagd ....om binnen een half uurtje tot een conclusie te komen of anniebab wel of niet de vermeende zus van jan smit is,of op zn minst een alterego van die ander?
Moet eigenlijk naar bed en heb me wakker kunnen houden met een hemaworst(sorry geen paling in huis,en ook geen visboer meer open die haring verkocht)![]()
Maar heb nu een beeld van tikkende zus van jantje,die alles doet om de onschuld van haar lieve broertje te bewijzen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
O deze wil ik ook volgen. Even vast een TVP. Dan koffie zetten. Hè, lekker!
Greys?Alles lekker met je? Nee en ik ken hem ook niet. Ga toch weg das toch geen vrouw van 23?Das een kerel di over de jaren 60 meepraat, en als jullie denken dat ik mo ben ,houdt het echt op.Blijf je vanananananavond bij mij......oeps sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Greys het volgende:
Is er nou niemand anders die wel eens denkt of heeft gedacht dat Annelies eigenlijk Anniebab is maar dan met een slokje (of twee) op? Ik dacht het een poosje, dat Anniebab ons in het ootje nam, maar nu twijfel ik weer!![]()
Komt eigenlijk ook omdat ik altijd het idee had dat Volendam één groot 'ons kent ons' is en dat ze elkaar, als ze wel aparte personen zijn, wel zouden kennen. Maar dat is dus niet zo, dat jullie elkaar kennen, ladies?
was me niet opgevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Viev, jou zou dat blauwe jurkje van Yolanthe ook super staan volgens mij!
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair () K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
Uiteraard! Als je ons dan maar behoedt voor allerlei schandalenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:
[..]dat lijkt me nou leuk!
Mag ik dan jullie manager worden?
Hee Ole!! Ja het is me wat met dat SHO tegenwoordig!! Het ene nog sappiger dan het andere!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!
T viel mij wel op maar toen was ze zo gek bezig dat ze alles door elkaar haalde denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
Ik kan alleen deze vinden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Viev, jou zou dat blauwe jurkje van Yolanthe ook super staan volgens mij!
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair () K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
Hoewel lichtelijk afgezaagd schreeuwt deze topic natuurlijk wel om dit filmpje!
Ja nou! Yolan heeft ook geen boobies tenslotte!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
Uiteraard, met veel zakenmeetings in our headquarters, met bergen sushi en zulksquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:
[..]dat lijkt me nou leuk!
Mag ik dan jullie manager worden?
Nee ik vind t een slecht filmpje van koefnoen ,voor hun doen dan.Ze deden de Bzn wel erg goed vind ik ,maar dit vind ik minder. Ze worden vaak belachelijk gemaakt, maar laat ze ondertussen maar lekker schuiven,want er staat altijd wel een Volendammer in de hitlijst en doe ze t maar eens na,grote fanclubs,groot geld....wat moet je nog meer, waar een klein dorp groot in kan zijn...quote:
Zal best, maar die Monique is natuurlijk niets meer dan een liploze big met teveel extensions die meelift op het succes van d'r broertje. Zingen kan ze niet en als ik er zie dansen heb ik de ononderdrukbare neiging om me in de deurpost te verschansen en een saferoom aan te schafffen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik vind t een slecht filmpje van koefnoen ,voor hun doen dan.Ze deden de Bzn wel erg goed vind ik ,maar dit vind ik minder. Ze worden vaak belachelijk gemaakt, maar laat ze ondertussen maar lekker schuiven,want er staat altijd wel een Volendammer in de hitlijst en doe ze t maar eens na,grote fanclubs,groot geld....wat moet je nog meer, waar een klein dorp groot in kan zijn...
quote:
Ik heb ook geen cd's van haar hoor,maar t zijn wel feiten dat t verkoopt ,en daar ging t ff om, tenslotte alles afbranden zoals Annelies doet ,over de Smitjes, vind ik ook wel weer overdreven.T topic moet toch levend blijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zal best, maar die Monique is natuurlijk niets meer dan een liploze big met teveel extensions die meelift op het succes van d'r broertje. Zingen kan ze niet en als ik er zie dansen heb ik de ononderdrukbare neiging om me in de deurpost te verschansen en een saferoom aan te schafffen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zal best, maar die Monique is natuurlijk niets meer dan een liploze big met teveel extensions die meelift op het succes van d'r broertje. Zingen kan ze niet en als ik er zie dansen heb ik de ononderdrukbare neiging om me in de deurpost te verschansen en een saferoom aan te schafffen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ah, dan is het vraagstuk "S. de deur uitwerken"ook meteen opgelostquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Dat gedoe in die supermarkt, hoe ze pleepapier proberen uit te leggen
En de slappe lach van Nick
En aan het einde, met die fles champagne, op de hotelkamer 'Wat niet is, dat ken altijd nog komme!'
Viev, we moeten vrijdag wel weer op tijd terug zijn van het eten hoor, dan komt dit op tv
o dear! nu ga ik ze dus allemaal bekijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond eens stukje gezien van dat Tros muziekfeest dat gepresenteerd wordt door Jan. Dat optreden van Monique was echt verschrikkelijk. En dat lied dat Jan zong eigenlijk ook. En meteen daarna kwam De Zomer Voorbij. Dat vind ik eerlijk gezegd echt een leuk programma! Ssssssshhhht![]()
Dit was de aflevering dat al die jongens (Nick, Simon, Kees etc.) aan het varen waren en dat Jan en Jaap nog op het vliegveld stonden omdat ze die vergeten waren op te halen. Racoon was te gast in Spanje. En die Kees heeft echt vreselijk veel humor!
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
o dear! nu ga ik ze dus allemaal bekijken![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/1067
ik vind die Nick ook wel een scheetjequote:Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]Oh tof, ik ook!
Heb je dat filmpje hierboven gezien, die Kees is echt de lolligste
Ik kom net thuis. Ga jullie even lekker op het plein staan flapdrollen. Jullie hebben gewoon niet door dat het gewoon allemaal zelf ingenomen pikhoofden en matennaaiers zijn die jullie allemaal een oor aannaaien en niets om jullie geven en ondertussen met niets doen lekker snel binnenlopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind die Nick ook wel een scheetje![]()
en ik ik maar denken dat Tukkers alles inslikken .....raar taaltje dat Volendam's
Ik weet waarover ik praat want ik ken mijn volk. En ik hang graag de vuile was buiten want het zijn etterbakken., die een lieve lach op tv hebben, maar je in het dagelijks leven niet zien staan. Te hoog in de bol.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Ga jullie even lekker op het plein staan flapdrollen. Jullie hebben gewoon niet door dat het gewoon allemaal zelf ingenomen pikhoofden en matennaaiers zijn die jullie allemaal een oor aannaaien en niets om jullie geven en ondertussen met niets doen lekker snel binnenlopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt groot gelijk hoor meid! Van dat volk dat het zo hoog in de bol heeftquote:Op zondag 12 juli 2009 03:39 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik weet waarover ik praat want ik ken mijn volk. En ik hang graag de vuile was buiten want het zijn etterbakken., die een lieve lach op tv hebben, maar je in het dagelijks leven niet zien staan. Te hoog in de bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I was talking to you!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie, Annelies of ik?
Want ik ben alles behalve altijd wakker hoor
Veel te leuk allemaal, je blijft helemaal bij hier. Ik moet mezelf regelmatig oprapen hierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Ole!! Ja het is me wat met dat SHO tegenwoordig!! Het ene nog sappiger dan het andere!!
das best wel slim! met niks doen lekker snel binnenlopenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Ga jullie even lekker op het plein staan flapdrollen. Jullie hebben gewoon niet door dat het gewoon allemaal zelf ingenomen pikhoofden en matennaaiers zijn die jullie allemaal een oor aannaaien en niets om jullie geven en ondertussen met niets doen lekker snel binnenlopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arme schat heeft gewoon een blauwtje gelopen bij de palingboer op de hoek!quote:Op zondag 12 juli 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Het is wel een nachtdiertje he, die Annelies
Dan komen er echt de helderste analyses uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |