`quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet tot mijn schande toegeven dat ik dit dus echt een grappig filmpje/liedje vind.
Hoe erg is het dan met me gesteld?
Ja, echt hilarisch! En Simon ziet er nog zo jong uit met dat haar!quote:
ik las geiligquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch! En Simon ziet er nog zo jong uit met dat haar!
Ik word er echt giechelig van![]()
Holadiejeeeeeeee![]()
Hilarischquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet tot mijn schande toegeven dat ik dit dus echt een grappig filmpje/liedje vind.
Nou nee, dát dan weer nietquote:
quote:En dit is nu Jan Smit's nieuwe liefje!
Dit bericht is geplaatst op 05-07-2009 om 12:40:00
Nieuwsgierig hoe lekker Jan Smit's nieuwe vriendin eruit ziet? Kijk snel....
Dit is volgens iedereen in Volendam de nieuwe vriendin van Jan Smit ofwel Liza. Voor haar moest Yolanthe wijken. Dit is nu de vrouw die Jan van zijn beste vriend afpikte en was zij toeliet.
Dit is Liza, de vrouw die Jan op het toilet van zijn stamkroeg stond te zoenen op Koninginnedag, tenminste als we de Volendamse geruchtenmachine mogen geloven.
Is zij een goede opvolgster van Yolanthe?
Ja srry t was welles nietus steeds en ik wist t zelf ook niet meer, maar als hij er nu mee naar buiten komt zal t wel waar zijn, maar dit is toch slechts een gerucht?Ik hoop in ieder geval dat t snel weer op gang komt hier.Als ik hier ook maar wat nieuws hoor ben ik er zufort.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
Zeg Annie, je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor. Nu moet ik het van het net plukken.
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Primeurjagers.
Ach je moet wat .....hahahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik neem je niks kwalijk hoor Annie. Je bent ook zo druk in het TBO subforum.
quote:Yolanthe praat voor het eerst over Wesley
Exclusief in RTL Boulevard
Yolanthe Cabau van Kasbergen kreeg in eerste instantie half Nederland over haar heen toen ze zoenend werd gespot met Wesley Sneijder. Nu de storm is gaan liggen, praat ze voor het eerst over hem.
De afgelopen weken werd er in de media druk gespeculeerd over de liefde tussen de actrice en de voetballer. De twee werden regelmatig samen gezien, maar duidelijkheid over de relatie kwam er niet.
Vanavond praat Yolanthe in RTL Boulevard voor het eerst uitgebreid over haar gevoelens voor Wesley. "Hij is heel adrem en grappig. En vooral bijdehand haha. Dat vind ik heel leuk. Je kunt echt met hem praten."
Bron: Telegraafquote:'Yolanthe en Wesley Sneijder samen op vakantie' van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn er met zijn tweeën even tussenuit geknepen.
Het tweetal werd vanochtend samen gesignaleerd achter de douane op Schiphol. Het is niet bekend wat de eindbestemming van Wesley en Yolanthe is, wel zouden ze binnen Europa blijven. Wesley liet vorige week weten blij te zijn met het gezelschap van Yolanthe: "Zo vaak als het kan proberen we elkaar op te zoeken", vertelde hij. "We lachen veel samen en hebben dezelfde humor. Soms is één woord al genoeg."
Voor Yolanthe zal een (korte) vakantie een welkome afleiding zijn. Afgelopen zaterdag was ze naar de begrafenis van haar neefje Justin van anderhalf. Hij overleed vorige week.
Zal ik dan gewoon bekennen dat ik het geweldig vind hoe ze allemaal muziek maken met elkaar? Vorig jaar voor het eerst "De zomer voorbij gekeken" en ik vond het echt heel leuk. Dat elkaars muziek spelen, bijelkaar de backgrounds doen, fungeren in elkaars videoclip. En dan toch allemaal (dus Jan, N&S en de 3 J's) toch allemaal een eigen stijl hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb die foto ook al eerder gezien en vraag me af of t kind van Lisa en der man is of van een andere kennis van Jan, ik ga t ff proberen ui te zoeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef evelien89 het volgende:
http://sibbele100.hyves.n(...)os/626501340/0/wDtf/
Dit is toch niet..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |