`quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet tot mijn schande toegeven dat ik dit dus echt een grappig filmpje/liedje vind.
Hoe erg is het dan met me gesteld?
Ja, echt hilarisch! En Simon ziet er nog zo jong uit met dat haar!quote:
ik las geiligquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch! En Simon ziet er nog zo jong uit met dat haar!
Ik word er echt giechelig van![]()
Holadiejeeeeeeee![]()
Hilarischquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet tot mijn schande toegeven dat ik dit dus echt een grappig filmpje/liedje vind.
Nou nee, dát dan weer nietquote:
quote:En dit is nu Jan Smit's nieuwe liefje!
Dit bericht is geplaatst op 05-07-2009 om 12:40:00
Nieuwsgierig hoe lekker Jan Smit's nieuwe vriendin eruit ziet? Kijk snel....
Dit is volgens iedereen in Volendam de nieuwe vriendin van Jan Smit ofwel Liza. Voor haar moest Yolanthe wijken. Dit is nu de vrouw die Jan van zijn beste vriend afpikte en was zij toeliet.
Dit is Liza, de vrouw die Jan op het toilet van zijn stamkroeg stond te zoenen op Koninginnedag, tenminste als we de Volendamse geruchtenmachine mogen geloven.
Is zij een goede opvolgster van Yolanthe?
Ja srry t was welles nietus steeds en ik wist t zelf ook niet meer, maar als hij er nu mee naar buiten komt zal t wel waar zijn, maar dit is toch slechts een gerucht?Ik hoop in ieder geval dat t snel weer op gang komt hier.Als ik hier ook maar wat nieuws hoor ben ik er zufort.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
Zeg Annie, je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor. Nu moet ik het van het net plukken.
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Primeurjagers.
Ach je moet wat .....hahahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik neem je niks kwalijk hoor Annie. Je bent ook zo druk in het TBO subforum.
quote:Yolanthe praat voor het eerst over Wesley
Exclusief in RTL Boulevard
Yolanthe Cabau van Kasbergen kreeg in eerste instantie half Nederland over haar heen toen ze zoenend werd gespot met Wesley Sneijder. Nu de storm is gaan liggen, praat ze voor het eerst over hem.
De afgelopen weken werd er in de media druk gespeculeerd over de liefde tussen de actrice en de voetballer. De twee werden regelmatig samen gezien, maar duidelijkheid over de relatie kwam er niet.
Vanavond praat Yolanthe in RTL Boulevard voor het eerst uitgebreid over haar gevoelens voor Wesley. "Hij is heel adrem en grappig. En vooral bijdehand haha. Dat vind ik heel leuk. Je kunt echt met hem praten."
Bron: Telegraafquote:'Yolanthe en Wesley Sneijder samen op vakantie' van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn er met zijn tweeën even tussenuit geknepen.
Het tweetal werd vanochtend samen gesignaleerd achter de douane op Schiphol. Het is niet bekend wat de eindbestemming van Wesley en Yolanthe is, wel zouden ze binnen Europa blijven. Wesley liet vorige week weten blij te zijn met het gezelschap van Yolanthe: "Zo vaak als het kan proberen we elkaar op te zoeken", vertelde hij. "We lachen veel samen en hebben dezelfde humor. Soms is één woord al genoeg."
Voor Yolanthe zal een (korte) vakantie een welkome afleiding zijn. Afgelopen zaterdag was ze naar de begrafenis van haar neefje Justin van anderhalf. Hij overleed vorige week.
Zal ik dan gewoon bekennen dat ik het geweldig vind hoe ze allemaal muziek maken met elkaar? Vorig jaar voor het eerst "De zomer voorbij gekeken" en ik vond het echt heel leuk. Dat elkaars muziek spelen, bijelkaar de backgrounds doen, fungeren in elkaars videoclip. En dan toch allemaal (dus Jan, N&S en de 3 J's) toch allemaal een eigen stijl hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb die foto ook al eerder gezien en vraag me af of t kind van Lisa en der man is of van een andere kennis van Jan, ik ga t ff proberen ui te zoeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef evelien89 het volgende:
http://sibbele100.hyves.n(...)os/626501340/0/wDtf/
Dit is toch niet..?
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Smallish het volgende:
Waar zou dit topic zijn zonder jou, Anniebab.
Ik vind 'De zomer voorbij' ook een heel leuk nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zal ik dan gewoon bekennen dat ik het geweldig vind hoe ze allemaal muziek maken met elkaar? Vorig jaar voor het eerst "De zomer voorbij gekeken" en ik vond het echt heel leuk. Dat elkaars muziek spelen, bijelkaar de backgrounds doen, fungeren in elkaars videoclip. En dan toch allemaal (dus Jan, N&S en de 3 J's) toch allemaal een eigen stijl hebben.
Het leukste om te zien vond ik een optreden, volgens mij de TMF Awards, van N&S toen Jan aan zijn stembanden was geopereerd. Hij deed mee op de triangel
Das niet echt om je voor te schamen hoor Greys das gewoon een GEWELDIG nummer ,die mooi blijft ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Zometeen in Boulevard doet Yolanthe (die ooit met Albert had afgesproken het eerste echte interview aan hem te geven zei hij?) een 'pikant boekje open over haar prille relatie met Wesley'. Hij laat haar hartje sneller kloppen.
Uhuh, alsof ze dat nu gewoon op camera gaat toegeven!
[..]
Ik vind 'De zomer voorbij' ook een heel leuk nummer![]()
![]()
![]()
Ik vind dat kleine gitaartje (weet niet hoe het heet precies, ukelele ofzo he?) riedeltje zo leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das niet echt om je voor te schamen hoor Greys das gewoon een GEWELDIG nummer ,die mooi blijft ook.
Ja das een joekalille zo spreek ik t tenminste uit.hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine gitaartje (weet niet hoe het heet precies, ukelele ofzo he?) riedeltje zo leuk!
quote:
quote:De twee zijn inmiddels samen op Ibiza om de 41e verjaardag van Gordon te vieren.
Lekker inhoudsloos weerquote:Yolanthe en Wesley hebben nog geen relatie
Uitgegeven: 7 juli 2009 00:28
Laatst gewijzigd: 7 juli 2009 09:05
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder hebben geen relatie. Dat heeft de ex van de Volendamse zanger Jan Smit gezegd tegen RTL Boulevard, dat maandag een deel van het interview dat het programma met haar hield uitzond.
"Ik vind hem leuk, hij vindt mij heel leuk. Er is nog geen sprake van een relatie. Als dat zo zou zijn, zou ik het zeggen. Misschien komt dat nog wel."
De actrice en presentatrice is maandag op vakantie gegaan naar Ibiza met haar beste vriendinnen en zussen. "Misschien komt Wesley ook paar dagen langs. Dat wil iedereen natuurlijk weten."
De 24-jarige Yolanthe zegt er geen geheim van te maken dat ze met de voetballer omgaat. "Zo wordt het wel een beetje in de media neergezet. Zo van: ze zijn weer samen gespot!"
Lastig
De brunette laat weten het soms lastig te vinden dat haar romances zo in de spotlights staan. "Terwijl iemand anders misschien een paar keer een date heeft of leuke dingen doet, of gesprekken voert, is het bij ons zo dat er één foto opduikt en er meteen wordt gezegd: die hebben allang een relatie.
Je moet dan verantwoording afleggen en dat is soms best wel lastig. Soms vragen ze mij: waarom doe je zo geheimzinnig? Maar ik doe niet geheimzinnig, ik verstop mezelf niet. Ik ga ook naar de Toppers.
En dan staat er vervolgens weer in de media: Betrapt! We zaten op een balkon waar al die duizenden mensen ons konden zien!"
Grappig
De actrice en presentatrice zwijmelt in het interview wel behoorlijk over Sneijder: "Hij is heel adrem en grappig. Hij is echt heel bijdehand. Dat vind ik op zich wel heel leuk."
Ook kan ze goed praten met de voetballer, waarvan in januari dit jaar bekend werd dat hij ging scheiden. "Hij heeft wat meegemaakt in zijn leven en dat merk je. Hij is een hele lieve jongen. Het is voor mij heel fijn dat hij in mijn leven is gekomen."
Rustiger
De ex van Jan Smit, met wie ze 2,5 jaar een relatie had, zegt wel te zien wat er met Sneijder gebeurt. Om zichzelf een beetje te beschermen, doet ze het nu wat rustiger aan, vertelt ze.
"Misschien wordt het wel wat, misschien niet, maar ik wil niet nu al conclusies trekken. Ik heb die fout eerder gemaakt, dat ik dacht: oh ja, met deze jongen word ik oud, ga ik trouwen en kinderen mee krijgen. Dat dacht ik echt en dat is niet zo gelopen."
Al t laatste nieuws hierover is echt inhoudloos jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)og-geen-relatie.html
[..]
Lekker inhoudsloos weer.
Ja maar ze zeggen elke keer t zelfde maar dan net ff anders,t komt allemaal op t zelfde neer.Daar buiten om moet Yo niet zo slap lullen, want ze zijn constant samen,dus hebben ze een relatie in mijn ogen klaar uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zegt toch de waarheid..Waarom noem jij inhoudsloos?
Ja dat snap ik , maar ze hebben wel wat. Overigens vind ik haar ook een aardige meid hoor, ze is lekker "gewoon"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Vivi het volgende:
Ze geeft ook aan dat ze wat terughoudender wil zijn omdat ze met Jan ook alle toekomstplannen scandeerde die achteraf niet bleken uit te komen. Ik vind Yolanthe echt een leuke meid, ze komt nuchter over, eerlijk en totaal niet arrogant ofzo. En volgens mij heeft ze ook best diepgang, maar dat dacht ik al nadat ik haar in Villa Felderhof had gezien.
Dan heeft Jan Smit ook een relatie met Lizaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Al t laatste nieuws hierover is echt inhoudloos ja
'Tuurlijk hebben ze wel "wat", maar ik snap best dat ze het op deze manier zegt. "Wat" hebben wordt anders meteen weer vertaald in minimaal samenwoon en/of trouwplannen en mogelijke zwangerschappen door de bladen,.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat snap ik , maar ze hebben wel wat. Overigens vind ik haar ook een aardige meid hoor, ze is lekker "gewoon"
Is ook zo die doet t stiekemer , ik vind Yo hier openhartiger over dan Jan. Valt me ook tegen van m.Maar hij komt er volgens mij snel mee naar buiten.gezien de geruchten op t dorp, enne nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heeft Jan Smit ook een relatie met Liza
Ja dat is ook zo ze bedoelt dat ze voorzichtiger geworden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk hebben ze wel "wat", maar ik snap best dat ze het op deze manier zegt. "Wat" hebben wordt anders meteen weer vertaald in minimaal samenwoon en/of trouwplannen en mogelijke zwangerschappen door de bladen,.
Nee Annie bab geenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is ook zo die doet t stiekemer , ik vind Yo hier openhartiger over dan Jan. Valt me ook tegen van m.Maar hij komt er volgens mij snel mee naar buiten.gezien de geruchten op t dorp, enne niethe hahahaha ,I love you.
Nee nog niet, maar ben er mee bezig....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef Smallish het volgende:
He Anniebab, weet jij al iets over die foto van dat meisje op de arm van onze Janneman? Is dat het dochtertje van Liza?
Anniebab, lieve kleine meid, jij zou 2 weken geleden al gaan kijken of het kind van Liza dezelfde glimlach heeft als Jan Smit en of het zwart haar heeft. Liza Plat en haar man Wim Visscher zijn blond. Dus zwart haar en vooral die unieke glimlach van Jantje maken alles duidelijk over wie de vader is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ben er mee bezig....
quote:Monique Smit: 'Ik ben heel erg verliefd'
(7-7-2009) Monique Smit is tot over haar oren verliefd op Volendam-speler Jeffrey Bok. "Jullie weten ook alles, he?" reageerde Monique op de vraag in een interview bj TMF of zij inderdaad verliefd was op de FC Volendam speler. "Het is nog niet heel lang, zo'n drie maanden ben ik nu verliefd, wij proberen elkaar zoveel mogelijk te zien."
Als het even lukt verliest het verliefde stel elkaar niet uit het oog. "Jeffrey gaat veel mee naar mijn optredens, als het even kan ben ik natuurlijk ook bij zijn wedstrijden. De blondine laat verder weten binnenkort te gaan verhuizen. Zij zal haar ouderlijk huis verlaten voor een onlangs gekocht huis in ' Oud Volendam'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |