Ik had jou voorspelling voor San Sebastian nog niet eens gelezen, we hebben beide geen idee wie starten en alsnog lijken onze voorspellingen erg op elkaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef ElYefe het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, dus ook meteen de laatste etappe en een wilde gok voor de Classica San Sebastian![]()
Classica San Sebastian:
1. Alejandro Valverde
2. Samuel Sánchez
3. Mikel Astarloza
4. Alexandr Kolobnev
5. Allesandro Ballan
Haha idd, ik heb vooral gekeken naar uitslagen van andere jaren en wie er toen meededen. En volgens cyclingstartlists doen Astarloza en Sanchez in ieder geval mee, dus die heb ik maar meteen opgeschrevenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik had jou voorspelling voor San Sebastian nog niet eens gelezen, we hebben beide geen idee wie starten en alsnog lijken onze voorspellingen erg op elkaar.
Gewijzigd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:57 schreef jantje1234 het volgende:
Etappe 13
1. POPOVYCH Yaroslav
2. VAN DEN BROECK Jurgen
3. GARATE Juan Manuel
4. PELLIZOTTI Franco
5. MONCOUTIE David
aangepaste versiequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:30 schreef franklop het volgende:
Vogezen
1. Moncoutié
2. Le Mevel
3. Txurruka
4. ten DamDavid Millar
5. Rojas
Pure gok
In het TDF-forum misschienquote:
Klote Chavanel, als ie nou gewoon 3e was gewordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:39 schreef franklop het volgende:
Volgens mij zijn er aantal winnaars die Chavanel op de goede plek hadden .
had ook kunnen winnen, als chavanel niet zo was teruggezaktTxurukka werd 2e ipv 3e
Ik help het je hopen:) maar ik ga voor de volgende 5:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:17 schreef Steven184 het volgende:
Parijs:
1. Kenny van Hummel
2. Tyler Farrar
3. Thor Hushovd
4. Mark Cavendish
5. Gerald Ciolek
Tsja, ik zal hem nog wel aan moeten gaan passen vrees ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik help het je hopen:) maar ik ga voor de volgende 5:
1. Cavendish
2. Farrar
3. Hushovd
4. Ciolek
5. Freire
Daar hebben we de eerste tijdrit voor gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef methodmich het volgende:
Doen we die toffe tijdrit van donderdag niet?
Geen Kenny dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:17 schreef Steven184 het volgende:
Parijs:
1. Kenny van Hummel Mark Cavendish
2. Tyler Farrar
3. Thor Hushovd
4. Mark Cavendish Jose Joaquin Rojas
5. Gerald Ciolek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |