Staat wel gewoon in de regelsquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
Neen, geen linkje in de lapo. Wen er maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Florian_ op 01-07-2009 12:58:56 ]Primum non nocere
Ik heb een probleem met autoriteitquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel gewoon in de regels
Warmtequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
jah hoiwarmte
gisteren eindfeest van school
en mijn kamer is bloedheet en ehm.... jah
warmte
wil je langskomen op mijn kamerquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Warmte. Waar.. heeeeeeeeul niks van gemerkt
.
Ben je intussen al thuis (in Nederland)?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
jah hoiwarmte
gisteren eindfeest van school
en mijn kamer is bloedheet en ehm.... jah
warmte
Het is dat ik geacht word hier aanwezig te zijn..quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je langskomen op mijn kamerlaat ik het wel even voelen
*eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maximum temperatuur van 22 tot 24 graden is ideaal. Meer hoeft niet.
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je intussen al thuis (in Nederland)?
Cali![]()
![]()
![]()
Hier begint het ook al warmer te worden
Nou weet ik niet of dat nu veel beter is.. Nijmegen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoor
ik heb gemorken (gemerkt) dat jij een probleem hebt met autoriteit door consequent geen linkje in de LaPo te plaatsen.quote:
Deze seksuele voorlichtingsles werd mede mogelijk gemaakt door Durex Pleasure.... Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
Kerel op de radio die geinterview wordt over reclame in de klas (basisschool) flipt 'm helemaal. Man, maak je niet zo druk.
Jij bent altijd welkom, dat wéét je tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb helemaal geeen vakantie.. dus ik ben welkom..
Dat is voor het eerst dat ik ergens welkom ben
Ik weet nog dat wij seksuele voorlichting kregen op school, en dat vrouwtje had een condoom geregeld en een soort van niet-dildo maar wel nep-penis, durfde ze die condoom er niet omheen te doen dus moest iemand uit klas het maar voordoen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze seksuele voorlichtingsles werd mede mogelijk gemaakt door Durex Pleasure.... Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Hoe is het met je scriptiequote:
Op de basisschool hadden wij een redelijk open seksuele voorlichting... maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat het de enige openbare basisschool in mijn woonplaats was (en is.) en omdat er een combinatieklas groep 7 en 8 wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij seksuele voorlichting kregen op school, en dat vrouwtje had een condoom geregeld en een soort van niet-dildo maar wel nep-penis, durfde ze die condoom er niet omheen te doen dus moest iemand uit klas het maar voordoen..
Fail.
Faal.. Volgend jaar poging 2quote:
heer-lijk... gister veel vrienden weer even gezienquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je deze week ergens het vliegtuig zou pakken.
en hoe bevalt het om weer thuis te zijn?
Weet je trouwens al met wie wij gingen double-daten?
Je kan elke maand afstuderen... ik herhaal JE KAN ELKE MAAND AFSTUDEREN!!!!, dat kan dus wel bij INHOLLAND..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Faal.. Volgend jaar poging 2
Ze stellen doodleuk een deadline die ik niet kan halen. Tja, dan wordt het juli volgend jaar.. Aangezien scriptie maar 1 jaar geldig isscriptie....
Ja, nou.. ik had 't dus over de 2e klas van de middelbare schoolquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden wij een redelijk open seksuele voorlichting... maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat het de enige openbare basisschool in mijn woonplaats was (en is.) en omdat er een combinatieklas groep 7 en 8 was
Je kan moeilijk dan zeggen.. jongens en meisjes van groep 7.. de komende paar uur moeten jullie ogen en oortjes dicht doen..
Ja, totdat je een schoolplan moet opstellen met een planning, en je moet wachten tot de tentamens worden aangeboden.. Daarna moet je hopen dat je verzoek tot vervroegde herkansing wordt gehonoreerd en dan moet je een splinternieuw vak gaan maken met nieuw boek zonder lessen, aangezien die pas in blok 4 worden gegevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan elke maand afstuderen... ik herhaal JE KAN ELKE MAAND AFSTUDEREN!!!!, dat kan dus wel bij INHOLLAND..
oh wacht.. uhm jij moet nog een tentamen in halen..
zo is ie beterquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nou.. ik had 't dus over de 2e klas van de middelbare school. Toen had zo'n 50% (oké misschien ietwat hoog geschat, althans volgens de verhalen
) van de klas elkaar al geneukt in de bosjes achter de school. No need to say dat die voorlichtingslessen redelijk zinloos waren
.
Hoop 't wel ja. Moet er toch niet aan denken om op dat oude lijk praktijkexamen te moeten doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is ie beter
Volgens mij was seksuele voorlichting bij ons ook in de tweede van de mavo. Zat tussen Biologie en Verzorging in..... Had bij biologie een 8+ gehaald voor seksuele voorlichting... helaas was dat alleen voor theorie..
of met de lerares of leraar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoop 't wel ja. Moet er toch niet aan denken om op dat oude lijk praktijkexamen te moeten doen.
ja.. heb het moeten leren door naar rapvideo's te kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu heb je een totaal verwrongen beeld van seksualiteit?
In groep 8 van de openbare basisschool een video gezien, daarna inderdaad in 2 havo bij biologie soort van voorlichting gekregen. Niks van begrepen, altijd onveilig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is ie beter
Volgens mij was seksuele voorlichting bij ons ook in de tweede van de mavo. Zat tussen Biologie en Verzorging in..... Had bij biologie een 8+ gehaald voor seksuele voorlichting... helaas was dat alleen voor theorie..
Die hadden wij ook één, echter was hij alleen gym docent.. met te veel geld van zn eigen bedrijf, dus hem kon het toch niet echt verrekkequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of met de lerares of leraar...
Hoewel er van onze gym cq biologie cq informaticadocent nog wel eens het verhaal rond ging dat hij.. toen hij "per ongeluk" de meisjeskleedkamer in liep.. Die zich net op dat moment aan het douchen/verkleden waren.. en zei "Meisjes, maak je niet druk.. ik heb het wel eens vaker gezien.."
Wat deze opmerking sowieso dubieus maakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |