fluistert zachtjes ivm slapende Vicky....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:01 schreef aeque het volgende:
@ Stout ik zal een naamsverandering in overweging nemen...
Kriebels in de buik is ook wel fijn trouwens.
* aeque fluistert:quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:02 schreef Stout het volgende:
[..]
fluistert zachtjes ivm slapende Vicky....
en waar heb je kriebels van ?
quote:
Niet hetzélfde shirtquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:29 schreef aeque het volgende:
Ik trek rustig in de winter twee keer hetzelfde shirt aan, maar met dit weer :x
Wassie niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet hetzélfde shirtMaar gewoon altijd alleen een t-shirt, geen jas of trui oid
Jawel, juist welquote:
Weird dudequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel, juist welSuper gezonde jongen en geestelijk normaal enzo
Hij had het alleen echt nooit koud, was er ook aan gewend natuurlijk.
Ja, miscommunicatie, iedereen zou 40 doen, we vinden dat we eigenlijk 500 pannekoeken nodig hebben voor zo'n 160 mensen in totaal, maar ziek, zwak, misselijk, en geen idee wat voor andere dingen. Dus net nog ff besproken, we gaan pakken mix uitdelen vanmiddag in de hoop dat er nog wat andere mesnen zijn die willen bakken.. Ik kreeg net een foontje, of ik met spoed naar mn werk kan komen, eerst koffiequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
mous, zoveel pannenkoekenVoor school ofzo?
Lol nee, het zijn goede-ik-vertel-niet-waarom-kriebelsquote:
quote:
Ja ok das waar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
daar is ook troep op batterijen voor hoor
Ouch. Is inderdaad niet zo heeeeel verstandig nee...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
Schudden met een blikje senseopads waarvan de deksel niet goed erop zit is niet verstandig krijg je een blauwe plek van op je kin
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
Schudden met een blikje senseopads waarvan de deksel niet goed erop zit is niet verstandig krijg je een blauwe plek van op je kin
Ook geen lustobject?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok das waar...
Maar nee het is in ieder geval geen object...
die coolsticks die belana bedoelt, in een bakje niet hoor, ik heb ze gister ook in mijn handen gehad. Heb je wel een dekamarkt, die heeft veel dezelfde dingen als Deen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef Saffier het volgende:
Verliefd Aeque? Of een goede nacht gehad? Vertel eens!!
Belana die coolsticks hebben idd ook gewoon suiker. De zonnaturadingen heb ikhier nog niet gezien, zal er eens naar vragen, bedankt voor het meedenken!
getver! Doe maar niet nog esquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
nee, dan liever nog een blauwe kin... Schminck jij wel weg toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
koffiezetten met tweedehands padjes ook nietmaar geeft geen blauwe plekken, kusje dr op!
Zijn dat werkelijk suikervrije waterijsjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]
die coolsticks die belana bedoelt, in een bakje niet hoor, ik heb ze gister ook in mijn handen gehad. Heb je wel een dekamarkt, die heeft veel dezelfde dingen als Deen.
Ik moet straks naar deen, mix halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn dat werkelijk suikervrije waterijsjes?
Ik heb al daaagen zo'n zin in een waterijsje, maar met al die suiker erin lijkt me dat geen goed idee. Dit zou wel een oplossing kunnen zijn en we hebben een Deen in Amsterdam, heb ik al opgezocht!
waarom? heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Syrena wil hier niet meer komenMaar ze lurkt nog wel mee, Hoi Syreen
is er geen diksap oid zonder suiker? of roosvicee ofzo, vast wel toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:47 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly misschien zelf waterijs maken van gepureerd fruit? Of zit daar ook nog teveel (fruit)suiker in?
Dan hoef ik het dus niet te zeggen en komt het ook niet in t openbaar te staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
aeque, waarom eigenlijk niet? Je hebt inmiddels eigenlijk al zoveel gezegd dat menigeen al wel een conclusie getrokken heeft, hoor.
lief! en dat dierentuinverhaal was erg stoer, fijn toch dat je daar zo lang op kan terenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Rottdog het volgende:
Rocka had afgelopen maandag een jarig jetje![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest gaat het steeds superder met me
wat een dierentuin wel niet teweeg kan brengen![]()
etter!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hoef ik het dus niet te zeggen en komt het ook niet in t openbaar te staan
ooo daar sluit ik me bij aan, lessini cactus citroen! *googlen gaat*quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik drink zelf graag lessini met spa rood.
schijnt ook suikervrij te zijn.
misschien dat gebruiken en invriezen? ik vind de cactus-citroen-smaak het lekkerst
die moet je niet googlen, die moet je drinkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef Wampi het volgende:
[..]
ooo daar sluit ik me bij aan, lessini cactus citroen! *googlen gaat*
huh? gaat nog eens op de fles kijkenquote:
echt? gewoon direct de pad weggooien moet toch helpen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
2e hands pads is inderdaad
Brrr!
Overkomt mij net iets te vaak!
wrom nie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Syrena wil hier niet meer komenMaar ze lurkt nog wel mee, Hoi Syreen
Heerlijk Rottdog! Ik meende al vluchtig over zoiets heen gelezen te hebben(sorryquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Rottdog het volgende:
Rocka had afgelopen maandag een jarig jetje![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest gaat het steeds superder met me
wat een dierentuin wel niet teweeg kan brengen![]()
O ja nu heb ik het weer gedaan!quote:
Van de site van Roosvicee/Lessiniquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh? gaat nog eens op de fles kijken
quote:Ingrediënten
Sap uit vruchtensapconcentraat 50% (appel, citroen 17%, mandarijn, cactus 0,5%), suiker 24%, water, voedingszuur (citroenzuur), aroma, zoetstoffen (cyclamaat, sacharine), conserveermiddel (kaliumsorbaat), antioxidant (ascorbinezuur). Bevat zoetstoffen: sacharine en cyclaamzuur.
Voedingswaarde per 100 ml siroop
Energie 570 kJ/135 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 33 g
Waarvan suiker 31 g
Vet 0 g
Natrium 0,02 g
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
wrom nie?![]()
Ik heb vanmorgen Roodkapje op school afgeleverd.. Mét koekjes in d'r mandje![]()
Toen we op school kwamen bleek de juf ook een Roodkapje outfit aan te hebben en toen vond Saskia het ineens eng en wilde ze niet meer. Moest ik blijven etc.. Gelukkig voor haar bleven alle mama's nog even in de klas om het kado te geven en te zingen (juffendag) en toen was het goed![]()
Heb maar een hemd onder d'r bloes aangedaan, dan kan ze d'r cape en bloes uitdoen als ze het warm krijgt tijdens het spelen..
[ afbeelding ]
ja dat staat bij mij ook op de fles.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat staat bij mij ook op de fles.
maar je drinkt het spul toch niet puur? ()
je verdunt het toch?
mag het dan ook niet?
Het genereert wel aandacht, natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou daar nooit zo van he...hints geven en geheimzinnigheid en vervolgens niets zeggen. Hou dan je kop ofzo
psiesquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
roodkapje is tenminste origineel.
prinsessen zijn er vast in overvloed.
Als je de appel eerst stoomt op kookt dan wordt de appel minder snel bruin, maar dan zou ik geen zoete appels gebruiken want dan zit er denk ik minder smaak aan. Ik heb zelf nooit appelijsjes gemaakt hoor, maar ik zou het denk ik op die manier doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef _Ingrid_ het volgende:Tis nu al erg warm! Parasol kan weer op. Ik ga straks eens kijken of er appelijsjes bestaan. En anders zelf proberen te maken.
Ohja, wel eerst ijsmaakbakjes halen.
Leuk Roodkapje!
Das waar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef MamsX het volgende:
Goeddemoggel, en aeque jij bent wel koning in geheimzinnig doen hoor
Kan wel, dat had gisteren ook gedaan maar ik vind dat zelf niet zo lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef lady-wrb het volgende:
kan je dan niet gewoon appelsap invriezen?
Verslaafd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef MamsX het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om met cola te minderen.
Vind het lekker maar nee, niet meer neequote:
Jawel, van suiker in fruit wordt je net zo goed dik als van suiker in cola.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:29 schreef Ticootje het volgende:
Maar Miss, dat zijn toch niet de suikers waar je dik van wordt?
*Water inschenkt.
Dat wist ik dus niet... Nou dan kan ik net zo goed gewoon cola blijven drinken in plaats van die gore fruitdrinkjes..quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:31 schreef E.T. het volgende:
en fruitsuikers zetten net zo om in vet als elke andere suiker trouwens... afvallen en verse jus drinken gaat ook niet samen
Kijk je wel uit met de pitjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus daarom mag je niet te veel fruit op een dag?
Ik heb net een watermeloen gekocht bij lidl voor 2,- best een grote nog. Lekker met Kim opeten. Misschien wil Tyler ook wel.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Vind het lekker maar nee, niet meer nee
Die heb ik zaterdag ook meegenomen. Heerlijk! Hij is alweer bijna op!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus daarom mag je niet te veel fruit op een dag?
Ik heb net een watermeloen gekocht bij lidl voor 2,- best een grote nog. Lekker met Kim opeten. Misschien wil Tyler ook wel.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef MamsX het volgende:
[..]dat vind ik wel echt gek..
Dat had jij je vroeger eens moeten bedenken scheelde tripjes naar de plus
shit, laatst nog een weggegooid, had ik mooi limonade van kunnen makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, Ingrid, je kunt beter op een stuk cactus gaan kauwen
Dat gooit men tegenwoordig ook door allerlei drankjes!
Ik dacht ook meteen aan speciale voedingsmiddelen voor diabetes, maar dat werd dan juist weer afgeraden. Kennelijk zit er in heel veel van die dingen inderdaad geen suiker, maar wel veel meer vetten. En vetten is dan net weer het andere wat je voor een deel uit je voeding moet schrappen. Ik ben van roomboter op mijn brood naar halvarine gegaan, en dat scheelt werkelijk in mijn waardes. Dat beetje boter op een beschuitje of een boterhamquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet dat me vader vroeger voor mij suikervrije roomijs haalde ivm suikerziekte. wellicht bij reform/natuurwinkels die hebben vaak net wat meer aanbod in suikervrij/ en anders soortenvrij spul.
Kost wel wat meer maar goed het is maar net wta je er zelf voor over hebt
Maar cola doet verder ook niks goeds voor je, gore fruittdrinkjes welquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet... Nou dan kan ik net zo goed gewoon cola blijven drinken in plaats van die gore fruitdrinkjes..
Ik probeer wel suikervrij te eten inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik sowieso al geen grootverbruiker ben van suikers. NU alleen nog wat minder fruit en dus helemaal geen snoepje of waterijsje ofzo meer. Frisdrank dronk ik al light/zero. Mijn darmen reageren ook, want de obstipatie is weer terugquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:36 schreef Stiemie het volgende:
Probeer je helemaal suikervrij te eten miss sly? Of kan dat niet? En wat doe je met zoetstoffen? Ik ben er altijd een beetje huiverig voor. Mijn darmen reageren er ook altijd erg snel op vind ik
Echt weer iets vrouwlijks... Gelijk terugpakken op iets wat je zelf eerst deed...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef MamsX het volgende:
[..]
ooh dan heb je me vast aangestoken met je geheimzinnigheidsgriepje
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef MamsX het volgende:
[..]
ooh dan heb je me vast aangestoken met je geheimzinnigheidsgriepje
Nou dan ben ik zeker op en top vrouwelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt weer iets vrouwlijks... Gelijk terugpakken op iets wat je zelf eerst deed...![]()
Yes you are, en ik kan t weten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef MamsX het volgende:
[..]
Nou dan ben ik zeker op en top vrouwelijk
dat ja, en weten we ook waar de kriebels vandaan komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik krijg een beetje een 'get a room' gevoel
Ja eigenlijk wel he?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Wampi het volgende:
[..]
dat ja, en weten we ook waar de kriebels vandaan komen
die van zonnatura heb ik vorige week gehad, is vruchtensap en erg zuur, maar wel met vruchtensuiker erinquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef Saffier het volgende:
Verliefd Aeque? Of een goede nacht gehad? Vertel eens!!
Belana die coolsticks hebben idd ook gewoon suiker. De zonnaturadingen heb ikhier nog niet gezien, zal er eens naar vragen, bedankt voor het meedenken!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
'vroeger' toen ik nog apfelcorn als appelsapjes dronktoen vond ik ijsblokjes naturel ook erg lekker!!!
nee, nu ik het zo zie staan... dit helpt ook niks qua tips
nee Gauchos is die keten toch? Die is het niet, deze hoort niet bij die keten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat je gauchos bedoelt huup
lekker!
Oloroso is idd erg lekker!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Chan het volgende:
Nou ik zat te denken aan Oloroso, dat schijnt wel goed te zijn, maar manlief houdt niet van tapas zegt hij dus misschien toch niet zo'n goede keuze
Bij beide pannenkoekenhuizen aan de Steenstraat hebben we wel eens gegeten, grote kans dat het dat wordt, gewoon omdat het zo romantisch is
Ik zal even een foto opduikelen
Blijdorp heb ik net nog aan zitten denkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef MamsX het volgende:
Wie gaat er mee naar Blijdorp of Drievliet?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Oke, wie licht me in? Zijn Aeque en MamsX exen van elkaar of niet? Ik word gek van dat suggestieve gedoe.
We kennen elkaar gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Oke, wie licht me in? Zijn Aeque en MamsX exen van elkaar of niet? Ik word gek van dat suggestieve gedoe.
Mijn schoonouders halen wel eens wat bij Surakarta en dat is inderdaad heeeerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oloroso is idd erg lekker!
Die kipvleugels en yakitori (ja yakitori in een tapastent) zijn erg lekker!
Mijn lief en ik eindigen normaal altijd bij eh Delphi, het eten is prima, veelmaar er hangt gewoon een superleuke ontspannen sfeer.
En als je echt echt goddelijk indonesisch wilt eten moet je bij Surakarta gaan eten, Noordeinde zit die. Niet goedkoop maar zoooo lekker
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Chan het volgende:
Dankdank![]()
Je zult het alleen wel zonder foto van mn manlief moeten doen Rocka![]()
Thanks huupIk denk dat het Delphi wordt, hij houdt erg van grieks en ook van als het veel is en ik vind grieks ook lekker, dus dat lijkt me een goed idee
Ik zoek kortingskaarten....quote:
Inderdaad.quote:
Dan krijg je van die vieze behaarde benen om tegen aan te kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef aeque het volgende:
Ik vind dat ze op kantoor, korte broek & slippers verplicht moeten maken.
Behaarde benen, mits mannelijk, zijn niet vies. Tenzij je er in moet bijten, maar ik kan me geen voorstelling maken van een situatie waarin dat nodig zou zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dan krijg je van die vieze behaarde benen om tegen aan te kijken
Mooie mannen in slippers vind ik wel sexy hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Wampi het volgende:
mannen met slippers, en zeker op het werk, dat vind ik echt zo'n afknapper!!
nee, is ook niet voor op het werk, maar ik vind het ook niks om mee rond te lopen op school/ uni, dat deden studiegenoten van mij.. bah!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mooie mannen in slippers vind ik wel sexy hoor![]()
Al vind ik het niet iets voor op het werk.
Inderdaad, daarom draag ik als t dit weer is naar en van werk gewoon slippers.quote:
Echt wel! Een student kan prima op slippers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Wampi het volgende:
[..]
nee, is ook niet voor op het werk, maar ik vind het ook niks om mee rond te lopen op school/ uni, dat deden studiegenoten van mij.. bah!
Volgens mij gaat ieder topic standaard dicht bij >300 posts toch? Dus 12 pagina's vol, plus eentje op 13.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef aeque het volgende:
ik vroeg me af. Bij hoeveel posts gaat dit topic dicht?
Dat zijn al 20quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef moussy het volgende:
Zo de eerste 20 pannekoeken zijn klaar, en het is 34 graden in mn keuken
oh dang!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef moussy het volgende:
Zo de eerste 20 pannekoeken zijn klaar, en het is 34 graden in mn keuken
yup klinkt heel bekend....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Ticootje het volgende:
Missly, vergeet je de dakpannen niet door de vaatwasser te halen?
Hebben jullie ook zo'n moeite met het verzinnen van avondeten? Echt met deze hitte heb ik al amper trek in iets...
klinkt goed, hoe maak ik dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij eten vanavond zomerpasta uit de oven.
Je kookt ongeveer 350 gram pasta (vlinder-, spiraal of wat voor macaroni dan ook) + bouillonblokje gaar. Gooit dat in een ingevette ovenschaal. Ondertussen doe je een paar eetlepels kruidenboter in een pan, bakt een in ringetjes gesneden prei een paar minuten zachtjes in die kruidenboter. Doe er 150 gram diepvriesdoperwten bij. Doe daar 2 (vlees)tomaten in blokjes gesneden bij, en ook 200/250 gram hamblokjes. Doe er een klein potje macaronisaus bij, goed doorwarmen. Eventueel op smaak brengen met wat peper. Schenk dat spul over de macaroni. Snij 100/150 gram bakbacon (voorverpakt in dikke plakjes gesneden te koop bij AH) in stukjes en strooi dat erover. Dan 1 of 2 mozzarellabollen in plakjes snijden en erover verdelen. Onder een hete grill goudbruin laten kleuren. Eet smakelijk!quote:
Hier worden het koude saladesquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Ticootje het volgende:
Missly, vergeet je de dakpannen niet door de vaatwasser te halen?
Hebben jullie ook zo'n moeite met het verzinnen van avondeten? Echt met deze hitte heb ik al amper trek in iets...
klaarquote:
plak losgelaten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef freecell het volgende:
huuu? Hoe kan dat nou? Schroefje uitgezet door de hitte?
leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:47 schreef Stout het volgende:
Ik heb drie kinderen.... een van 1.93...een van 1.55 en een van 1.39
ze vermaken zich prima met een bak water en waterballonetjes...
ohh de buurman gaat ook meedoen met buurjongen....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef moussy het volgende:
[..]
klaar
4 pakken mix weggebakken, ik ben er nu ook écht klaar mee!
yup, al tien jaar een gietijzeren wok. Niet afwassen maar afspoelen met het water. Ideaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een vraagje voor jullie doorgewinterde huisvrouwen.![]()
Ik heb alweer een nieuwe wok nodig... op het moment verslijt ik er 1 per maand. We gebruiken hem ook bijna dagelijks. Deze was van de Hema en de vorige van Ikea. Heeft iemand ervaring met een onverslijtbaar exemplaar??
hey ben je weer terug van vakantie? Hoe was het?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
Zo, hier even een groot glas cola met ijsblokjes..
Ja! Gisteravond/nacht teruggekomen. Het was vooral érg warmquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey ben je weer terug van vakantie? Hoe was het?![]()
Maar hoe kan het nou dat je 1x p mnd een nieuwe moet kopen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... misschien toch maar een gietijzeren exemplaar kopen dan. (Maar ik hou er zo van om de boel om te gooien in de lucht, aan de steel dus.)
en hoe hou je dat goed?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef Saffier het volgende:wat leuk sugar!
Fee, 2 dagan van te voren de taart ophalen???? Waar laat je dat ding tot zaterdag???
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef moussy het volgende:
Maar hoe kan het nou dat je 1x p mnd een nieuwe moet kopen?
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Pandora73 het volgende:
En zolang je er alleen met houten of plastic of siliconen spatels/lepels in komt, en niet met schuursponsen schoonmaakt of in de vaatwasser doet, gaat het bij mij snel een jaar of 5 mee. Oke, ik gebruik hem niet dagelijks, maar toch.
Jeetje, dat is echt dubbel niet fijn. Kwam je nog wel op tijd Ynske?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
jeetje, ben je op weg naar de begrafenis van een klasgenoot, gebeurt dit... A2 afgesloten door ongeluk
nee ik niet, die jongens in die bussen waren op weg naar die begrafenisquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt dubbel niet fijn. Kwam je nog wel op tijd Ynske?
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou van de zomer!
* Brighteyes zit achter een enorme bak sla met komkommer en tomaatjes met daardoorheen nog wat gebakken aardappeltjes en gegrilde kipreepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |