fluistert zachtjes ivm slapende Vicky....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:01 schreef aeque het volgende:
@ Stout ik zal een naamsverandering in overweging nemen...
Kriebels in de buik is ook wel fijn trouwens.
* aeque fluistert:quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:02 schreef Stout het volgende:
[..]
fluistert zachtjes ivm slapende Vicky....
en waar heb je kriebels van ?
quote:
Niet hetzélfde shirtquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:29 schreef aeque het volgende:
Ik trek rustig in de winter twee keer hetzelfde shirt aan, maar met dit weer :x
Wassie niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet hetzélfde shirtMaar gewoon altijd alleen een t-shirt, geen jas of trui oid
Jawel, juist welquote:
Weird dudequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel, juist welSuper gezonde jongen en geestelijk normaal enzo
Hij had het alleen echt nooit koud, was er ook aan gewend natuurlijk.
Ja, miscommunicatie, iedereen zou 40 doen, we vinden dat we eigenlijk 500 pannekoeken nodig hebben voor zo'n 160 mensen in totaal, maar ziek, zwak, misselijk, en geen idee wat voor andere dingen. Dus net nog ff besproken, we gaan pakken mix uitdelen vanmiddag in de hoop dat er nog wat andere mesnen zijn die willen bakken.. Ik kreeg net een foontje, of ik met spoed naar mn werk kan komen, eerst koffiequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
mous, zoveel pannenkoekenVoor school ofzo?
Lol nee, het zijn goede-ik-vertel-niet-waarom-kriebelsquote:
quote:
Ja ok das waar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
daar is ook troep op batterijen voor hoor
Ouch. Is inderdaad niet zo heeeeel verstandig nee...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
Schudden met een blikje senseopads waarvan de deksel niet goed erop zit is niet verstandig krijg je een blauwe plek van op je kin
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
Schudden met een blikje senseopads waarvan de deksel niet goed erop zit is niet verstandig krijg je een blauwe plek van op je kin
Ook geen lustobject?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok das waar...
Maar nee het is in ieder geval geen object...
die coolsticks die belana bedoelt, in een bakje niet hoor, ik heb ze gister ook in mijn handen gehad. Heb je wel een dekamarkt, die heeft veel dezelfde dingen als Deen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef Saffier het volgende:
Verliefd Aeque? Of een goede nacht gehad? Vertel eens!!
Belana die coolsticks hebben idd ook gewoon suiker. De zonnaturadingen heb ikhier nog niet gezien, zal er eens naar vragen, bedankt voor het meedenken!
getver! Doe maar niet nog esquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
nee, dan liever nog een blauwe kin... Schminck jij wel weg toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
koffiezetten met tweedehands padjes ook nietmaar geeft geen blauwe plekken, kusje dr op!
Zijn dat werkelijk suikervrije waterijsjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]
die coolsticks die belana bedoelt, in een bakje niet hoor, ik heb ze gister ook in mijn handen gehad. Heb je wel een dekamarkt, die heeft veel dezelfde dingen als Deen.
Ik moet straks naar deen, mix halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn dat werkelijk suikervrije waterijsjes?
Ik heb al daaagen zo'n zin in een waterijsje, maar met al die suiker erin lijkt me dat geen goed idee. Dit zou wel een oplossing kunnen zijn en we hebben een Deen in Amsterdam, heb ik al opgezocht!
waarom? heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Syrena wil hier niet meer komenMaar ze lurkt nog wel mee, Hoi Syreen
is er geen diksap oid zonder suiker? of roosvicee ofzo, vast wel toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:47 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly misschien zelf waterijs maken van gepureerd fruit? Of zit daar ook nog teveel (fruit)suiker in?
Dan hoef ik het dus niet te zeggen en komt het ook niet in t openbaar te staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
aeque, waarom eigenlijk niet? Je hebt inmiddels eigenlijk al zoveel gezegd dat menigeen al wel een conclusie getrokken heeft, hoor.
lief! en dat dierentuinverhaal was erg stoer, fijn toch dat je daar zo lang op kan terenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Rottdog het volgende:
Rocka had afgelopen maandag een jarig jetje![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest gaat het steeds superder met me
wat een dierentuin wel niet teweeg kan brengen![]()
etter!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hoef ik het dus niet te zeggen en komt het ook niet in t openbaar te staan
ooo daar sluit ik me bij aan, lessini cactus citroen! *googlen gaat*quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik drink zelf graag lessini met spa rood.
schijnt ook suikervrij te zijn.
misschien dat gebruiken en invriezen? ik vind de cactus-citroen-smaak het lekkerst
die moet je niet googlen, die moet je drinkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef Wampi het volgende:
[..]
ooo daar sluit ik me bij aan, lessini cactus citroen! *googlen gaat*
huh? gaat nog eens op de fles kijkenquote:
echt? gewoon direct de pad weggooien moet toch helpen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
2e hands pads is inderdaad
Brrr!
Overkomt mij net iets te vaak!
wrom nie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Syrena wil hier niet meer komenMaar ze lurkt nog wel mee, Hoi Syreen
Heerlijk Rottdog! Ik meende al vluchtig over zoiets heen gelezen te hebben(sorryquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Rottdog het volgende:
Rocka had afgelopen maandag een jarig jetje![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest gaat het steeds superder met me
wat een dierentuin wel niet teweeg kan brengen![]()
O ja nu heb ik het weer gedaan!quote:
Van de site van Roosvicee/Lessiniquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh? gaat nog eens op de fles kijken
quote:Ingrediënten
Sap uit vruchtensapconcentraat 50% (appel, citroen 17%, mandarijn, cactus 0,5%), suiker 24%, water, voedingszuur (citroenzuur), aroma, zoetstoffen (cyclamaat, sacharine), conserveermiddel (kaliumsorbaat), antioxidant (ascorbinezuur). Bevat zoetstoffen: sacharine en cyclaamzuur.
Voedingswaarde per 100 ml siroop
Energie 570 kJ/135 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 33 g
Waarvan suiker 31 g
Vet 0 g
Natrium 0,02 g
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
wrom nie?![]()
Ik heb vanmorgen Roodkapje op school afgeleverd.. Mét koekjes in d'r mandje![]()
Toen we op school kwamen bleek de juf ook een Roodkapje outfit aan te hebben en toen vond Saskia het ineens eng en wilde ze niet meer. Moest ik blijven etc.. Gelukkig voor haar bleven alle mama's nog even in de klas om het kado te geven en te zingen (juffendag) en toen was het goed![]()
Heb maar een hemd onder d'r bloes aangedaan, dan kan ze d'r cape en bloes uitdoen als ze het warm krijgt tijdens het spelen..
[ afbeelding ]
ja dat staat bij mij ook op de fles.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat staat bij mij ook op de fles.
maar je drinkt het spul toch niet puur? ()
je verdunt het toch?
mag het dan ook niet?
Het genereert wel aandacht, natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou daar nooit zo van he...hints geven en geheimzinnigheid en vervolgens niets zeggen. Hou dan je kop ofzo
psiesquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
roodkapje is tenminste origineel.
prinsessen zijn er vast in overvloed.
Als je de appel eerst stoomt op kookt dan wordt de appel minder snel bruin, maar dan zou ik geen zoete appels gebruiken want dan zit er denk ik minder smaak aan. Ik heb zelf nooit appelijsjes gemaakt hoor, maar ik zou het denk ik op die manier doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef _Ingrid_ het volgende:Tis nu al erg warm! Parasol kan weer op. Ik ga straks eens kijken of er appelijsjes bestaan. En anders zelf proberen te maken.
Ohja, wel eerst ijsmaakbakjes halen.
Leuk Roodkapje!
Das waar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef MamsX het volgende:
Goeddemoggel, en aeque jij bent wel koning in geheimzinnig doen hoor
Kan wel, dat had gisteren ook gedaan maar ik vind dat zelf niet zo lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef lady-wrb het volgende:
kan je dan niet gewoon appelsap invriezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |