abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70539740
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef waht het volgende:
Maar Papierversnipperaar: we hebben al zoveel mensen die verslaafd zijn aan de legale drugs zoals nicotine en alcohol. Wil je daar echt nog meer cocaïne- en heroïneverslaafden aan toevoegen? Want hoe je het ook wendt of keert, bij legalisering zal er meer beschikbaar zijn voor meer mensen en is er minder moeite nodig om het te krijgen.
Waar haal je de coke- en heroïne-verslaafden nou weer vandaan, wat hebben die te maken met gelegaliseerde weed? Jij bent aanhanger van de al lang achterhaalde stepping stone theorie? Het is je ontgaan dat wij in Nederland, dankzij het gedoogbeleid, nou juist minder harddrugs-verslaafden en bijbehorende problemen hebben dan al die landen waar wel een rigoureus drugsbeleid wordt gevoerd?
pleased to meet you
pi_70539788
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Lucy in the Sky with Diamonds.
Een wijdverbreid misverstand dat het onder invloed van LSD gemaakt zou zijn dan nummer.

Alhoewel de tekst dat natuurlijk wel doet vemoeden.

Maar het was een uitspraak van julian lennon over een tekening van een vriendinnetje toen hij klein was maakte.

http://news.yahoo.com/s/a(...)in_beatles__lucy_ill
pi_70539812
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een wijdverbreid misverstand dat het onder invloed van LSD gemaakt zou zijn dan nummer.

Maar het was een uitspraak van julian lennon over een tekening van een vriendinnetje toen hij klein was maakte.

Dat weet ik, en het was dan ook als een soort van virtueel elleboogje bedoeld.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:50:07 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70539828
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat heb je op?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:53:30 #55
pi_70539946
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef waht het volgende:
Maar Papierversnipperaar: we hebben al zoveel mensen die verslaafd zijn aan de legale drugs zoals nicotine en alcohol. Wil je daar echt nog meer cocaïne- en heroïneverslaafden aan toevoegen? Want hoe je het ook wendt of keert, bij legalisering zal er meer beschikbaar zijn voor meer mensen en is er minder moeite nodig om het te krijgen.
Drugs zijn zo goed verkrijgbaar (beter dan alcohol, dealers hebben geen sluitingstijden en komen thuis brengen) dat het aantal gebruikers (laat staan verslaafden) niet dramatisch zal toenemen.

Daarnaast draai je de zaak om: het verbod lost geen enkel probleem op maar zorgt wel voor criminaliteit en corruptie, tot burgeroorlogen aan toe.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:55:05 #56
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70540001
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef moussie het volgende:
Waar haal je de coke- en heroïne-verslaafden nou weer vandaan, wat hebben die te maken met gelegaliseerde weed? Jij bent aanhanger van de al lang achterhaalde stepping stone theorie? Het is je ontgaan dat wij in Nederland, dankzij het gedoogbeleid, nou juist minder harddrugs-verslaafden en bijbehorende problemen hebben dan al die landen waar wel een rigoureus drugsbeleid wordt gevoerd?
Lastig kantelpunt.....
ff de tijdsgeest erbij halen...... we krijgen nu weer hetzelfde als 1978-1984 (lost generation). Als we geluk hebben. En gedoogbeleid was iets van het laatste decennium (toen we offspring waren).
Vraag me af hoelang dat nog goed gaat. Mijn gevoel zegt een boel Christiane F's.
pi_70540006
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat heb je op?
Teveel koffie omdat ik op mijn werk ben.

Maar dat moet in onze gejaagde prestatie gerichte maatschappij.

S'avonds onstpannen door de toppen van een plantje te roken dat mag dan weer niet.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:59:48 #58
89730 Drugshond
pi_70540136
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Teveel koffie omdat ik op mijn werk ben.

Maar dat moet in onze gejaagde prestatie gerichte maatschappij.

S'avonds onstpannen door de toppen van een plantje te roken dat mag dan weer niet.
O ja, van koffie krijg ik hartkloppingen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:02:47 #59
pi_70540217
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

O ja, van koffie krijg ik hartkloppingen.
Koffie verbieden!
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:05:27 #60
pi_70540294
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Lastig kantelpunt.....
ff de tijdsgeest erbij halen...... we krijgen nu weer hetzelfde als 1978-1984 (lost generation). Als we geluk hebben. En gedoogbeleid was iets van het laatste decennium (toen we offspring waren).
Vraag me af hoelang dat nog goed gaat. Mijn gevoel zegt een boel Christiane F's.
Toch opvallend dat we elke 10 jaar een lost generation hebben om onze problemen aan op te hangen
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:07:19 #61
89730 Drugshond
pi_70540351
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch opvallend dat we elke 10 jaar een lost generation hebben om onze problemen aan op te hangen
Vrees alleen dat het deze keer serieus is.
pi_70540382
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Koffie verbieden!
En alle koffieboeren gaan dan cocaine telen.

Wij als wereld zijn zo hypocriet als de pest. De opiumproductie (grondstof voor heroine) in het bevrijde afghanistan is nog nooit zo hoog geweest, terwijl het westen er voor de tucht en orde zou moeten zorgen.
Waar is de westerse moraal dat we die verdorven troep niet willen hebben. Nee laten we maar jagen op geesten in dat land.

De begrotingstekorten in vele landen kunnen flink omlaag wanneer men natuurlijke drugs zou vrijgeven. Dan hoeft er geen war on drugs meer gevoerd te worden, kunnen er gewoon belastingen afgedragen worden door de telers.
pi_70540523
quote:

[..]

Lastig kantelpunt.....
Laten we dat dan even goed doen

Je had gelijk wat je eerder opmerking aangaat, de wiet van nu is niet te vergelijken met de wiet van toen, maar dat telt omgekeerd ook voor stuff, de stuff van nu is maar een slap aftreksel van de Afghaan of Libanees uit die periode. En als we dan even het geschiedenisboek erbij pakken leren wij dat die bronnen in die periode opdroogden, 1979 vielen de Russen Afghanistan binnen en 1980 Israël Libanon .. dus zouden al die Christian's en Christiane's F voort kunnen komen uit het simpele gegeven dat er in die tijd geen alternatief was voor de iets zwaardere softdrugs? En tja, je haalde (en haalt) het in Duitsland bij dezelfde dealer, dus dan is de overstap wel zo gemaakt.
pleased to meet you
pi_70540613
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vindt je het gek met al dat gemoraliseer .. jeugd zet zich nu eenmaal af, hoort erbij

Ik zou me eerder zorgen maken over al die pillen die de jeugd van tegenwoordig in hun mik gedouwd krijgen om ze lekker rustig te houden
pleased to meet you
pi_70540617
quote:
Lastig kantelpunt.....
Als je nou gewoon heroine op recept verstrekt tegen de kostprijs van 8 euro de gram dan kan Christiane in alle rust en gezondheid eens bedenken wat ze nou eigenlijk wil in het leven.

Haar dealers en pushers moeten dan wel nadenken wat ze nou eigenlijk willen in het leven, want zonder verbod is er geen gelegenheid voor de meest gewelddadige en gewetenloze types in onze samenleving om rijk te worden door anderen in de ellende te storten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:18:58 #66
pi_70540712
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook toen de Jazz populair werd. En met Rock 'n Roll. En met de komst van de walkman. En met de landing op de maan. En bij de secularisatie. En Met Janmaat in de kamer. En bij de introductie van de vrije zaterdag. En bij de geboorte van Dolly. En....
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:19:45 #67
89730 Drugshond
pi_70540729
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef moussie het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over al die pillen die de jeugd van tegenwoordig in hun mik gedouwd krijgen om ze lekker rustig te houden
Niet geheel oneens.... die ADHD folklore. (Dat hadden we vroeger nie)
Maar goed die E-nummers op een zakje winegums is een happy trip an sich.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:20:47 #68
pi_70540760
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Vindt je het gek met al dat gemoraliseer .. jeugd zet zich nu eenmaal af, hoort erbij

Ik ben me een keer lekker wappie geweest van de Ritalin. Ik was op date met een ADHD-meisje
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:21:36 #69
89730 Drugshond
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 11:22:24 #70
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_70540811
De overheid die zegt wel plantjes je in je eigen lichaam mag proppen. Te absurd voor woorden.

Wat iemand in zijn eigen lichaam stopt is de verantwoordelijkheid van diegene, niet de 1 miljoen raamambtenaren.
Carpe Libertatem
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:22:49 #71
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70540827
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dus jij wilt het legaliseren omdat mensen anders crimineel zijn? Draai het nou niet om! Criminelen moet je uitroeien, niet koesteren! Hetzelfde geldt voor ziekten als verslavingen: uitroeien, niet koesteren... En ja, drugsgebruikers zijn gewoon sneu.
Verslavingen zijn niet uit te roeien Ons "beloningssysteem" in de hersenen werkt nu eenmaal zoals ze werkt, zelfs emoties zijn verslavend.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:28:44 #72
89730 Drugshond
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 11:38:52 #73
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_70541390
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hit me, dikke koe.
Gokken wordt zelfs door de overheid aangemoedigt...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:40:01 #74
pi_70541418
Fok!ken is ook verslavend, waarom is dat nog niet verboden?
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:40:24 #75
pi_70541428
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gokken wordt zelfs door de overheid aangemoedigt...
De overheid als dealer verdraagt geen concurrentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')