Moeilijk he lezen?quote:
Chantalquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Mensen negeren is veel makkelijker!!
Gooi deze eens dicht en die andere weer gauw open, die veel eerder was EN waar al een heel gesprek in was begonnen!
* Huppelmuts jumphugs Bartquote:
U2 concertquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
tis alweer juli
vandaag?quote:
In juli de 20stequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag?
of in juli?
goede morgen trouwens hihi![]()
![]()
ik wou je een photobuzz sturen maar volgens mij is die naar iedereen of naar de verkeerde gegaan![]()
welke ga je kopen klonk?quote:
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsenquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
niet hip en modern wel goedkoop: nokia 5130 express music
oe dat schiet ook al op idd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In juli de 20ste![]()
![]()
![]()
Zal meteen even kijken![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe dat schiet ook al op idd!
Heb je allang kaartjes?
fijn dat ie aangekomen is, maar dus ook naar anderen dus dat snap ik dan weer niet....
ik om af en toe te bellen (doe een jaar met 20 euro beltegoed) maar vooral om muziek te luisteren en bereikbaar te zijn en bij KPN hebben ze nu die zomersteekweken en mijn ouwe mobieltje is gisteren overleden dus vandaag na 5 jaar eindelijk een nieuwequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsen
ah gezellig! nog eventjes geduld!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al vanaf de voorverkoop, zoon en vriendje gaan ook mee
ik heb echt een vreselijk bel en sms gedragquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik om af en toe te bellen (doe een jaar met 20 euro beltegoed) maar vooral om muziek te luisteren en bereikbaar te zijn en bij KPN hebben ze nu die zomersteekweken en mijn ouwe mobieltje is gisteren overleden dus vandaag na 5 jaar eindelijk een nieuwe
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh![]()
Eze![]()
Muts![]()
![]()
Draakje![]()
![]()
![]()
En natuurlijk al mijn andere fans.![]()
tijd.
met 20 euro doe jij een dagquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb echt een vreselijk bel en sms gedrag
dat scheelt idd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij met vodafone![]()
uur bellen naar vodafone nummers en vaste nummers kost me maar 90 cent
Kuukeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh![]()
Eze![]()
Muts![]()
![]()
Draakje![]()
![]()
![]()
tijd.
* Ezechielk vangt Chantal op en knuffelt terugquote:
Draakjequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
tis alweer juli
Megumiquote:
Hm, ik ben altijd bang dat m'n camera kapot gaat als ik naar een concert gaquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsen
Feliquote:
Check m'n disclaimerquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feli![]()
Gebak drank en gewillige juffers.
Ik weet nu al dat ik geen enkele foto ga maken bij het concert. Daar denk ik dan helemaal niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, ik ben altijd bang dat m'n camera kapot gaat als ik naar een concert gaDan maar een redelijke cameratelefoon
Plus, ik gebruik bijna alles van de telefoon, gebruik hem ook als agenda enzo
jullie gaan gewoon helemaal uit je dak en een feestje vieren!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik geen enkele foto ga maken bij het concert. Daar denk ik dan helemaal niet aan
goed bezigquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:32 schreef Ladidadida het volgende:
Kuuk en draak
Draak! Heb weer een tentamen gehaald!
Ik ben zo iemand die van elke artiest die hij ziet een foto wilquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik geen enkele foto ga maken bij het concert. Daar denk ik dan helemaal niet aan
alleen als het zicht ook goed isquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die van elke artiest die hij ziet een foto wil
Tja, ik sta altijd vooraanquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alleen als het zicht ook goed is
bij graspop bij veel op te grote afstand gestaan om een mooie/goede foto te maken
ik eerder ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, ik sta altijd vooraan![]()
Bij alles waar ik geweest ben tot nu toe tenminste
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:32 schreef Ladidadida het volgende:
Kuuk en draak
Draak! Heb weer een tentamen gehaald!
Mochten we een keer tegelijk naar een concert gaan zorg ik wel met het tuig waar ik mee ben dat je weer eens vooraan staatquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik eerder ookdat mis ik nu wel hoor
Ixquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen!
zo, wat heb ik lang geslapen.
Gefeliciteerdquote:
Feli met je vrienddingesquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
M;n vriendgeval is ook jarig.(:
Ericquote:
Alweer wat aangesterkt?quote:
Merci. (:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Feli met je vrienddinges
DW date appelsjap?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Merci. (:
Ik date niks dat jonger is.
ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Merci. (:
Ik date niks dat jonger is.
Jij bent een vent.quote:
Bartquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eric
Heeft die fruitmand een beetje geholpen?
ik ookquote:
Kloptquote:
Hahaha hoezo dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Bart
Tuurlijk hielp dieMaarre...val jij op roodharige?
Nou ja als je Simone Simmons een lekker wijf vindt...quote:
Morge Huppelquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Mensen negeren is veel makkelijker!!
Gooi deze eens dicht en die andere weer gauw open, die veel eerder was EN waar al een heel gesprek in was begonnen!
Morge Dracuquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
tis alweer juli
Morge Kuukelquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh![]()
Eze![]()
Muts![]()
![]()
Draakje![]()
![]()
![]()
tijd.
Ghehehe vind je d'r niet mooi dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja als je Simone Simmons een lekker wijf vindt...
Morge DWquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen!
zo, wat heb ik lang geslapen.
Ik vind het ook een lekker wijf hoor. Maar ik vroeg me gewoon af of je een voorkeur had voor roodharige damesquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ghehehe vind je d'r niet mooi dan?
Ik bedoel, ik zou het er wel op kunnen hoor:
[ afbeelding ]
Mogguh Trevquote:
Zo hier heb ik totaal overheengelezenquote:
Slecht!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo hier heb ik totaal overheengelezen
Ja schat, ik voel me weer een beetje beter
Trev kerelquote:
Zal het nooooooooooooooooooit meer doenquote:
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeurquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lekker wijf hoor. Maar ik vroeg me gewoon af of je een voorkeur had voor roodharige dames
Haha daarin verschillen we dan niet zoveelquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeur
Ook ooit iemand met roze haar gehad?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeur
Dat is je geraden ook!quote:
Ja, Chipzak.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook ooit iemand met roze haar gehad?
Jojoquote:
En hoe zit dat dan met blauw?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, Chipzak.
Maar ok, nee nooit iemand met roze haarAlleen natuurlijke haarkleuren.
Dat weet ik, maar ik wou gewoon even showen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
hij zijzei alleen natuurlijke haarkleuren!
Moet ik bang worden?quote:
Hm, nee, dat nietquote:
Marijkequote:
Ja.quote:
Oh, nou ik zit te trillen in mijn tuigjequote:
quote:
41 km fietsenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat gaan jullie doen vandaag met dit prachtige weer
Ik ga zo zwemmen!![]()
quote:
quote:
quote:
Ik ben geen vrouwquote:
Mogguh -SL-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |