Moeilijk he lezen?quote:
Chantalquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Mensen negeren is veel makkelijker!!
Gooi deze eens dicht en die andere weer gauw open, die veel eerder was EN waar al een heel gesprek in was begonnen!
* Huppelmuts jumphugs Bartquote:
U2 concertquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
tis alweer juli
vandaag?quote:
In juli de 20stequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag?
of in juli?
goede morgen trouwens hihi![]()
![]()
ik wou je een photobuzz sturen maar volgens mij is die naar iedereen of naar de verkeerde gegaan![]()
welke ga je kopen klonk?quote:
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsenquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
niet hip en modern wel goedkoop: nokia 5130 express music
oe dat schiet ook al op idd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In juli de 20ste![]()
![]()
![]()
Zal meteen even kijken![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe dat schiet ook al op idd!
Heb je allang kaartjes?
fijn dat ie aangekomen is, maar dus ook naar anderen dus dat snap ik dan weer niet....
ik om af en toe te bellen (doe een jaar met 20 euro beltegoed) maar vooral om muziek te luisteren en bereikbaar te zijn en bij KPN hebben ze nu die zomersteekweken en mijn ouwe mobieltje is gisteren overleden dus vandaag na 5 jaar eindelijk een nieuwequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsen
ah gezellig! nog eventjes geduld!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al vanaf de voorverkoop, zoon en vriendje gaan ook mee
ik heb echt een vreselijk bel en sms gedragquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik om af en toe te bellen (doe een jaar met 20 euro beltegoed) maar vooral om muziek te luisteren en bereikbaar te zijn en bij KPN hebben ze nu die zomersteekweken en mijn ouwe mobieltje is gisteren overleden dus vandaag na 5 jaar eindelijk een nieuwe
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh![]()
Eze![]()
Muts![]()
![]()
Draakje![]()
![]()
![]()
En natuurlijk al mijn andere fans.![]()
tijd.
met 20 euro doe jij een dagquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb echt een vreselijk bel en sms gedrag
dat scheelt idd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij met vodafone![]()
uur bellen naar vodafone nummers en vaste nummers kost me maar 90 cent
Kuukeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh![]()
Eze![]()
Muts![]()
![]()
Draakje![]()
![]()
![]()
En natuurlijk al mijn andere fans.![]()
tijd.
* Ezechielk vangt Chantal op en knuffelt terugquote:
Draakjequote:Op woensdag 1 juli 2009 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
tis alweer juli
Megumiquote:
Hm, ik ben altijd bang dat m'n camera kapot gaat als ik naar een concert gaquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ook dat een telefoon niet te uitgebreid hoeft te zijn hoor. Voor foto's heb ik mn camera, mijn foon heb ik om te bellen en smsen
Feliquote:
Check m'n disclaimerquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feli![]()
Gebak drank en gewillige juffers.
Ik weet nu al dat ik geen enkele foto ga maken bij het concert. Daar denk ik dan helemaal niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, ik ben altijd bang dat m'n camera kapot gaat als ik naar een concert gaDan maar een redelijke cameratelefoon
Plus, ik gebruik bijna alles van de telefoon, gebruik hem ook als agenda enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |