Ghehehe vind je d'r niet mooi dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja als je Simone Simmons een lekker wijf vindt...
Morge DWquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen!
zo, wat heb ik lang geslapen.
Ik vind het ook een lekker wijf hoor. Maar ik vroeg me gewoon af of je een voorkeur had voor roodharige damesquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ghehehe vind je d'r niet mooi dan?
Ik bedoel, ik zou het er wel op kunnen hoor:
[ afbeelding ]
Mogguh Trevquote:
Zo hier heb ik totaal overheengelezenquote:
Slecht!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo hier heb ik totaal overheengelezen
Ja schat, ik voel me weer een beetje beter
Trev kerelquote:
Zal het nooooooooooooooooooit meer doenquote:
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeurquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lekker wijf hoor. Maar ik vroeg me gewoon af of je een voorkeur had voor roodharige dames
Haha daarin verschillen we dan niet zoveelquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeur
Ook ooit iemand met roze haar gehad?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaa nee hoor, dat niet. Ik heb ze in alle haarkleuren gehad zeg maar, geen specifieke voorkeur
Dat is je geraden ook!quote:
Ja, Chipzak.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook ooit iemand met roze haar gehad?
Jojoquote:
En hoe zit dat dan met blauw?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, Chipzak.
Maar ok, nee nooit iemand met roze haarAlleen natuurlijke haarkleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |