Ik zei parthenofielen. Wat doe ik in dit topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ZIE REACTIE BOVEN JE!
Volgens Baajguardian zijn we dan geen pedo's maar efebofielen!![]()
![]()
Die is toch niet geil te noemen manhttp://i.fokzine.net/s/michel.gifquote:
Ik kreeg een stijfje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef Chai het volgende:
Ik hoef alleen maar in de spiegel te kijken als ik een geil minderjarig meisje wil zien.
Tja dat heb je met dat warme weer he.
Dit posten en dan geen pics hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef R4ven het volgende:
Ik klaag niet ^^
Maar soms is het wel te erg, bij ons in de klas laatst ook, haar jurkje kwam ook maar net over dr kont heen... Soms gaat het gewoon te ver
^^quote:
Laffe hond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef R4ven het volgende:
[..]
Valt nogal op he, midden in het schoolgebouw
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef Chai het volgende:
Ik hoef alleen maar in de spiegel te kijken als ik een geil minderjarig meisje wil zien.
Tja dat heb je met dat warme weer he.
Seriously hoe kun je dat chill vinden als gast van 23quote:
Hoe kun je dat niet chill vinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Seriously hoe kun je dat chill vinden als gast van 23
Omdat het een lekker wijf is, duhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat Jailbait reden:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 04:04 schreef DeHangui het volgende:
GOOOOOOOOOOOOEEIIIDAAG
[ afbeelding ]
Zon + Vrouwen is gewoon schadelijk voor de man (en zijn eventuele relatie).
[ afbeelding ]
Als die meisjes (minderjarig het mooist natuurlijk) lopen en fietsen rond in te korte rokjes waarbij je de slip gewoon ziet.
[ afbeelding ]
Vooral in de auto kijk je er zo tegen aan. Ik zit me dan helemaal op te fokken, en denk dat zoeen meisje dus geil is en heel veel sex wil. Dan wil ik er eigenlijk heen gaan en er heerlijk (mis)(ge)bruik van maken.
[ afbeelding ]
Mja... helaas ben ik er achter gekomen dat niet alle dames dit waarderen.
Conclusie: Minderjarige meisjes met korte rokjes zijn een gevaar voor de samenleving
Klachten:
Geile minderjarige meisjes die met korte rokjes die dreigen met aangifte
Bijna aanrijding gehad terwijl ik naar minderjarige meisjes met korte rokjes
Extra-gratis: topique faalt nu al![]()
Er loopt nog net geen straaltje zaad langs haar mondhoek, maar het scheelt denk ik niet veel.quote:
Omdat ze 12 is en geen enkele vorm van vrouwelijke rondingen heeftquote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat ze 12 is en geen enkele vorm van vrouwelijke rondingen heeftJezus fucking pedo's hier.
![]()
![]()
Maar ik snap Biels en Lakitu wel, als je nooit iets in het echt mee maakt geil je uiteraard overal op, of zo.
Babyvet is toch ook rond??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat ze 12 is en geen enkele vorm van vrouwelijke rondingen heeftJezus fucking pedo's hier.
![]()
![]()
Maar ik snap Biels en Lakitu wel, als je nooit iets in het echt mee maakt geil je uiteraard overal op, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |