Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlands klappen. Buiten de KLM en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten.
Wanneer leren die josti's nou eens dan te gebruiken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef Remake het volgende:
Klappen is makkelijker als 1 voor 1 naar de cockpit lopen om de piloot te bedanken voor de goede vlucht.
Klacht1: TS is een autist
Klacht2: TS ( punt )
Juist dan ga ik niet klappen, dan houd ik met beide handen mijn parachute vast tot ik mijn koffer hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zal pas klappen als de piloot het toestel aan de grond weet te zetten nadat er enkele motors uit zijn gevallen, er uren turbulentie is geweest, er iets mis is met het zuurstofpeil aan boord en er gaten in het toestel zijn ontstaan.
Ooit gehoord van typfouten, ei?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:59 schreef Merkie het volgende:
Tegenwoordig verdient het wel een applausje (mits Airbus).
Wat een grafnaam. Associeer je me nu met een allochtoon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een grafnaam. Associeer je me nu voor een allochtoon?![]()
Wat een belediging.
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Gebeurd zeker altijd op die paupervluchten richting Turkse of Griekse badplaatsen ofzo.
neequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.
stfu homoquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef o.us het volgende:
[..]
nee![]()
en godverdomme noem mij nou geen Ali, er wonen zat daarvan in de Randstad.
50 jaar geleden ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
Zo raar is dat niet hoor, toen vliegen nog 'nieuw' was deed men dat standaard.
Misschien komt het omdat ik altijd vanaf Dusseldorf ben gegaan en nog nooit met die maatschappijen die o.us noemde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.
Ik 2x met Transavia... dat men ging klappen. Begreep het ook niet. Triest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:08 schreef tonja het volgende:
Ik heb veel gevlogen, maar dat dus nog nooit meegemaakt.
Wel kansloos btw.
Onzin, ook op niet-Nederlandse vluchten kom je klappers tegen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlanders klappen. Buiten de KLM, Transavia en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten bij landing.
Puerto Rico, Cuba /flexquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef memrtn het volgende:
Topic met verkapte "kijk-mij-eens-naar-verre-bestemmingen-vliegen".
Ik als conformist zijnde:
Ze flikken het gelukkig niet bij Aziatische maatschappijen, maar wel van die goedkope prijsvechters met van die Sjonnie & Anita's.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:52 schreef reetveter het volgende:
Ik klap ook altijd als de buschauffeur mij op mijn bestemming heeft gebracht.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef Aestivate het volgende:
Ik zou de piloot klappen, omdat die nooit stopt als ik op het stopknopje boven mij druk!
60 jaar geleden jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
Zo raar is dat niet hoor, toen vliegen nog 'nieuw' was deed men dat standaard.
Ook zeer sterk dit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef fathank het volgende:
TS gaat met AirPauper naar de Costa del Pauper. Ja dan heb je paupers die gaan klappen ja.
Als je naast me komt zitten in het vliegtuig wil ik het wel even voor je demonstreren. Wel graag die 500 pleuro cash vooraf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ook altijd zo heerlijk is !
Als iemand begint te klappen en degene naast hem klapt niet en de persoon daarnaast ook niet.
De onzekere manier hoe mensen dan kijken is priceless, en maar dat domme lachje op je gezicht houden en plots stoppen met klappen omdat niemand meedoet
Ik heb 500 ballen over om zoiets nog eens te zienschitterend !
Vlieg eens in Rusland...of naar Moskou. Klappen is in Rusland een traditie, gewoon een bedankje voor de piloot.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlanders klappen. Buiten de KLM, Transavia en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten bij landing.
Ja en dan zeker niet onzeker gaan kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je naast me komt zitten in het vliegtuig wil ik het wel even voor je demonstreren. Wel graag die 500 pleuro cash vooraf.
Makkelijker danquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef Remake het volgende:
Klappen is makkelijker als
Dat komt omdat je collega's nog met een schoffel onder hun arm een shaggie aan het draaien zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik klaar ben met werken klapt er nooit iemand voor me....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef Aestivate het volgende:
Ik zou de piloot klappen, omdat die nooit stopt als ik op het stopknopje boven mij druk!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat komt omdat je collega's nog met een schoffel onder hun arm een shaggie aan het draaien zijn.
Ook dan is het nog steeds het werk van de piloot om het vliegtuig aan de grond te zetten en dus zou ik nog steeds niet klappen in zo'n gevalquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:28 schreef werkeend het volgende:
Ik heb het 1x gedaan op een lijnvlucht toen we tijdens een zware storm op Cork lande. ik zag de landingsbaan telkens uit het linkerraampje en na 10s uit het rechterraampje etc etc. Toen was ik wel even blij dat we veilig geland waren. Werd nog bijna van de trap afgeblazen ook toen ik uitstapte want het waaide echt fcking hard.
Haha, thnx, leuk leesvoer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
Leesvoer, van een pilotenforum over het klappen:
http://www.pprune.org/archive/index.php/t-340360.html
quote:People who clap on landing are showing that they do not often travel and lack sophisticatioin or they are Americans.
Possibly it is too hard to differentiate between the two groups.
Makkelijker DAN.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef Remake het volgende:
Klappen is makkelijker als 1 voor 1 naar de cockpit lopen om de piloot te bedanken voor de goede vlucht.
Klacht1: TS is een autist
Klacht2: TS ( punt )
Waarom het toestel aan de grond krijgen lukt altijd wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zal pas klappen als de piloot het toestel aan de grond weet te zetten nadat er enkele motors uit zijn gevallen, er uren turbulentie is geweest, er iets mis is met het zuurstofpeil aan boord en er gaten in het toestel zijn ontstaan.
hart hebben voor de zaak jongen, de zaak is ook hard voor jou.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik klaar ben met werken klapt er nooit iemand voor me....
Inderdaad! En soldaten hoeven we niet te eren want die gaan dood omdat het hun werk is!!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja dit dus
Lui die gaan klappen op het moment dat de piloot het toestel veilig aan de grond heeft gezet. Wat voor prestatie heeft de piloot geleverd om hiervoor uitgebreid te gaan applaudisseren? Deze man heeft een vliegopleiding gevolgd en wordt geacht ons van A naar B te vliegen. Dat is gewoon werk en dat verdient echt geen huldiging of bewondering.
Klacht: passagiers die, als ze geland zijn, applaudisseren voor de piloot
Dat doen ze ook alleen als er veel vakantiegangers bij zijn. Op de maandagochtendvluchten naar Europese bestemmingen komt het nooit voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Ik heb anders genoeg Aziatische vluchten tjokvol Chinezen meegemaakt, waarin net zo hard geklapt werd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef memrtn het volgende:
Topic met verkapte "kijk-mij-eens-naar-verre-bestemmingen-vliegen".
Ik als conformist zijnde:
Ze flikken het gelukkig niet bij Aziatische maatschappijen, maar wel van die goedkope prijsvechters met van die Sjonnie & Anita's.
Ik heb vaak genoeg gevlogen, en ik heb nooit geklapt. Maar ik zeg alleen maar dat het ook weer niet wereldvreemd is om even te klappen na een lange vlucht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:34 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
60 jaar geleden ja
Zeker nog nooit gevlogen?
Het zijn altijd dezelfde soort mensen die beginnen met klappen en sommige mensen doen dan maar vertwijfeld kort mee.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?
Vanquote:Ik ga nu even een geheim veraden,
Het is de bedoeling dat het vliegtuig land.
Is niks bijzonders, staat op je ticket, dr staat vertrek, en dr staat aankomst,
Staat er geen aankomst en je land? Nou dan zou ik echt klappen!
Sommige reacties daar echt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
Leesvoer, van een pilotenforum over het klappen:
http://www.pprune.org/archive/index.php/t-340360.html
quote:I personally believe that there are a combination of factors behind a pax going into orgasmic clapping mode .
1/ They are still in awe of pilots & salute your incredible wit & tenacity & superb flying ability and that like a god the fact that you got your your wings means you shud be worshipped .
( if only they knew that you sometimes have a snooze at 35,000 ft while the auto-pilot continues flying the plane )
quote:Years ago in the days of a curtain, of sorts, sequestering the cockpit of the DC-3, my captain pulled off his usual greaser on return home after a long charter. When he heard the applause he languidly picked up the blower and said, "Don't bloody well clap . Throw money."
quote:Flying on an EI flight from AMS - DUB the other week, with particularly rough weather coming into DUB which made for a bumpy descent. We touched down and one passenger broke into rapturous applause. Only one passenger. Everyone else just kind of looked at her and it turned into "clap..clap...clap....clap.....clap......clap..... ..clap *silence" from that passenger
Staat ook een link naar een youtube-filmpjequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sommige reacties daar echt.
[..]
[..]
[..]
Oh is dat voor de piloot?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja dit dus
Lui die gaan klappen op het moment dat de piloot het toestel veilig aan de grond heeft gezet. Wat voor prestatie heeft de piloot geleverd om hiervoor uitgebreid te gaan applaudisseren? Deze man heeft een vliegopleiding gevolgd en wordt geacht ons van A naar B te vliegen. Dat is gewoon werk en dat verdient echt geen huldiging of bewondering.
Klacht: passagiers die, als ze geland zijn, applaudisseren voor de piloot
Wat een ontzettend kansloze vlucht moet dat zijn geweest zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Staat ook een link naar een youtube-filmpje
Overacting![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |