Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlands klappen. Buiten de KLM en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten.
Wanneer leren die josti's nou eens dan te gebruiken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef Remake het volgende:
Klappen is makkelijker als 1 voor 1 naar de cockpit lopen om de piloot te bedanken voor de goede vlucht.
Klacht1: TS is een autist
Klacht2: TS ( punt )
Juist dan ga ik niet klappen, dan houd ik met beide handen mijn parachute vast tot ik mijn koffer hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zal pas klappen als de piloot het toestel aan de grond weet te zetten nadat er enkele motors uit zijn gevallen, er uren turbulentie is geweest, er iets mis is met het zuurstofpeil aan boord en er gaten in het toestel zijn ontstaan.
Ooit gehoord van typfouten, ei?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:59 schreef Merkie het volgende:
Tegenwoordig verdient het wel een applausje (mits Airbus).
Wat een grafnaam. Associeer je me nu met een allochtoon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een grafnaam. Associeer je me nu voor een allochtoon?![]()
Wat een belediging.
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Gebeurd zeker altijd op die paupervluchten richting Turkse of Griekse badplaatsen ofzo.
neequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.
stfu homoquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef o.us het volgende:
[..]
nee![]()
en godverdomme noem mij nou geen Ali, er wonen zat daarvan in de Randstad.
50 jaar geleden ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
Zo raar is dat niet hoor, toen vliegen nog 'nieuw' was deed men dat standaard.
Misschien komt het omdat ik altijd vanaf Dusseldorf ben gegaan en nog nooit met die maatschappijen die o.us noemde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik richting Amerika (voor de aanslagen) en richting Suriname en Curacoa, en niet anders.
Ik 2x met Transavia... dat men ging klappen. Begreep het ook niet. Triest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:08 schreef tonja het volgende:
Ik heb veel gevlogen, maar dat dus nog nooit meegemaakt.
Wel kansloos btw.
Onzin, ook op niet-Nederlandse vluchten kom je klappers tegen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlanders klappen. Buiten de KLM, Transavia en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten bij landing.
Puerto Rico, Cuba /flexquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef memrtn het volgende:
Topic met verkapte "kijk-mij-eens-naar-verre-bestemmingen-vliegen".
Ik als conformist zijnde:
Ze flikken het gelukkig niet bij Aziatische maatschappijen, maar wel van die goedkope prijsvechters met van die Sjonnie & Anita's.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:52 schreef reetveter het volgende:
Ik klap ook altijd als de buschauffeur mij op mijn bestemming heeft gebracht.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef Aestivate het volgende:
Ik zou de piloot klappen, omdat die nooit stopt als ik op het stopknopje boven mij druk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |