quote:
Ik mag nietquote:
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Ofresca het volgende:
Klopt. En nu ben ik er weer. Gezellig hè! Ben jij aan 't werk?
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
![]()
Ik ben idd weer aan de nachtdienst. Nog maar 2 daagjes
Veronica Mars aan het kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?
Precies. Helaas...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dus niet te slapen.
Dus ik kan ook niet slapen
Verrassend genoeg welquote:
Hey, neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
Tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel
Detective/High school serie met lekker wijf, super combo blijkbaar
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt toch vaak genoeg in de rode zee gedoken?
En er is niks aan te doenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja
waarschuwing, onderstaande info kan TMI zijnWat is vch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, waar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basisquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?
Dat ook nog inderdaad. Stoer dat je het toch doorgezet hebt. Lang over getwijfeld?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basis
Je hebt 't gedaan omdat je het mooi vindt? Dat is een reden die ik niet verwacht had! Maar sterkte nog.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Best wel, hoewel ik laatst nog ontkende hier dat ik daar wel n piercing zou willen, t voelt toch raar om dat toe te geven ofzo, maar vond t al heel lang mooi
Murmquote:
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh?
hee ZILN... ben je er ook weer....
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapen
ja ga het maar weer is proberenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelf
ik zeg gewoon dat MM een bikkel is en dat het me pinlijk lijkt om een pin door je clitding heen te jassen. niks zinloos aanquote:
stoer wief!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef Memento-Mori het volgende:
pijn viel best mee, heb geen kik gegeven, alleen een soort schok door mn lichaam als fysieke reactie ofzomaar de piercster noemde me ook n bikkel
ja ik las het eerder al jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best stoer! binnenkort skydiven dus is het plan
Oh dus wij zijn niet belangrijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:06 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar weer proberen om mijn laptop uit te doen. dinnetje die knuffels en steun nodig had is nu ook slapen dus ik hoef niet wakker te blijven.
truste MM en evt de rest als die er nog zijn![]()
Waarom dat zo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mail en sms sinds kort veel met een meisje die ik via internet heb leren kennen en ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvallerquote:
Dat kan normaal toch ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvaller
lol, ik las MM als murmeli, ik snap hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat MM een bikkel is en dat het me pinlijk lijkt om een pin door je clitding heen te jassen. niks zinloos aan
Gewoon afspreken met een balnko gevoel als het ware.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvaller
Dat was ik wel van plan in ieder geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan normaal toch ook
Gewoon zien hoe het loopt en al klikt het waarom niet.
Vrouwen scoor je in het echie, niet op internet. Die ene keer dat het wat werd was met een meid waarvan ik in het begin dacht dat het een gast was. ( chatten over muziek via Napster )quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan in ieder geval.![]()
Maar ik heb al heel vaak gedate via internet en het is pas één keer echt wat geworden.
Misschien te hoge verwachtingen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan in ieder geval.![]()
Maar ik heb al heel vaak gedate via internet en het is pas één keer echt wat geworden.
Vrouwen pluk je van internet om in het echie te ontmoeten!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vrouwen scoor je in het echie, niet op internet. Die ene keer dat het wat werd was met een meid waarvan ik in het begin dacht dat het een gast was. ( chatten over muziek via Napster )
Het is meer dat ik denk, via internet gaat toch niet werken, dus waarom weer al die moeite doen?quote:
Ik pluk ze liever uit de kroeg,dan zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen pluk je van internet om in het echie te ontmoeten!![]()
Huu!quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:35 schreef KudFokker het volgende:
5:30 opdat zijn toch geen tijden
Vandaag voor het eerst werken in Utrecht, wish me luck!
je hebt je nieuwe roeping gevonden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:34 schreef djayzz het volgende:
Ik wist niet dat computers repareren zo leuk kon zijn
Dat begin ik ook steeds vaker te denkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is meer dat ik denk, via internet gaat toch niet werken, dus waarom weer al die moeite doen?
Haha, misschien welquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je nieuwe roeping gevonden?
Goedemorgen lekker dingquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds vaker te denken![]()
Goedemorgen singles!
Dat zeg je tegen iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
En het is niet eens geluktquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow je vindt het alleen leuk omdat het gezellig was.. als je het voor je werk meot doen, is het gelijk een stuk minder leuk
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow je vindt het alleen leuk omdat het gezellig was.. als je het voor je werk meot doen, is het gelijk een stuk minder leuk
Ik had ook echt onwijs veel moeite met uit mijn bed komen vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Belsezar het volgende:
Zo, goedemorgen.
IJskoud water over mijn gezicht, koffie, het werkt allemaal niet
Gelukkig hoef ik me niet meer uit te sloven op mijn werk.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen iedereenJa, dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik doe het niet voor mijn werk, daarom vind ik het wss leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
maar dat is niet erg. ik ga donderdag gewoon weer terugquote:
Samen terug naar bed?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had ook echt onwijs veel moeite met uit mijn bed komen vandaag![]()
Ik zit de komende 3 weken alleen op de kamer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
Ja, dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke dame?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
maar dat is niet erg. ik ga donderdag gewoon weer terug
Oeh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:52 schreef Belsezar het volgende:
Samen terug naar bed?
Heerlijk zeg! Wil ik ook!![]()
Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Same here, blijven liggen wordt steeds noodzakelijkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Bed
ik kwam er ook moeilijk uit, wordt steeds lastiger
quote:
Ik heb het zelfde... ik zit bij het afdelingshoofd op de kamer, maar hij is er bijna nooit....quote:Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
Ja, ik ken het probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mail en sms sinds kort veel met een meisje die ik via internet heb leren kennen en ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.
Stom bed ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Bed
ik kwam er ook moeilijk uit, wordt steeds lastiger
Met noekje (jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
je moet als je denkt dat ze wel leuk is gewoon aansturen op een ontmoeting.. dan weet je toch genoeg?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nouja, je kent elkaar wel redelijk op een bepaalde manier, op die manier.
Neequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, mag ik even klagen? ik wil mijn bedje in![]()
Ik hoop hier wat morele steun te vinden om de dag door te komen
Maar jij wordt dan ook al een dagje ouderquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Same here, blijven liggen wordt steeds noodzakelijker.
Maar nog ff dikke week volhouden, kan ik 3 weken uitslapen.
Neeeh!!! mijn bed mag niet verboden worden!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:03 schreef Belsezar het volgende:
Stom bed ookHet is net een soort van drugs, het zou veboden moeten worden!
Dat vind je hier zeker! Ik wil ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Morgen rivalquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Ja, dat gaat dan ook gebeuren..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
je moet als je denkt dat ze wel leuk is gewoon aansturen op een ontmoeting.. dan weet je toch genoeg?
aaah, knuffel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
ik denk ik doe eens gezellig mee, mag het nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee
Aangezien we zo goed als allemaal kapot zijn en terug naar bed willen
ik verheug me nu al op vanavond, ik heb een nieuw matras.. maar was gisteren te lui om te vervangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind je hier zeker! Ik wil ook![]()
Gelukkig vanavond niets, al moet ik wel het eea doen...
Je bent zo oud als waar je aan voeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij wordt dan ook al een dagje ouder
Oeeh lekker!! Dat is alweer snel
Pcies, hoor nog wel hoe/watquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best stoer! binnenkort skydiven dus is het plan
lol geneukt??quote:
Mogge!quote:
Haha, en vanavond niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:09 schreef rival het volgende:
ik verheug me nu al op vanavond, ik heb een nieuw matras.. maar was gisteren te lui om te vervangen![]()
lekker rustig avondje, daar kan ik alleen maar van dromen
Hoe oud/jong is pien eigenlijk?quote:
Ahh, eentje die niet moe is en wilt slapenquote:
Vooruit, je mag meedoen. En een nieuwe matras nog wel! Tof!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk ik doe eens gezellig mee, mag het niet
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.quote:
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warmquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.
daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warm
Ben niet zo van het plakken
Niet??quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warm
Ben niet zo van het plakken
Ochtendsexquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Vooruit, je mag meedoen. En een nieuwe matras nog wel! Tof!
Ik zweer het dat ik vanavond voor 11 uur ga slapen. Ik roep het vaak en doe het nooit maar nu is het voor het echie
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Oke oke... wie is de bank? ik wil graag 10 euro inzetten op een "haalt ie never nooit niet"
Exactlyquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
OchtendsexOgen dicht, niet praten alleen voelen en rete geil worden
Dan ben ik wel bank, hou ik er toch nog iets aan over als ik het WEER niet haalquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Oke oke... wie is de bank? ik wil graag 10 euro inzetten op een "haalt ie never nooit niet"
Nou ja! Doe eens lief jij!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Niet??
Geile plakkerige stomende zweetsex is heerlijk op zijn tijd
Om het daarna dunnetjes over te doen onder de douche
Mensenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
daar zal vast wel een dame interesse in hebben, dan weet ik ook alvast zeker dat ik gewonnen hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijn
Nee man, als ik wakker ben wil ik een peuk en met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Niet??
Geile plakkerige stomende zweetsex is heerlijk op zijn tijd
Om het daarna dunnetjes over te doen onder de douche![]()
Het kan wel, en kan erg leuk zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef JonKeL het volgende:
Hoihoi, wat lees ik, gister te warm voor seks
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben haske lief, maar laat jou alleen geen bank zijn
Dus? Niet zo miepen, je zit tenslotte alleen op je afdelingquote:
Heb laatste alles opnieuw gedownload van de BB, die zijn kei tof manquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Q music's foute uur
Ik lig hier af en toe in een deuk
Nu Backstreet boys![]()
![]()
Dolle boel met jou wakker wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef Kluts het volgende:
Nee man, als ik wakker ben wil ik een peuk en met rust gelaten worden.
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
daar zal vast wel een dame interesse in hebben, dan weet ik ook alvast zeker dat ik gewonnen heb
Ja ik dus ook en de ervaring leert bij mij dat het niet afneemtquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ook en heb nu alweer zin in sexErvaring leert dat het vanzelf weer afneemt
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Dus? Niet zo miepen, je zit tenslotte alleen op je afdeling
Dan nog is je lichaam het er minder mee eensquote:
Ik zweet sowieso snelquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, en kan erg leuk zijn.
Maar ik heb het niet zo op dat overmatig zweten dat niet puur ontstaat omdat je goed/lekker bezig bent, maar gewoon omdat het heet is.
Wakker worden hoort geen dolle boel te zijn.quote:
Hup die hand je broek inquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook en de ervaring leert bij mij dat het niet afneemt![]()
[..]
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?
Alle dames sturen gewoon PM's rond een uur of 23 en als je dan reageert, weten wij genoegquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.
But I wouldnt mind
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?
Bengeltjelief!quote:
na deze open sollicitatie zullen er vast wel wat pmetjes binnen druppelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.
But I wouldnt mind
Ik mag toch hopen dat je wel een beetje weet wat je mist?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
kan toch wel eens handig zijn niet te weten wat je mist![]()
Ik heb geen broek aanquote:
Nou jaquote:
Why do you have to ruin it for me?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alle dames sturen gewoon PM's rond een uur of 23 en als je dan reageert, weten wij genoeg
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wakker worden hoort geen dolle boel te zijn.
En gelukkig maakt mijn sprankelende persoonlijkheid gedurende de rest van de dag een hoop goed.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
En ik begrijp die behoefte om dat iedere keer te melden écht niet
Tuurlijk, ik heb ook internetquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je wel een beetje weet wat je mist?![]()
ik ook niet, moet ik ook maar eens mee stoppenquote:En ik begrijp die behoefte om dat iedere keer te melden écht niet
mwha... hangt toch echt van de morgen afquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelen
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik eerder gehoortquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
ik ook niet, moet ik ook maar eens mee stoppen
I tried, maar ik ben gewoon echt totaaaaaal geen ochtendmens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelen
*wacht geduldig af*quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
na deze open sollicitatie zullen er vast wel wat pmetjes binnen druppelen
Vraag het tijn.. die heeft vast wel een antwoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?
Zelfs aan zelfspot zitten grenzen
lol, ja hier ook ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ziet hier een banaan op bureau liggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rokje/jurkje omhoog slip opzij en gaan met die banaan![]()
Er wordt geen banaan in mijn pruim gepeerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rokje/jurkje omhoog slip opzij en gaan met die banaan![]()
Fruit is wel gezondquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt geen banaan in mijn pruim gepeerd.
een ODOL is geen goede harde lulquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef JoeyT het volgende:
's ochtends vind ik seks het lekkerst... Goede harde lul
racistquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet hier een banaan op bureau liggenMaar die is al te bruin
Zijn die niet groter danquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet hier een banaan op bureau liggenMaar die is al te bruin
quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef heksehiel het volgende:
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?
Zelfs aan zelfspot zitten grenzen
Nou nou, niet zo kattigquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het leeft nog. Moet jij niet op Pien geilen ofzo?
Mannen die niet kritisch zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo kattig
Ik geil op al het lekkers
Dat is toch wel het kenmerk van een Odolquote:
Deze M.I moet ik kwijtquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef heksehiel het volgende:
Hahaha, een bruine banaan is slap, breekt te makkelijk en laat stukjes achter.
Nee, alleen dat ie dik is hè.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is toch wel het kenmerk van een Odol
Hoezo niet kritisch? Ik heb het toch over lekkers... En we waren er al over uit dat er zeer veel vrouwelijk lekkers is.quote:
Nu je MI hebt gezegd heb ik hem ook.quote:
Bij jij is hij dus gewoon beetje opgezwollen... Kut voor je. Bij mij is hij ook keihard. Lekkerquote:
Dat dusquote:
Neem nou bijvoorbeeld die hele hype rondom Megan Fox. Ik ben gister zelf maar een Transformers gaan kijken om een eigen beeld te vormen. Ik vind dr niets. Ok lekker lichaam, maar dat hoofd straalt weinig uit. Dan vind ik die blonde Australische analiste die er in mee doet veel lekkerderquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo niet kritisch? Ik heb het toch over lekkers... En we waren er al over uit dat er zeer veel vrouwelijk lekkers is.
Bij mij ook, maar niet zo als in het geval bij sex en dergelijcke.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Mijne staat gewoon fier overeind hoor
Leuke film?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Neem nou bijvoorbeeld die hele hype rondom Megan Fox. Ik ben gister zelf maar een Transformers gaan kijken om een eigen beeld te vormen. Ik vind dr niets. Ok lekker lichaam, maar dat hoofd straalt weinig uit. Dan vind ik die blonde Australische analiste die er in mee doet veel lekkerder
Het begin van een bananensplitquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, een bruine banaan is slap, breekt te makkelijk en laat stukjes achter.
Mijn ervaring met ochtendsex hebben met mannen met een odol is dat ze moeilijk kunnen klaarkomen omdat ze moeten plassen, maar dat lukt niet met een stijvequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij jij is hij dus gewoon beetje opgezwollen... Kut voor je. Bij mij is hij ook keihard. Lekker
Bij mij gewoon hetzelfde. Ik zal wel vreemd zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar niet zo als in het geval bij sex en dergelijcke.
Ik deel graagquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu je MI hebt gezegd heb ik hem ook.
Damn you Rival.
Voor de verandering wel redelijk jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Goed geslapen?
beetje vrolijk?
Valt best mee, jaren terug hadden we nog "grienende vrijgezellen" meetings enzo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat een enorm gefrusteerde reeks is dit toch ook.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Kluts het volgende:
Er wordt geen banaan in mijn pruim gepeerd.
Next time, ask before you share.quote:
heb je der wel langer plezier vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn ervaring met ochtendsex hebben met mannen met een odol is dat ze moeilijk kunnen klaarkomen omdat ze moeten plassen, maar dat lukt niet met een stijve
Lang leve het Lourdesgevoel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Welkom. Bedankt voor de analyse en doe gezellig meequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, maar ik dacht dat je naar deel 2 was gegaan in de biosquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten, we hebben samen toch wel de eerste minuut op je foon gekeken
Het lijkt inderdaad een perfecte cirkel te zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch nagenoeg perfect
Kben er zelf ook geweest en zij is echt heel erg lekker. Mooi lichaam, geile kop. Die blonde vond ik ntrws nog geiler. Dat wijf met die tong...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Neem nou bijvoorbeeld die hele hype rondom Megan Fox. Ik ben gister zelf maar een Transformers gaan kijken om een eigen beeld te vormen. Ik vind dr niets. Ok lekker lichaam, maar dat hoofd straalt weinig uit. Dan vind ik die blonde Australische analiste die er in mee doet veel lekkerder
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een perfecte cirkel te zijn
Nog een voordeel inderdaad. Gewoon neuken tot je niet meer kan...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn ervaring met ochtendsex hebben met mannen met een odol is dat ze moeilijk kunnen klaarkomen omdat ze moeten plassen, maar dat lukt niet met een stijve
Nee, maar wie weet, alhoewel ik hem niet echt bios waardig vind. Maar ik ben wel helemaal verliefd op Bumbelbeequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
Klopt, maar ik dacht dat je naar deel 2 was gegaan in de bios
Ik heb deel 2 nog niet gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef JoeyT het volgende:
Kben er zelf ook geweest en zij is echt heel erg lekker. Mooi lichaam, geile kop. Die blonde vond ik ntrws nog geiler. Dat wijf met die tong...![]()
Krijg meteen zin om te neuken
Dus wanneer gaan we naar de bios samen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet, alhoewel ik hem niet echt bios waardig vind. Maar ik ben wel helemaal verliefd op Bumbelbee
Aah k, ja 1 is kut. 2 is wel de moeite waard. Veel meer actie. Moet je wel in de bios gaan kijken.quote:
Deze?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef JoeyT het volgende:
Kben er zelf ook geweest en zij is echt heel erg lekker. Mooi lichaam, geile kop. Die blonde vond ik ntrws nog geiler. Dat wijf met die tong...![]()
Krijg meteen zin om te neuken
Niet te hard kijken, dan ligt ze in 2-enquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een Joey figuurtje, geen grammetje vet...
Deed zij mee in deel 1? Ik vind dr zo wat te mager en mis een stel goeie tieten, maar ze heeft een mooi koppie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Lichaam van een 16 jarige. Ik heb ze liever wat meer "ontwikkeld"quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik beide delen niet ga kijken.
Jimboquote:
Ze had wel wat grotere tieten mogen hebben, verderquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Maar voor Joey is een vrouw met een gezond gewicht al te dik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
Lichaam van een 16 jarige. Ik heb ze liever wat meer "ontwikkeld"
Ik was op mijn 16e al 10 keer meer ontwikkeld dan zij ooit zal zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar voor Joey is een vrouw met een gezond gewicht al te dik.
Is Joey er zo éénquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar voor Joey is een vrouw met een gezond gewicht al te dik.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e al 10 keer meer ontwikkeld dan zij ooit zal zijn
Ik dus ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef heksehiel het volgende:
Jouw ideale vrouw heeft een goed stel hersens en een gigantisch stel tieten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
Dat spreekt voor zich...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef heksehiel het volgende:
Je kent mequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ideale vrouw heeft een goed stel hersens en een gigantisch stel tieten?
Dat valt wel mee. Maar dat y-chromosoom dat we gemeenschappelijk hebben, maakt dat we van nature bepaalde voorkeuren delen.quote:
Tuurlijk, en een wespentaille, en alle mannen minstens 25 CM penissenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben de meeste dames hier een flink stel borsten?
Nooit gehoord dat het Y-chromosoom interesse had in een goed stel hersens, die móet wel van de X-chromosoom afkomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar dat y-chromosoom dat we gemeenschappelijk hebben, maakt dat we van nature bepaalde voorkeuren delen.
Heb had best meer mogen zijn, maar ik mag niet klagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Kan me er niet druk om makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee.. bij mij danquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ahh, dat zal het zijn idd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar dat y-chromosoom dat we gemeenschappelijk hebben, maakt dat we van nature bepaalde voorkeuren delen.
Die is wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef heksehiel het volgende:
Naast Bumbelbee vond ik dit ook niet heel vervelend om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo'n type dat wel houdt van doelen behalen
Het zijn iig niet 2 erwtjes op een plank hiero. Ik kan niet voor de rest spreken, alhoewel sommige fobo's voor zich sprekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
Nooit gehoord dat het Y-chromosoom interesse had in een goed stel hersens, die móet wel van de X-chromosoom afkomen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een wespentaille, en alle mannen minstens 25 CM penissen.
Inderdaad, ik heb die y-chromosoom weleens zien gaan van: hersens! hersens! hersens! Waar!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
en alle mannen minstens 25 CM penissen.
Ik zou niet geloofwaardig overkomen als ik met een Y-chromosoom redenatie zou komen aanzetten he? Maar fijn dat je 'm herkent. Nu nog erkennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.
Volgens je foto's heb je wel genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb had best meer mogen zijn, maar ik mag niet klagen
Jij?? Dacht dat jij toch redelijk veel te bekijken had.quote:
Die hersenen zijn gewoon een absolute noodzaak. Je wil niet dat ze je favoriete kleren te heet wast, en ruimtelijk inzicht is een absolute noodzaak voor het goed inruimen van de vaatwasser.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, ik heb die y-chromosoom weleens zien gaan van: hersens! hersens! hersens! Waar!
Zal me wel weer op de nodige clichee opmerkingen komen te staan, maar het zal me volledig worst wezen, als ik me kan verliezen in een koppie boeit de rest (uiteraard wel een beetje normaal) me weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef erikje14 het volgende:
Liever in de juiste verhouding dan een enorm paar iig
Dat zregt meer over je inlevingsvermogen dan over je geloofwaardigheid natuurlijk. Je hoeft niet per sé een y-chromosoom te hebben om de denkwijze te snappen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:14 schreef heksehiel het volgende:
Ik zou niet geloofwaardig overkomen als ik met een Y-chromosoom redenatie zou komen aanzetten he? Maar fijn dat je 'm herkent. Nu nog erkennen
Leg er maar een meetlat naast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Moet je wel een uniforme meetmethodiek opstellen
Waarom dacht je dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jij?? Dacht dat jij toch redelijk veel te bekijken had.
Precies, ze meoten natuurlijk ook weten wanneer het kratje leeg is en welk merk ze horen te kopen. Het is gewoon essentieelquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hersenen zijn gewoon een absolute noodzaak. Je wil niet dat ze je favoriete kleren te heet wast, en ruimtelijk inzicht is een absolute noodzaak voor het goed inruimen van de vaatwasser.
dit dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me wel weer op de nodige clichee opmerkingen komen te staan, maar het zal me volledig worst wezen, als ik me kan verliezen in een koppie boeit de rest (uiteraard wel een beetje normaal) me weinig.
Dammit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou geloof me, alles boven de 20 komt er bij mij niet meer in
Dat scheelt, neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou geloof me, alles boven de 20 komt er bij mij niet meer in
Not again, please... Je tast al mijn eigenwaarde aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zregt meer over je inlevingsvermogen dan over je geloofwaardigheid natuurlijk. Je hoeft niet per sé een y-chromosoom te hebben om de denkwijze te snappen.
Sorry, deze was te mooi om te laten liggen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef heksehiel het volgende:
Not again, please... Je tast al mijn eigenwaarde aan
Oh, sja kijken is sowieso anders. ik kijk ook naar meiden waar ik echt niet met mijn poten aan mag zitten (leeftijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:18 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 't ging nu over 't kijken volgens mij
Oepsquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat nou weer zo nadrukkelijk vermeld worden
Erikje14 had het zelf gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat nou weer zo nadrukkelijk vermeld worden
Ik zal eens even kijken of het vrouwtje een duwtje nodig heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Erikje14 had het zelf gedaanMaar hup ga dat ding gebruiken, dan worden er ook geen posts als deze meer geplaatst. Zie het maar als het duwtje wat je misschien nog nodig had
Is dat wel eens anders dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het gaat inmiddels ook echt helemaal nergens meer over hè?
Zelfs de penetratie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
Das snel geregeld, ik doe de rest wel even via pm
Zozo, doe je goed Rival!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Das snel geregeld, ik doe de rest wel even via pm
volgens mij moet je voor serieuze singles posts in de avond komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het gaat inmiddels ook echt helemaal nergens meer over hè?
quote:
quote:
ja, echt heel erg vervelend voor jequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:27 schreef Jimbo het volgende:
morgen 6:22 op de trein zitten
kut werchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |