quote:
Ik mag nietquote:
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Ofresca het volgende:
Klopt. En nu ben ik er weer. Gezellig hè! Ben jij aan 't werk?
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
![]()
Ik ben idd weer aan de nachtdienst. Nog maar 2 daagjes
Veronica Mars aan het kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?
Precies. Helaas...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dus niet te slapen.
Dus ik kan ook niet slapen
Verrassend genoeg welquote:
Hey, neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
Tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel
Detective/High school serie met lekker wijf, super combo blijkbaar
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt toch vaak genoeg in de rode zee gedoken?
En er is niks aan te doenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja
waarschuwing, onderstaande info kan TMI zijnWat is vch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, waar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basisquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?
Dat ook nog inderdaad. Stoer dat je het toch doorgezet hebt. Lang over getwijfeld?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basis
Je hebt 't gedaan omdat je het mooi vindt? Dat is een reden die ik niet verwacht had! Maar sterkte nog.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Best wel, hoewel ik laatst nog ontkende hier dat ik daar wel n piercing zou willen, t voelt toch raar om dat toe te geven ofzo, maar vond t al heel lang mooi
Murmquote:
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh?
hee ZILN... ben je er ook weer....
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapen
ja ga het maar weer is proberenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelf
ik zeg gewoon dat MM een bikkel is en dat het me pinlijk lijkt om een pin door je clitding heen te jassen. niks zinloos aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |