quote:
Ik mag nietquote:
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Ofresca het volgende:
Klopt. En nu ben ik er weer. Gezellig hè! Ben jij aan 't werk?
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
![]()
Ik ben idd weer aan de nachtdienst. Nog maar 2 daagjes
Veronica Mars aan het kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, valt mee. Nog leuke films om te kijken?
Precies. Helaas...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dus niet te slapen.
Dus ik kan ook niet slapen
Verrassend genoeg welquote:
Hey, neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word genegeerd nou dan maar:
Tieten!
Seks!
Tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel
Detective/High school serie met lekker wijf, super combo blijkbaar
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt toch vaak genoeg in de rode zee gedoken?
En er is niks aan te doenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja
waarschuwing, onderstaande info kan TMI zijnWat is vch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, waar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basisquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah. Is dat niet doodeng om te laten zetten?
Dat ook nog inderdaad. Stoer dat je het toch doorgezet hebt. Lang over getwijfeld?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet vanwege de pijn het is meer wat beschamend maar goed de piercster doet t uiteraard op dagelijkse basis
Je hebt 't gedaan omdat je het mooi vindt? Dat is een reden die ik niet verwacht had! Maar sterkte nog.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Best wel, hoewel ik laatst nog ontkende hier dat ik daar wel n piercing zou willen, t voelt toch raar om dat toe te geven ofzo, maar vond t al heel lang mooi
Murmquote:
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh?
hee ZILN... ben je er ook weer....
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, ff beetje rond hangen als je niet kan slapen
ja ga het maar weer is proberenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon blijven liggen joh... slaap komt vanzelf
ik zeg gewoon dat MM een bikkel is en dat het me pinlijk lijkt om een pin door je clitding heen te jassen. niks zinloos aanquote:
stoer wief!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef Memento-Mori het volgende:
pijn viel best mee, heb geen kik gegeven, alleen een soort schok door mn lichaam als fysieke reactie ofzomaar de piercster noemde me ook n bikkel
ja ik las het eerder al jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best stoer! binnenkort skydiven dus is het plan
Oh dus wij zijn niet belangrijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:06 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar weer proberen om mijn laptop uit te doen. dinnetje die knuffels en steun nodig had is nu ook slapen dus ik hoef niet wakker te blijven.
truste MM en evt de rest als die er nog zijn![]()
Waarom dat zo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mail en sms sinds kort veel met een meisje die ik via internet heb leren kennen en ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvallerquote:
Dat kan normaal toch ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvaller
lol, ik las MM als murmeli, ik snap hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat MM een bikkel is en dat het me pinlijk lijkt om een pin door je clitding heen te jassen. niks zinloos aan
Gewoon afspreken met een balnko gevoel als het ware.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat! Dan verwacht je heel wat als je elkaar gaat ontmoeten en dan is het altijd een tegenvaller
Dat was ik wel van plan in ieder geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan normaal toch ook
Gewoon zien hoe het loopt en al klikt het waarom niet.
Vrouwen scoor je in het echie, niet op internet. Die ene keer dat het wat werd was met een meid waarvan ik in het begin dacht dat het een gast was. ( chatten over muziek via Napster )quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan in ieder geval.![]()
Maar ik heb al heel vaak gedate via internet en het is pas één keer echt wat geworden.
Misschien te hoge verwachtingen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan in ieder geval.![]()
Maar ik heb al heel vaak gedate via internet en het is pas één keer echt wat geworden.
Vrouwen pluk je van internet om in het echie te ontmoeten!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vrouwen scoor je in het echie, niet op internet. Die ene keer dat het wat werd was met een meid waarvan ik in het begin dacht dat het een gast was. ( chatten over muziek via Napster )
Het is meer dat ik denk, via internet gaat toch niet werken, dus waarom weer al die moeite doen?quote:
Ik pluk ze liever uit de kroeg,dan zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen pluk je van internet om in het echie te ontmoeten!![]()
Huu!quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:35 schreef KudFokker het volgende:
5:30 opdat zijn toch geen tijden
Vandaag voor het eerst werken in Utrecht, wish me luck!
je hebt je nieuwe roeping gevonden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:34 schreef djayzz het volgende:
Ik wist niet dat computers repareren zo leuk kon zijn
Dat begin ik ook steeds vaker te denkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is meer dat ik denk, via internet gaat toch niet werken, dus waarom weer al die moeite doen?
Haha, misschien welquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je nieuwe roeping gevonden?
Goedemorgen lekker dingquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds vaker te denken![]()
Goedemorgen singles!
Dat zeg je tegen iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
En het is niet eens geluktquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow je vindt het alleen leuk omdat het gezellig was.. als je het voor je werk meot doen, is het gelijk een stuk minder leuk
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow je vindt het alleen leuk omdat het gezellig was.. als je het voor je werk meot doen, is het gelijk een stuk minder leuk
Ik had ook echt onwijs veel moeite met uit mijn bed komen vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Belsezar het volgende:
Zo, goedemorgen.
IJskoud water over mijn gezicht, koffie, het werkt allemaal niet
Gelukkig hoef ik me niet meer uit te sloven op mijn werk.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen iedereenJa, dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik doe het niet voor mijn werk, daarom vind ik het wss leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
maar dat is niet erg. ik ga donderdag gewoon weer terugquote:
Samen terug naar bed?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had ook echt onwijs veel moeite met uit mijn bed komen vandaag![]()
Ik zit de komende 3 weken alleen op de kamer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
Ja, dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke dame?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
maar dat is niet erg. ik ga donderdag gewoon weer terug
Oeh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:52 schreef Belsezar het volgende:
Samen terug naar bed?
Heerlijk zeg! Wil ik ook!![]()
Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Same here, blijven liggen wordt steeds noodzakelijkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Bed
ik kwam er ook moeilijk uit, wordt steeds lastiger
quote:
Ik heb het zelfde... ik zit bij het afdelingshoofd op de kamer, maar hij is er bijna nooit....quote:Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
Ja, ik ken het probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mail en sms sinds kort veel met een meisje die ik via internet heb leren kennen en ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.
Stom bed ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Bed
ik kwam er ook moeilijk uit, wordt steeds lastiger
Met noekje (jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Ik vind het ook heerlijk, alleen de kans bestaat dat ik nu nóg minder ga doen
je moet als je denkt dat ze wel leuk is gewoon aansturen op een ontmoeting.. dan weet je toch genoeg?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem
Nouja, je kent elkaar wel redelijk op een bepaalde manier, op die manier.
Neequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, mag ik even klagen? ik wil mijn bedje in![]()
Ik hoop hier wat morele steun te vinden om de dag door te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |