abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70532162
Even mijn verhaal in het kort.

Mijn vriendin gaat volgende week naar Spanje op vakantie met een vriendin. Ikzelf ben heel erg onzeker en ben erg bang dat ze vreemdgaat. Ze verzekert dat ze het niet doet, maar toch blijf ik onzeker.

Waarschijnlijk komt de onzekerheid doordat ik vorig jaar een vriendin heb gehad een paar maanden die is vreemdgegaan.

Wat kan ik hier tegen doen?

Ik ben 18 jaar, mijn vriendin 17 jaar. We hebben nu bijna 7 maanden.
pi_70532186
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70532267
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
pi_70532303
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:47:25 #5
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70532304
Je kan er niets tegen doen.

(Behalve je niet zo vreselijk aanstellen natuurlijk)
She might forget you, her pussy wont.
pi_70532368
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
pi_70532378
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
moet je ook zeker doen.
maargoed, dit ligt bij jou, het is jouw gevoel.
pi_70532405
Stel je niet zo aan. Als ze vreemd gaat kom je daar toch wel achter, en als dat al zo is kan je haar meteen wegtrappen. Blijft ze je trouw, is er niets aan het handje en merk je dat je je aanstelt.

Jawel, het leven is niet moeilijk, gewoon niet te moeilijk doen.
pi_70532417
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Dat is wel een goed punt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:50:35 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532452
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_70532555
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef cerror het volgende:
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Stoppen met de relatie?
pi_70532574
zolang ze geen pak condooms meeneemt met als reden voor als ze verkracht word (ooit zo'n topic gelezen hier op fok!) dan is er nog niks aan het handje
pi_70532596
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
pi_70532633
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef hilliebillie het volgende:
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:28 #16
236264 crew  capricia
pi_70532666
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:34 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532671
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Stoppen met de relatie?
Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
pi_70532703
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:

[..]

Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
Thanks, ik zal zorgen voor wat afleiding.
pi_70532720
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef capricia het volgende:
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
Bedankt, hier heb ik veel aan.
pi_70532737
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:02 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70532756
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
gewoon je vriendin een toffe vakantie wensen enzo...

ga jij trouwens wel de bloemetjes buitenzetten hier als ze weg is?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:25 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532769
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
pi_70532805
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Tja dan zou ik ook me vraagtekens hebben
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532823
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
Een goed woordje kan toch helpen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:02:48 #25
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70532864
-edit- gaat heen

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 01-07-2009 00:05:42 ]
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 00:05:00 #26
236264 crew  capricia
pi_70532928
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Nadat ik thuis kwam en bleek dat ik echt niets gedaan had met andere jongens is de relatie wel veel soepeler geworden. Hij gaat nu ook met vrienden op wintersport zonder mij. En ik ben vaker met vriendinnen een weekje weg gewest. Super als dat kan! Dat wil je toch! Dat je jezelf kunt zijn, met je vrienden/vriendinnen zonder dat je partner of jijzelf zich zorgen maakt!
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:06:20 #27
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532974
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Een goed woordje kan toch helpen?
Kijk, als je wil horen dat wat je doet gezond is zit je hier verkeerd.
Je bent gewoon praktisch paranoïde en denkt dat je vriendin niet van je houdt. Als je wil dat dat stopt dan ga je langs een Psychiater of gewoon gelijk aan de medicatie (als je een makkelijke psych hebt) en daar heb je de snelle oplossing.

Gezien die tactiek totaal niet gaat werken heb ik dit voor je: VERTROUW HAAR.
En als je dat niet "kan", geef het dan maar op.
Het zal mij niet verbazen als je het volhoud en ze komt terug maar je gaat haar ondervragen. Zij zegt dat ze niks gedaan heeft maar jij gelooft haar niet en ziet haar al helemaal in je hoofd dat ze heeft lopen neuken met José of wat zijn naam ook is..... Vervolgens is ze je zat en is het over.

Maar hey, je bent nog maar 17, dus het kan alleen nog maar beter worden met zo'n manier van denken toch? (dat is sarcasme, als je het niet ziet)
pi_70533066
het is natuurlijk vooral een heel goed idee om er heel veel met je vriendin over te praten

echt zo'n enorme wijvenreactie is dat

Je moet haar plezier wensen en het er niet (eigenlijk NOOIT) met haar over hebben, als jij op die manier blijk geeft van vertrouwen denkt zij alleen maar 'goh, het zit wel snor in deze relatie'. Zodra jij er over gaat praten (vooral als je dat meerdere keren op een serieuze manier doet), begint zij alleen maar te twijfelen aan jou. Indirect zeg je 'als ik op vakantie ga en ik had de kans...'.

Alleen vrouwen zeggen dat je er over moet praten met haar, omdat vrouwen denken dat dat de beste oplossing is. Dat is het dus ABSOLUUT NIET!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 00:14:09 #29
236264 crew  capricia
pi_70533170
Mwah, wij hebben het er wel van te voren over gehad, maar niet in den treure.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:15:36 #30
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70533209
Nooit eerlijk zijn tegenover de ander in ieder geval. Ooit is mij wel eens op de man af gevraagd of de kans zou bestaan als ik vreemd zou gaan en of ik dat ook zou vertellen. Toen heb ik natuurlijk eerlijk verteld dat die kans altijd bestaat hoe klein ook en dat het van de situatie af zou hangen of ik het wel of niet zou vertellen. Dat is me niet in dank afgenomen .

Sindsdien lieg ik gewoon dat ik nooit zal vreemdgaan omdat het de ander juist gerust stelt en zich waarschijnlijk ook onnodig zorgen maakt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:37:50 #31
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70533808
wees een vent, geen twijfelaar!
pi_70534245
Ik had ook ooit een vriendinnetje die naar Spanje ging, Blanes...
Met zo`n georganiseerde reis enzo.

Ik was bij een vriend van mij en daar was een ouwe vent... die Ton heette..
Vervolgens vroeg Ton, "Hey Vriend, waar is je liefje?"
Ik zo, die zit in Spanje.
Hij: Oh, alleen? hahah die krijg je uitgewoond terug!

Enfin, ze kwam terug..
Er hing al een beetje een raar sfeertje in de auto ivm die vriendin van haar enzo...
Ze was dus vreemdgegaan daar, had zich ff lekker vol laten pompen. Kon de striemen van de camping grond nog in haar reet zien zitten.

En dan vragen mensen me nog waarom ik zo bitter ben.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 01:11:49 #33
236264 crew  capricia
pi_70534448
dus het was geen goede relatie?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70534511
Ze gaat vreemd. Sorry.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 01:18:16 #35
236264 crew  capricia
pi_70534531
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:16 schreef Salvad0R het volgende:
Ze gaat vreemd. Sorry.
waarom zo negatief? De kans is een op twee: of ze gaat wel vreemd, of niet.
50/50 dus.
En als ze van ts houdt, is de kans op vreemdgaan minder: dus niet zo negatief!
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:43:57 #36
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535371
Ze zegt nu uiteraard van niet en ze zal NU de intentie niet hebben maar daar is ze

ver weg
omringd door leuke jongens
krijgt ze allemaal aandacht die ze hier niet gewend is
verzekerd van veel (gratis) drank
Weg van de sleur waaronder jij ook valt

Kijk al die vakantieprogramma's. Ze gaat voor gaas.

Trouwens, ze is 17! Jij bent 18. Waarom al zo vast? Het gaat toch uit op den duur waarschijnlijk. Laat haar haar gang gaan en jij als 18 jarige doet gewoon je ding hier. Neuk gewoon lekker een paar jaar rond nog.

Ze is 17 en gaat naar Spanje: all bets are off
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70535378
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Als je haar niet vertrouwd, wat doe je dan bij haar?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:48:47 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535391
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:45 schreef Feitosa het volgende:
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Als je haar niet vertrouwd, wat doe je dan bij haar?
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.

Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
pi_70535411
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.

Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
Hoeft niet per definitie. Indertijd had ik ook een mooie meid en die ging ook naar Spanje.

Belde elke dag een kwartier omdat ze me miste.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:52:06 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535417
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Nee, dat wordt alleen maar erger. Je kunt hooguit een minuut of 10 met haar bellen, de rest van de 23.50 uur per dag weet je toch niet wat ze doet.

En weet je wat t is: hoe meer jij zegt dat je zo onzeker bent en haar mist en bang is dat ze vreemdgaat hoe meer ze je vervelend vindt. Ze wil vakantie vieren, geen gezeik van thuis aanhoren.
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:58:47 #41
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535481
Waar in Spanje gaat je vriendin naartoe? Als het Lloret of Salou is..tja dan zou ik me ook wat zorgen maken.

Is het een museum-reisje naar Madrid, dan zal het wel goedkomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:08:28 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535530
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:58 schreef Strani het volgende:

Is het een museum-reisje naar Madrid, dan zal het wel goedkomen.
Ze is 17. Wat denk je zelf
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:12:40 #43
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70535544
Ik vrees het ergste voor je... De verleidingen aldaar zijn gewoon te groot.

Reminder: plan zelf samen wat voor de zomervakanties.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:13:54 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535551
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze is 17. Wat denk je zelf
Oh 17? Tja...

Maar serieus he, er is altijd een kans dat ze vreemdgaat..en ook een kans dat ze dat niet doet. Die laatste kans is groter..en als ze niet al te knap is dan zit je helemaal goed natuurlijk.

Zoals iemand hierboven al zei, niet zo de nadruk leggen op eventueel vreemdgaan..je brengt 'r nog op ideeën.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:14:10 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535552
Ik opende 9 jaar terug dit topic Hete kussen uit Salou: zon zee en sex

Verhoudingen man-vrouw in de Spaanse badplaatsen is iets van 20-80
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:15:33 #46
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535558
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Strani het volgende:

er is altijd een kans dat ze vreemdgaat..en ook een kans dat ze dat niet doet. Die laatste kans is groter..
Waarom is die groter?

Thuis: vriendje

Spanje: Vriendje ver weg, veel jongens, veel aandacht, veel drank, zon, lekkere lichamen, hormonen, weinig slaap
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:20:02 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535580
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom is die groter?

Thuis: vriendje

Spanje: Vriendje ver weg, veel jongens, veel aandacht, veel drank, zon, lekkere lichamen, hormonen, weinig slaap
Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:21:44 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535583
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.
Hoeveel stellen gaan bewust zonder elkaar op vakantie naar Salou en omstreken? De meeste gevallen zullen boekingen zijn voor de relatie begon. Het is nogal een verschil als je als 17 jarige net een half jaar of korter hebt of je al vijf jaar samenbent.
pi_70535588
@Sun

wat je iig niet moet doen:is vreemdgaan omdat zij het doet

herstel: omdat Stefan zegt dat zij het doet

maak je er niet zo druk over en zorg dat je zelf een leuke tijd hebt en er goed uitziet als ze terug komt

tip: niet meteen bij haar aankomst vragen of ze vreemd is gegaan, dat staat stom
en volgende keer samen op vakantie
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:24:47 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535597
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:22 schreef Manono het volgende:
@Sun

wat je iig niet moet doen:is vreemdgaan omdat zij het doet

herstel: omdat Stefan zegt dat zij het doet
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan, ik zeg dat ie als 18 jarige gewoon lekker van zn jeugd moet genieten en onbekommerd moet gaan neuken, zonder al te vast gedoe. Zij idem.
quote:
en volgende keer samen op vakantie
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')