Zeker weten dat het live op een Nederlandse zender komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is dus 19:00 hier. Zouden ze dat nog ergens uitzenden (via internet)? Of zou het niet boeiend genoeg zijn?
En anders wel op youtube de volgende dag of iemand die zo goed is geweest het op te nemen en het "beschikbaar" te stellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker weten dat het live op een Nederlandse zender komt.
jammer dat ik geen dvd-recorder heb om dit tafereel door te geven aan het eventuele nageslacht... (of draai ik nu door?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Het overbrengen van het lichaam ja? Denk je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
als ze niet op de natuurlijke manier zijn verwekt, dan heeft in een potje gerukt en hebben ze dat bij Debbie ingespoten. Of het was IVF, dan hadden ze haar eitjes ook nog in een schaaltje gelegd met zijn sperma. Dus ja, of hij si een rukker, of ze hadden wel seksquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef stefan_1 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een totaal ander beeld heb gekregen van Michael Jackson na zijn dood.
Na het zien van zijn interviews vooral.
Hij hield oprecht van zijn fans denk ik. In tegenstelling tot vele artiesten die nu profiteren van hun bekendheid door met al hun fans te gaan rotzooien..
Over de kids.. ik denk dat ze wel van hem zijn, maar ik denk dat hij nog nooit seks heeft gehad eigenlijk.
De andere 2 kids zullen net zoals Blanket verwerkt zijn. Al weet ik niet hoe dat precies in zijn werk gaat.
Ja lijkt me ook een gekkehuis te worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het overbrengen van het lichaam ja? Denk je?
Ik weet het niet, mij lijkt dat ze de dienst o.i.d. wel zullen uitzenden, maar of ze dat overbrengen van het lichaam live gaan uitzenden...?
Het zal wel een gekkenhuis worden, met hordes mensen langs de weg die bloemen gaan werpen enzo denk ik.
Die foto's komen uit 2003, toen ze een clip aan het opnemen waren voor "One More Chance".quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Eef999 het volgende:
Foto's 1 dag voor zijn overlijden, ik vind het wel meevallen hoe hij eruit ziet,
ik heb hem wel eens erger en magerder gezien![]()
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die foto's komen uit 2003, toen ze een clip aan het opnemen waren voor "One More Chance".
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die foto's komen uit 2003, toen ze een clip aan het opnemen waren voor "One More Chance".
Alleen die kleine in het midden is redelijk recent, "samen met zijn dansers". Blijkbaar willen ze zo graag de 'laatste foto's' hebben dat ze maar wat uit het archief halen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
"Exclusief, de laatste foto's!"
Echt waar ??quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen ze hem wilde verleiden sloeg hij zijn handen voor zijn ogenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in de Privé () dat Michael verliefd is geweest op Tatum O'Neil. Hij was toen zeventien en zij had net een Oscar gewonnen voor haar rol in Papermoon). Ze werden aan elkaar voorgesteld in een nachtclub. Staat leuke foto van hen samen bij trouwens. Er werd ook een beetje gezoend tijdens de dates die volgden. Dat de actrice een grote liefde voor hem was, bleek wel toen hij het nummer She's Out Of My Life aan haar opdroeg (hij schreef het niet) toen ze in 1979 elk hun eigen weg gingen.
Geen idee wat hier waar van is, maar dan heeft Tatum dus op één dag haar vroegere scharrel en haar stiefmoeder Farrah F. verloren
dat vertelde hij zelf in een docu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in de Privé () dat Michael verliefd is geweest op Tatum O'Neil. Hij was toen zeventien en zij had net een Oscar gewonnen voor haar rol in Papermoon). Ze werden aan elkaar voorgesteld in een nachtclub. Staat leuke foto van hen samen bij trouwens. Er werd ook een beetje gezoend tijdens de dates die volgden. Dat de actrice een grote liefde voor hem was, bleek wel toen hij het nummer She's Out Of My Life aan haar opdroeg (hij schreef het niet) toen ze in 1979 elk hun eigen weg gingen.
Geen idee wat hier waar van is, maar dan heeft Tatum dus op één dag haar vroegere scharrel en haar stiefmoeder Farrah F. verloren
Is die van Bashir, ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef shomila het volgende:
[..]
dat vertelde hij zelf in een docu.
Volgens mij die van Bashir, maar kan ook oprah zijn.
Heb de laatste dagen zoveel filmpjes gezien.
Paar weken, de meest recente (1 of 2 dagen van voor z'n dood):quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Eef999 het volgende:
Is deze dan wel "the day before?"
[ afbeelding ]
Hij heeft hier wel hetzelfde bloesje aan als op de foto in het midden...
Die is wel erg mooi...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf deze kijken...
Enne... [ afbeelding ] Debbie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |