abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:27:30 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_70546821
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Rianne84 het volgende:

Dat is dus 19:00 hier. Zouden ze dat nog ergens uitzenden (via internet)? Of zou het niet boeiend genoeg zijn?
Zeker weten dat het live op een Nederlandse zender komt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70546895
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef APK het volgende:

[..]

En anders wel op youtube de volgende dag of iemand die zo goed is geweest het op te nemen en het "beschikbaar" te stellen
pi_70546906
quote:

[..]

jammer dat ik geen dvd-recorder heb om dit tafereel door te geven aan het eventuele nageslacht... (of draai ik nu door? )
pi_70547075
Ik moet toch zeggen dat ik een totaal ander beeld heb gekregen van Michael Jackson na zijn dood.
Na het zien van zijn interviews vooral.
Hij hield oprecht van zijn fans denk ik. In tegenstelling tot vele artiesten die nu profiteren van hun bekendheid door met al hun fans te gaan rotzooien..
Over de kids.. ik denk dat ze wel van hem zijn, maar ik denk dat hij nog nooit seks heeft gehad eigenlijk.
De andere 2 kids zullen net zoals Blanket verwerkt zijn. Al weet ik niet hoe dat precies in zijn werk gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 14:39:46 #155
163650 Greys
pi_70547159
quote:

[..]

Het overbrengen van het lichaam ja? Denk je?
Ik weet het niet, mij lijkt dat ze de dienst o.i.d. wel zullen uitzenden, maar of ze dat overbrengen van het lichaam live gaan uitzenden...?

Het zal wel een gekkenhuis worden, met hordes mensen langs de weg die bloemen gaan werpen enzo denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70547198
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef stefan_1 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een totaal ander beeld heb gekregen van Michael Jackson na zijn dood.
Na het zien van zijn interviews vooral.
Hij hield oprecht van zijn fans denk ik. In tegenstelling tot vele artiesten die nu profiteren van hun bekendheid door met al hun fans te gaan rotzooien..
Over de kids.. ik denk dat ze wel van hem zijn, maar ik denk dat hij nog nooit seks heeft gehad eigenlijk.
De andere 2 kids zullen net zoals Blanket verwerkt zijn. Al weet ik niet hoe dat precies in zijn werk gaat.
als ze niet op de natuurlijke manier zijn verwekt, dan heeft in een potje gerukt en hebben ze dat bij Debbie ingespoten. Of het was IVF, dan hadden ze haar eitjes ook nog in een schaaltje gelegd met zijn sperma. Dus ja, of hij si een rukker, of ze hadden wel seks

Lisa Marie Presley heeft een paar jaar terug in een interview met Oprah wel gezegd dat hun huwelijk geconsumeerd werd.

Het lijkt me ook wel onwerkelijk als hij nooit seks heeft gehad... Ergens rond Thriller had hij toch genoeg groupies om uit te kiezen

Wist trouwens ook nooit dat hij een relatie met Brooke Shields gehad heeft.
pi_70547282
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Het overbrengen van het lichaam ja? Denk je?
Ik weet het niet, mij lijkt dat ze de dienst o.i.d. wel zullen uitzenden, maar of ze dat overbrengen van het lichaam live gaan uitzenden...?

Het zal wel een gekkenhuis worden, met hordes mensen langs de weg die bloemen gaan werpen enzo denk ik.
Ja lijkt me ook een gekkehuis te worden.
Ik wil het zien, ik wil het zien, ik wil het zien.
maar ik ben niet sensatiebelust hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 14:50:28 #158
163650 Greys
pi_70547485
Mijn collega zit nu de Privé even door te neuzen, 12 pagina's over MJ.
Madonna "Ik kan niet stoppen met huilen" en de belangrijkste vrouwen in MJ's leven.
Zo even lezen! En driekwart met een dikke korrel zout nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70547798
Foto's 1 dag voor zijn overlijden, ik vind het wel meevallen hoe hij eruit ziet,
ik heb hem wel eens erger en magerder gezien

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:02:28 #160
163650 Greys
pi_70547937
Nou dat ziet er inderdaad niet uit als iemand die elk moment kan neervallen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70548019
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Eef999 het volgende:
Foto's 1 dag voor zijn overlijden, ik vind het wel meevallen hoe hij eruit ziet,
ik heb hem wel eens erger en magerder gezien

[ afbeelding ]
Die foto's komen uit 2003, toen ze een clip aan het opnemen waren voor "One More Chance".
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 15:06:42 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70548095
Leuke broek!

Maar ik lees dat het niet de foto's zijn van één dag voor zn dood.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:07:42 #163
163650 Greys
pi_70548152
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die foto's komen uit 2003, toen ze een clip aan het opnemen waren voor "One More Chance".
Serieus?
"Exclusief, de laatste foto's!"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:08:47 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70548198
quote:

[..]

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70548213
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus?
"Exclusief, de laatste foto's!"
Alleen die kleine in het midden is redelijk recent, "samen met zijn dansers". Blijkbaar willen ze zo graag de 'laatste foto's' hebben dat ze maar wat uit het archief halen.
pi_70548648
quote:

[..]

Echt waar ?? Ik vond hem er al zo goed uitzien.
Grazia: Nepblad
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:21:22 #167
163650 Greys
pi_70548661
Ik lees net in de Privé ( ) dat Michael verliefd is geweest op Tatum O'Neil. Hij was toen zeventien en zij had net een Oscar gewonnen voor haar rol in Papermoon). Ze werden aan elkaar voorgesteld in een nachtclub. Staat leuke foto van hen samen bij trouwens. Er werd ook een beetje gezoend tijdens de dates die volgden. Dat de actrice een grote liefde voor hem was, bleek wel toen hij het nummer She's Out Of My Life aan haar opdroeg (hij schreef het niet) toen ze in 1979 elk hun eigen weg gingen.

Geen idee wat hier waar van is, maar dan heeft Tatum dus op één dag haar vroegere scharrel en haar stiefmoeder Farrah F. verloren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:23:23 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70548749
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in de Privé ( ) dat Michael verliefd is geweest op Tatum O'Neil. Hij was toen zeventien en zij had net een Oscar gewonnen voor haar rol in Papermoon). Ze werden aan elkaar voorgesteld in een nachtclub. Staat leuke foto van hen samen bij trouwens. Er werd ook een beetje gezoend tijdens de dates die volgden. Dat de actrice een grote liefde voor hem was, bleek wel toen hij het nummer She's Out Of My Life aan haar opdroeg (hij schreef het niet) toen ze in 1979 elk hun eigen weg gingen.

Geen idee wat hier waar van is, maar dan heeft Tatum dus op één dag haar vroegere scharrel en haar stiefmoeder Farrah F. verloren
Klopt. Maar toen ze hem wilde verleiden sloeg hij zijn handen voor zijn ogen .

En ik weet niet of She's out of my life aan haar is opgedragen, hoor. Ik heb ook wel eens gehoord dat het over Diana Ross zou gaan.

Edit: o wiki geeft jou gelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_70548834
Is deze dan wel "the day before?"

Hij heeft hier wel hetzelfde bloesje aan als op de foto in het midden...
pi_70548838
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Greys het volgende:

dat vertelde hij zelf in een docu.
Volgens mij die van Bashir, maar kan ook oprah zijn.
Heb de laatste dagen zoveel filmpjes gezien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 15:26:29 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70548877
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef shomila het volgende:

[..]

dat vertelde hij zelf in een docu.
Volgens mij die van Bashir, maar kan ook oprah zijn.
Heb de laatste dagen zoveel filmpjes gezien.
Is die van Bashir, ja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:28:03 #172
163650 Greys
pi_70548931
En met Tatum ging het al zo lekker de laatste tijd
Nou, dat zal me een klapper gegeven hebben dan!

Ik lees hier ook dat de relatie van Michael en Brooke Shields (foto erbij, heel lief hand in hand) stuk liep maar dat ze altijd vrienden zijn gebleven en ook nog samen in 1993 de Grammy uitreiking bijwoonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70548996
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Eef999 het volgende:
Is deze dan wel "the day before?"

[ afbeelding ]

Hij heeft hier wel hetzelfde bloesje aan als op de foto in het midden...

Paar weken, de meest recente (1 of 2 dagen van voor z'n dood):

pi_70549073
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf deze kijken...

Enne... [ afbeelding ] Debbie!
Die is wel erg mooi...

Jaren geleden lagen wij met onze boot in Bremerhafen. Mijn vader en ik gingen een wandeling maken en kwamen langs een groot stadion waar -zo bleek- net een concert van MJ begonnen was. We kregen kaarten aangeboden (voor iets van vijftig mark ofzo, het was blijkbaar niet uitverkocht ), maar hebben bedankt. Ik heb daar nu echt spijt van. Maar ik heb 'm wel gehóórd.
pi_70549212
Oprah zegt helemaal niets over MJ... geen show, geen comments op oprah.com. Ze was de laatste jaren niet erg positief over hem, maar toch, ze had dat exclusieve interview, ze kan toch wel iets zeggen..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')