Nu is ze een voedingsdeskundige? Fucking hell, ik wou dat ik zo snel van baan kon veranderenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:31 schreef HIStory het volgende:
dit kwam ik ook nog tegen....
ben overigens benieuwd naar de 'wake', had gewild dat ik er bij kon zijn....
ik geloof werkelijk geen fuck van wat de telegraaf allemaal schrijft.quote:
Ik vind het een bijzonder goeie versiequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef HIStory het volgende:
Qwea, tja in showbizz kan alles
overigens dit stukje is ook heel leuk, zeker voor de mensen die er in 1997 bij zijn geweest
Hear hear.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou! Wat een engerds. Ik vind het ook hé-le-maal nietssssssss *inclusief Bert Visscher wapper handje*.
Dit neus gaat inderdaad helemaal nergens over. Twee keer, omdat hij dan meer lucht had. Dat gelooft toch werkelijk niemand?(Nou ja...
). Net wat Duderella al zegt, dan laat je het schotje fixen, dan heb je niet ineens een ieniemienie puntig neusje hoor...
Verder denk ik wél dat zijn freak-zijn voor een groot gedeelte aan zijn opgelegde jeugd en leven heeft gelezen (sorry Dude) maar dat praat uiteraard niet alles goed. Hoop alleen niet dat het hier nou een 'Blij dat ie dood is, die smerige junk' versus 'Ik kan nog steeds niet stoppen met huilen, hij was alles voor me, hij heeft nooit iets fout gedaan en nooit gelogen en het was een genie en een lekker ding en ....' topic gaat worden. Want daar heb ik persoonlijk de energie niet voor met deze temperaturen
Anders lees je mij post evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus dan repareer je je tussenschotje en dan heb je opeens dezelfde neus als je zus Latoya zich liet aanmeten en dan laat je de boel nog maar 'es 12 keer reviseren, waarna je met een neus door het leven moet die met plakkers aaneen gehouden wordt. Nee maar echt, alles voor de zangkunst natuurlijk.
Ten overvloede: Alsof hij nog zong, lately.
Vera Mann heeft ook haar neus laten opereren omdat ze zo beter kon zingen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Anders lees je mij post even![]()
Ik zeg toch dat zijn neus nooit het resultaat kan zijn van zo'n operatie, maar dat er heel wat meer is gebeurd. Ik gaf alleen aan dat wat jij zei (dat neusoperaties nooit helpen bij verbeteren van zang etc) simpelweg niet waar was.
wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef shomila het volgende:
Weet iemand hoe laat dat ongeveer hier is als hij naar neverland wordt gebracht?
leuk jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef HIStory het volgende:
Qwea, tja in showbizz kan alles
overigens dit stukje is ook heel leuk, zeker voor de mensen die er in 1997 bij zijn geweest
het is daar 9 uur vroeger toch? dus als ze dat om een uur of 11 's ochtends doen... dan is het hier 20:00.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef shomila het volgende:
Weet iemand hoe laat dat ongeveer hier is als hij naar neverland wordt gebracht?
Ok thnx weet ik hoe laat ik ongeveer cnn aanzet daar zal het toch wel opkomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is daar 9 uur vroeger toch? dus als ze dat om een uur of 11 's ochtends doen... dan is het hier 20:00.
Dat is dus 19:00 hier. Zouden ze dat nog ergens uitzenden (via internet)? Of zou het niet boeiend genoeg zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef Inca het volgende:
We've just learned Michael Jackson's body is set to be driven to Neverland Ranch late Thursday morning.
Law enforcement sources tell TMZ upwards of a 30 car motorcade -- including Jackson's body -- will be traveling from Los Angeles to Neverland at 10 AM on Thursday.
We're told law enforcement is currently meeting to discuss security and traffic control. Our sources say plans are in the works for a public viewing to take place on either Friday or Saturday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |