Een wattes?quote:
Zeer nice! Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag naar Assen, Porsche racen! En er heen met waarschijnlijk een Audi S5... Heel vervelend!
Hoeft niet meer...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga vandaag controleren of het water nog nat is
moet ook op zijn tijd gebeuren en offer me er wel een keer voor op
het water uit de kraan ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoeft niet meer...
Heb ik nét nagekeken en het is nog steeds erg nat
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het water uit de kraan ?
ik moet het water in berkel controleren
Ik bedoel uiteraard hoe het met jullie gaatquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb me zwembroek aangetrokken, en ga zodadelijk maar eens controleren of het zwembad hier in Goirle nog geopend is.
* Groetjes @ Zeeland!
epicfailquote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:42 schreef aardappel het volgende:
wie dit leest, is een beewt
En hoe vond men je outfit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:47 schreef VoreG het volgende:
Sensation was vet! Sta wel op 40.000 foto's. Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljant
Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljantquote:
Dat had toch ook kunnen zijn omdat je haar zo fantastisch zat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljant
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat voor outfit had je dan? Was dat die pateroutfit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |