Wat goed van jou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben heel bewust om 11 uur naar huis gegaan...
Hier is het bewolkt & ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet nog en het wordt vandaag benauwd zeiden ze op het weer en hier wordt het het warmst van heul nederland en de airco is nog steeds stuk.
Dat wordt lekker zwemmen vandaag. In het zweet welteverstaan![]()
. Iew.
Geen idee... Ik denk/verwacht dat het overal wel gaat regenenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef VoreG het volgende:
Gaat het aan de kust ook regenen? Ik ga naar Scheveningen namelijk en daarna door naar Sensation, maar het zou wat jammer zijn als het gaat regenen. Al zou het wel verkoelend werken voor m'n arme schoudertjes
ECHOOO!!!!!ECHOOO!!!! echooo!!!! echoooo!!!! ooooooooooquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
jah en al buien ontstaan boven brabant haha
de herhaling komt door de warmtequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
ECHOOO!!!!!ECHOOO!!!! echooo!!!! echoooo!!!! oooooooooo![]()
en gee nregenquote:
Nog een groot voordeel ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
van omroep brabantquote:Vanmiddag valt plaatselijk een stevige regen- of onweersbui. Later vanmiddag wordt het droog. Het is ondertussen iets afgekoeld bij een wind uit zuidwest tot west, zwak tot matig. Vanavond en vannacht blijft het droog. In de nachtperiode kan wat nevel ontstaan. Het kwik daalt tot een graad of 14. 14 a 15 graden. Morgen wordt met een westelijke wind wat minder warme lucht aangevoerd. Het scheelt circa 3 graden met vandaag en misschien is dat net voldoende om het wat minder benauwd/klef te maken. Het blijft verder droog met flink wat zon, 's middags vooral afgewisseld met 'onschuldige' stapelwolken.
Of een slaapkamer op de zonkant met aan die kant over de gehele breedte ramen en zwarte luxaflex.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:01 schreef theKiD het volgende:
Lekker hoor.. penthouse met gehele glazen pui op de zonnenkant
Mijn slaapkamer ligt direct naast de woonkamer, en ook aan de zonkant.... En heeft ook een hele grote glazen ruit erin.. Van plafond tot grond..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Of een slaapkamer op de zonkant met aan die kant over de gehele breedte ramen en zwarte luxaflex.
Valt toch wel meequote:
Haha dan sta je ook ff raar te kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt en ben erachter gekomen dat de floormanager waar ik ook onder val hier in de straat woont![]()
Ik dacht al "waar ken ik die kerel van"Woontie hier gewoon op de hoek vd straat.
Redelijk herkenbaar figuur, met behoorlijk gespierde armen die van schouder tot pols vol staan met tattoo's en hij rijdt een pikzwarte gechopte Kawa Z1300 met feloranje velgendie hier altijd in de straat geparkeerd staat met mooi weer en waar ik hem dus van herkende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |