Een wattes?quote:
Zeer nice! Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag naar Assen, Porsche racen! En er heen met waarschijnlijk een Audi S5... Heel vervelend!
Hoeft niet meer...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga vandaag controleren of het water nog nat is
moet ook op zijn tijd gebeuren en offer me er wel een keer voor op
het water uit de kraan ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoeft niet meer...
Heb ik nét nagekeken en het is nog steeds erg nat
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het water uit de kraan ?
ik moet het water in berkel controleren
Ik bedoel uiteraard hoe het met jullie gaatquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb me zwembroek aangetrokken, en ga zodadelijk maar eens controleren of het zwembad hier in Goirle nog geopend is.
* Groetjes @ Zeeland!
epicfailquote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:42 schreef aardappel het volgende:
wie dit leest, is een beewt
En hoe vond men je outfit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:47 schreef VoreG het volgende:
Sensation was vet! Sta wel op 40.000 foto's. Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljant
Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljantquote:
Dat had toch ook kunnen zijn omdat je haar zo fantastisch zat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Overal waar we langsliepen was het 'can we take a photo with you?' of ze kusten je hand of ze sloegen een kruis. Echt briljant
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat voor outfit had je dan? Was dat die pateroutfit?
ik slaap de laatste tijd echt vreselijk slecht. Vannacht was ik om half 5 al wakker en toen kon ik niet meer slapenquote:Op zondag 5 juli 2009 06:22 schreef VoreG het volgende:
donderdag 2 uur geslapen. Gister/vandaag lag ik er pas om 11 uur in. Nu ben ik net terug van een avondje hardwerken en om 12 uur mag ik weer beginnen! Helemaal kapot gaan is oké! Lekker knallen vandaag als het mooi weer blijft.
Ik lag er om kwart over drie in, half acht weer wakkerquote:Op zondag 5 juli 2009 06:39 schreef toma het volgende:
[..]
ik slaap de laatste tijd echt vreselijk slecht. Vannacht was ik om half 5 al wakker en toen kon ik niet meer slapen
lol, welke wage nquote:
Een grote? Weet er werkelijk niets van... Alleen dat ik me om 12 uur moet melden bij de Piushaven!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, welke wage nik sta ergens aan de kant van de weg.
water in berkel was nog nat genoeg
Vlakbij Oostburg in Zeeuws-Vlaanderen dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Waar zit je in Zeeland?
Zal het ook eens aanzettenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef Guard het volgende:
lekker tour aan het kijken. Zomer is pas echt begonnen als de tour op tv is....
Stef Clement rijdt voorop, geboren in 'De schôonste stad van et laand'
haha ff wat verkoeling hahaquote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
En voor de zonaanbidders:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |