quote:Ik heb een probleem. Heb een iPhone 3G (gewone via T-mobile, geen jailbreak / unlock ofzo).
Sinds een paar dagen is het zo dat mijn computer (mac) m'n iphone niet meer herkent. Normaalgesproken was het zo dat, als ik 'm op de USB-poort aansloot, er meteen zo'n bliepje kwam, en het batterij-icoon in het scherm verscheen. Ook in iTunes is de iPhone niet zichtbaar.
Ik heb de iPhone al opnieuw uit- en ingeschakeld, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ik heb het met twee verschillende kabeltjes geprobeerd, en met beiden werkt het niet. Gewoon via het stopcontact opladen met gebruik van deze kabeltjes lukt wel. Bij geen enkele USB-poort werkt het. Help!!!
Op andere PC geprobeerd? USB drivers updaten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:55 schreef sunmoonstar het volgende:
Even meegenomen vanuit het vorige topic:
[..]
Nee, niet op een andere compu geprobeerd. Ga ik zsm doen. En USB-drivers, heb je daar ook mee te maken op een Mac?? Het is ook gewoon van het ene op het andere moment dat 'ie het niet meer doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Op andere PC geprobeerd? USB drivers updaten?
Nu doet ie het weer na een pc reboot.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, zelfde probleem als sunmoonstar nu opeens.
Je mag het eigenlijk niet hardop zeggen, maar heb je je Mac al opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:55 schreef sunmoonstar het volgende:
Even meegenomen vanuit het vorige topic:
Geprobeerd... EN HIJ DOET HET WEER !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je mag het eigenlijk niet hardop zeggen, maar heb je je Mac al opnieuw opgestart?
Wehe, dan hadden we hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Geprobeerd... EN HIJ DOET HET WEER !!!
Raarrrr, maar ik ben allang blij dat ik weer kan syncen enzo!
Quote:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef jna het volgende:
Zijn die iphones alleen verkrijgbaar bij de officiële t-mobile winkels of ook bij partner shops?
Morgen ga ik maar eens op jacht naar een 32 gb zwart. Ik vrees dat ik morgen zonder resultaat me hier weer kom melden
Ik snap niet waar TomTom nog op wacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef sunmoonstar het volgende:
Tip van de dag:
Navigon Europe: alleen vandaag nog 74,99 (vanaf morgen 99 euro)
Navigon Benelux: alleen vandaag nog 49,99 (vanaf morgen 69,99 euro)
Nog een paar uurtjes dus!
Euope-versie: KLIK
Benelux-versie: KLIK
Serieus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Ad_rem het volgende:
M'n pa wil er ook een en ik moet dat even regelen...
Hoe zorg ik ervoor dat hij er niet achter komt dat hij mijn oude 3G heeft?
Er zit een kutfinder op jouw iPhonequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
Weet iemand al hoe je die kutfinder uit kunt zetten?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:06 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Er zit een kutfinder op jouw iPhone??
Oftewel, waar heb je het over.
Nee grapje maar het schiet natuurlijk wel even door je hoofdquote:
Ik vind het juist erg handig om zo snel een App op te starten die 5 pagina's verderop staat of waarvan je niet precies weet waar hij staat. Maargoed, als je je eraan stoort: gewoon niet erheen schuiven toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:11 schreef TNA het volgende:
[..]Die had ik niet verwacht omdat 'ie toch echt te slecht is.
Anyway: springboard helemaal links, een finder, ik wil van dat kutding af omdat het me ergert en ik het nooit gebruik. Hippe term: SPOTLIGHT SEARCH.
I'm bad that way. Maar goed, Finder op de Mac is iets heel anders dan Spotlight, vandaar dat het niet zomaar iedereen duidelijk is wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:11 schreef TNA het volgende:
[..]Die had ik niet verwacht omdat 'ie toch echt te slecht is.
Anyway: springboard helemaal links, een finder, ik wil van dat kutding af omdat het me ergert en ik het nooit gebruik. Hippe term: SPOTLIGHT SEARCH.
Ik schuif vaak snel naar links. Zo snel dat ik altijd bij die fucking finder komquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
I'm bad that way. Maar goed, Finder op de Mac is iets heel anders dan Spotlight, vandaar dat het niet zomaar iedereen duidelijk is wat je bedoelt
Uitzetten gaat niet, zeker niet zonder jailbreak. Maar ik vind het wel handig juist, hoe heb je daar nu ooit last van?
Niet alleen hier. Veel mensen in mijn omgeving. Beetje bij beetje zien ze wel dat de iPhone gewoon de beste is. Op mijn werk vragen ze mij elke keer iets of willen ze een spelletje doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef Remake het volgende:
Wat zitten er trouwens veel jaloerse iphone haters op fok!
Buiten dit topic kun je nergens over dat ding praten![]()
Als je een keer op de Home-knop drukt kom je ook direct op de eerste pagina uit, hoef je niet te schuiven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik schuif vaak snel naar links. Zo snel dat ik altijd bij die fucking finder komIk weet exact waar al mijn apps staan dus schuiven is sneller dan typen.
Ik heb wel een jailbreak, kan ik daarmee iets doen om de spotlight search uit te zetten?
True that. Maar desalniettemin! Die, you damn spotlightquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je een keer op de Home-knop drukt kom je ook direct op de eerste pagina uit, hoef je niet te schuiven.
Haha soms heb ik dat ook. Druk wel eens teveel op de homeknop. Komt ie bij Spotlight. Kutding.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:34 schreef TNA het volgende:
[..]
True that. Maar desalniettemin! Die, you damn spotlight
Niet vertellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Ad_rem het volgende:
M'n pa wil er ook een en ik moet dat even regelen...
Hoe zorg ik ervoor dat hij er niet achter komt dat hij mijn oude 3G heeft?
quote:
Sowieso, indicaties van bezorgtijden, onzinnige bullshit aangezien men zich er toch nooit aan houdtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Repeat het volgende:
Ideaal dit zeg
's avonds en ik het weekend bezorgen ze niet, maar het kan wel overdag op uw werkadres zeggen ze dan. Maar een tijd kunnen ze dan weer niet aangeven.Handig als je niet de standaard kantoorbaan hebt.
Dat is toch altijd zo bij bestellingen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Repeat het volgende:
Ideaal dit zeg
's avonds en ik het weekend bezorgen ze niet, maar het kan wel overdag op uw werkadres zeggen ze dan. Maar een tijd kunnen ze dan weer niet aangeven.Handig als je niet de standaard kantoorbaan hebt.
Je kan als bedrijf bedenken dat veel mensen overdag gewoon werken. Je hoort zo vaak dat mensen dit soort dingen 's avonds willen ontvangen etc. En iemand machtigen kan ook niet, dat is nog het grootste probleem hiermee...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij bestellingen...
Als weet dat je niet in een situatie zit dat dingen bestellen handig is voor je dan ga je toch naar de winkel? 90% van wat zo'n koerier doet is B2B, dan gaan ze echt niet in het hele land 's avonds nog autootjes laten rijden voor de consument.
Ja, maar de vraag is altijd of dat ook commercieel interessant kan worden aangeboden... je kunt allerlei dingen verzinnen die mensen prettig zouden vinden natuurlijk. Daarbij is met aflevering thuis of op een werkplek toch echt wel een heel groot aandeel van de klanten geholpen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan als bedrijf bedenken dat veel mensen overdag gewoon werken. Je hoort zo vaak dat mensen dit soort dingen 's avonds willen ontvangen etc. En iemand machtigen kan ook niet, dat is nog het grootste probleem hiermee...
Je kan em laten bezorgen waar je wilt, dus op kantoor of thuis ofzo. Maar ik bedoelde met machtigen bv. een vriend dat ding laten ontvangen, maar dat kan dus niet ivm identificeren ed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is altijd of dat ook commercieel interessant kan worden aangeboden... je kunt allerlei dingen verzinnen die mensen prettig zouden vinden natuurlijk. Daarbij is met aflevering thuis of op een werkplek toch echt wel een heel groot aandeel van de klanten geholpen.
Wehkamp bv. biedt het wel aan, tegen meerprijs... maar die versturen in een dag vermoed ik meer dan Apple NL in een maand of langer.
Als het trouwens een directe Apple-levering is kun je Apple toch bellen voor een ander afleveradres? Of werkt dat niet met een iPhone en bedoel je dat met die machtiging?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:17 schreef jna het volgende:
ik heb 'm![]()
Bij de phonehouse hadden ze er nog 1
Toevallig gisteren met twee Cydia-applicaties. GPSSerial heeft nu het icoontje van NU.nl, zij het gedimdquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef SlaggY het volgende:
Iemand anders met dit probleem hier? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2044341&tstart=0
Bijna alle icoontjes van m'n gedownloade apps zijn fout. Beetje jammer.
Hier zijn ook sommige gedimd inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Toevallig gisteren met twee Cydia-applicaties. GPSSerial heeft nu het icoontje van NU.nl, zij het gedimd
Als je uitzet dat die muziek moet syncen haalt ie het er af? Dat vind ik niet heel onlogisch eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef Brook het volgende:
Argh. Net dik lang gedaan over 3,000 mp3 erop zetten, ik verander wat settings zodat ie niet automatisch muziek meer gaat syncen, en zet er een ringtone op.... Heeft ie alle mp3's weer van m'n iPhone gewist ofzo... Mag ik 't er allemaal weer opnieuw op zetten. Fijn.
Uit dat linkje uit je postquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef SlaggY het volgende:
Iemand anders met dit probleem hier? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2044341&tstart=0
Bijna alle icoontjes van m'n gedownloade apps zijn fout. Beetje jammer.
Maar ben je dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Uit dat linkje uit je post
Yep, same problem here. I had to uncheck all the apps in iTunes, sync so they were deleted from phone, then re-check them and sync again. This did the trick.
Leuk he Itunes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef Brook het volgende:
Argh. Net dik lang gedaan over 3,000 mp3 erop zetten, ik verander wat settings zodat ie niet automatisch muziek meer gaat syncen, en zet er een ringtone op.... Heeft ie alle mp3's weer van m'n iPhone gewist ofzo... Mag ik 't er allemaal weer opnieuw op zetten. Fijn.
Waarschijnlijk wel, maaaaaar je hebt dan wel de plaatjes goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:20 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet
- alle data in die apps, en
- de positie van de apps op de homeschermen
kwijt?
Dat is dus wat mij betreft het grootste zwakke punt in het hele iPhone / iTunes / Apps gebeuren. Data die in je apps staat is niet echt veilig (je kunt alleen je hele toestel restoren, dus alle wijzigingen sindsdien in andere apps ben je dan kwijt), en het niet vasthouden van posities op het homescreen is al helemaal een crime.quote:[b]Op woensdag 1 juli 2009 16:26 schreef Waarschijnlijk wel, maaaaaar je hebt dan wel de plaatjes goed
Is in het vorige topic idd besproken. De NOS is op de hoogte van het probleem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef jna het volgende:
Meer mensen die geen filmpjes af kunnen spelen in de NOS journaal app?
Of is dat een bekend probleem? (heb m net 2 uurtjes ofzo)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:27 schreef Skv het volgende:
Verdomme, mijn iPhone zit in een rebootloop. Nu herstellen, daarna alles qua jailbreak weer opnieuw installeren, zoeken en instellen.
Geen idee, volgens mij niet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Repeat het volgende:
Kan je die jailbreakprogramma's niet opslaan dan?
Deed hij een half uur over je agenda syncen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Skv het volgende:
Jeuj, agenda gesynct, nu alle apps en muziek.
Ik zit ondertussen in de tuin te zuipen en loop zo nu en dan even naar boven om te kijken hoe het er voor staat. Maar hij is ondertussen voor de (serieus) 12e keer iets aan het synchroniseren. Het eindproduct is precies hetzelfde als wat ik vanochtend had, maar dan ben ik alle in-app data kwijt van mn jailbreak.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Deed hij een half uur over je agenda syncen?
Dat wordt dus een latertje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen in de tuin te zuipen en loop zo nu en dan even naar boven om te kijken hoe het er voor staat. Maar hij is ondertussen voor de (serieus) 12e keer iets aan het synchroniseren. Het eindproduct is precies hetzelfde als wat ik vanochtend had, maar dan ben ik alle in-app data kwijt van mn jailbreak.
Plus een hoop irritatie en gezeik.
Tip: gebruik nooit Intelliscreen.
Ik ben bezig sinds 16.30 en hij is nu halverwege het syncen van mijn Apps. Muziek en films moeten daarna nog en daarna kan ik alles opnieuw in gaan delen. Klote dat na één verkeerde install alles verrot is.quote:
Klinkt niet als USB 2 idd...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Remake het volgende:
Hoe kan het dat synchen langer als 10 minuten kan duren?
Zit je op usb 1.1 ofzo?
Of heb je echt mega veel apps?
Heel veel apps van meer dan 100 MB, hij moet alles opnieuw overzetten en oude instellingen meenemen. Duurt lang. Hij is inmiddels muziek aan het kopiëren (nummer 150 van de 650). Hopelijk issie voor 0.00 klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Remake het volgende:
Hoe kan het dat synchen langer als 10 minuten kan duren?
Zit je op usb 1.1 ofzo?
Of heb je echt mega veel apps?
Zoiets heb ik ook..quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef RHCPeter het volgende:
Batterij doet het hier wel goed. Staat nu 13 uur en 40 minuten op standby en 2 uur en 36 minuten gebruikt. En percentage is nog 44%
Is dat goed?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef RHCPeter het volgende:
Batterij doet het hier wel goed. Staat nu 13 uur en 40 minuten op standby en 2 uur en 36 minuten gebruikt. En percentage is nog 44%
Weet je zeker dat je kabel of usb poort nog wel helemaal zuiver zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef Skv het volgende:
Hoe-fucking-ra! Het syncen is klaar. Nu alles handmatig indelen.
0.06: update: toch niet, hij heeft de helft van mijn apps nog niet overgezet, nogmaals bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |