quote:Ik heb een probleem. Heb een iPhone 3G (gewone via T-mobile, geen jailbreak / unlock ofzo).
Sinds een paar dagen is het zo dat mijn computer (mac) m'n iphone niet meer herkent. Normaalgesproken was het zo dat, als ik 'm op de USB-poort aansloot, er meteen zo'n bliepje kwam, en het batterij-icoon in het scherm verscheen. Ook in iTunes is de iPhone niet zichtbaar.
Ik heb de iPhone al opnieuw uit- en ingeschakeld, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ik heb het met twee verschillende kabeltjes geprobeerd, en met beiden werkt het niet. Gewoon via het stopcontact opladen met gebruik van deze kabeltjes lukt wel. Bij geen enkele USB-poort werkt het. Help!!!
Op andere PC geprobeerd? USB drivers updaten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:55 schreef sunmoonstar het volgende:
Even meegenomen vanuit het vorige topic:
[..]
Nee, niet op een andere compu geprobeerd. Ga ik zsm doen. En USB-drivers, heb je daar ook mee te maken op een Mac?? Het is ook gewoon van het ene op het andere moment dat 'ie het niet meer doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Op andere PC geprobeerd? USB drivers updaten?
Nu doet ie het weer na een pc reboot.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, zelfde probleem als sunmoonstar nu opeens.
Je mag het eigenlijk niet hardop zeggen, maar heb je je Mac al opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:55 schreef sunmoonstar het volgende:
Even meegenomen vanuit het vorige topic:
Geprobeerd... EN HIJ DOET HET WEER !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je mag het eigenlijk niet hardop zeggen, maar heb je je Mac al opnieuw opgestart?
Wehe, dan hadden we hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Geprobeerd... EN HIJ DOET HET WEER !!!
Raarrrr, maar ik ben allang blij dat ik weer kan syncen enzo!
Quote:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef jna het volgende:
Zijn die iphones alleen verkrijgbaar bij de officiële t-mobile winkels of ook bij partner shops?
Morgen ga ik maar eens op jacht naar een 32 gb zwart. Ik vrees dat ik morgen zonder resultaat me hier weer kom melden
Ik snap niet waar TomTom nog op wacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef sunmoonstar het volgende:
Tip van de dag:
Navigon Europe: alleen vandaag nog 74,99 (vanaf morgen 99 euro)
Navigon Benelux: alleen vandaag nog 49,99 (vanaf morgen 69,99 euro)
Nog een paar uurtjes dus!
Euope-versie: KLIK
Benelux-versie: KLIK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |