abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70537169
quote:
Volgens het Servische nieuwsmedium B92 is Ajax de onderhandelingen gestart met Partizan Belgrado over de komst van linksback Obradovic. De technisch directeur van die club zou gisteren in München met vertegenwoordigers van Ajax hebben gesproken. Die club zou naar verluidt zo'n vijf tot zes miljoen euro vragen voor de linksback.
pi_70537204
Montana .

Ajax dus in Munchen om te onderhandelen over Obradovic . Partizan wil 5 a 6 miljoen. Gewoon betalen jongens!
pi_70537474
Bayern achter Berg aan .
pi_70537972
Ondertussen lijkt het er niet op dat Ajax nog bezig is om een aanvallende middenvelder te vinden. Ik begrijp dat echt niet hoor. Gabri heeft trouwens toch nog een contract tot 2010? Hoop dat dat niet verlengd wordt, die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan fit.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:43:13 #80
51286 w00h00
Digital man!
pi_70537995
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Dvm86 het volgende:
Ondertussen lijkt het er niet op dat Ajax nog bezig is om een aanvallende middenvelder te vinden. Ik begrijp dat echt niet hoor. Gabri heeft trouwens toch nog een contract tot 2010? Hoop dat dat niet verlengd wordt, die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan fit.
Waarom wil je een aanvallende middenvelder? Je hebt Issi en daarachter Siem de Jong en eventueel Sarpong.
pi_70538296
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Waarom wil je een aanvallende middenvelder? Je hebt Issi en daarachter Siem de Jong en eventueel Sarpong.
Omdat Siem de Jong (nog) niet goed genoeg is om te concurreren met Aissati en Sarpong helemaal geen 10 is.

Edit: het is eigenlijk schokkend hoe iedereen het hier heeft over spitsen en verdedigers om vervolgens bij het eerste verlies weer moord en brand te schreeuwen hoe belachelijk het wel niet is dat Ajax geen versterkingen voor het kaboutermiddenveld heeft gehaald. Net zo belachelijk als die mensen die zeggen dat Elia niet nodig is. Suarez gaat namelijk volgende zomer toch wel weg en dan mag je de hoofdprijs weer betalen, al ben ik het er mee eens dat een vervanger van Suarez (nu) geen prioriteit zou moeten zijn.
pi_70538374
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef Nashje het volgende:
Bayern achter Berg aan .
Berg kunnen we wel vergeten zo langzamerhand, denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:03:10 #83
51286 w00h00
Digital man!
pi_70538538
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Omdat Siem de Jong (nog) niet goed genoeg is om te concurreren met Aissati en Sarpong helemaal geen 10 is.

Edit: het is eigenlijk schokkend hoe iedereen het hier heeft over spitsen en verdedigers om vervolgens bij het eerste verlies weer moord en brand te schreeuwen hoe belachelijk het wel niet is dat Ajax geen versterkingen voor het kaboutermiddenveld heeft gehaald. Net zo belachelijk als die mensen die zeggen dat Elia niet nodig is. Suarez gaat namelijk volgende zomer toch wel weg en dan mag je de hoofdprijs weer betalen, al ben ik het er mee eens dat een vervanger van Suarez (nu) geen prioriteit zou moeten zijn.
Ik heb wel vertrouwen in Siem de Jong.

En wat betreft dat kabouter middenveld, dat hangt er vanaf wie je opstelt. Met Anita, Enoh en Aissati heb je daar gelijk in, maar zet een Vertonghen, Lindgren of Gabri er tussen en je hebt een prima middenveld. En dan heb je nog Donald en Van der Heijden achter de hand.

Momenteel ligt de prioriteit achterin, het liefst een LCV en een LB erbij.
pi_70538556
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:03 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Momenteel ligt de prioriteit achterin, het liefst een LCV en een LB erbij.
Exact, en mocht het nog kunnen een tweede spits erbij.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:06:06 #85
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70538609
M0NTANA .
-
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:15:07 #86
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70538850
quote:
Munsterman: "Ajax mag voor negen miljoen met Elia praten"
Woensdag 01-07-2009 om 09:42

Ajax kan voor negen miljoen met Eljero Elia praten over een transfer. Dit kreeg de Amsterdamse club dinsdag te horen van Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente. De club had tot op heden acht miljoen over voor de vleugelaanvaller.

Het is echter nog maar de vraag of het volgende gesprek er komt. Ajax heeft eerder bekend gemaakt niet meer dan acht miljoen euro te willen betalen. Elia zelf is teleurgesteld in het beleid van zijn werkgever.

Hamburger SV haakte eerder al af in de strijd om de diensten van Elia. De Duitsers vonden het prijskaartje te hoog voor de speler. Mocht Ajax bereidt zijn negen miljoen euro te betalen, moet het met FC Twente nog overeen komen over het betalen in termijnen.
voetbalthuis.nl
pi_70538887
Jopie krijgt het wat heet onder de voeten Maar laat hem maar lekker voor die 9 miljoen in Twente blijven, kan Joop 2 miljoen per jaar gaan ophoesten
pi_70538934
Hoeveelste keer is dit al dat Montana exclusief nieuws weet? Wat een held
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:21:36 #89
51286 w00h00
Digital man!
pi_70539054
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Exact, en mocht het nog kunnen een tweede spits erbij.
Geen vertrouwen in Bodul?

Ik heb wel van hem genoten bij de wedstrijden die ik van Jong Ajax heb gezien.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:22:11 #90
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70539060
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef denthemen het volgende:
Hoeveelste keer is dit al dat Montana exclusief nieuws weet? Wat een held
Wsl kent ie iemand bij VI. .
-
pi_70539075
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Geen vertrouwen in Bodul?

Ik heb wel van hem genoten bij de wedstrijden die ik van Jong Ajax heb gezien.
Ik heb best vertrouwen in Bodul, maar om nu met (een blessuregevoelige) Cvitanich en Bodul het seizoen in te gaan, is mij iets te licht.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:23:06 #92
203638 DurQ
pi_70539079
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Verdient ie er nog geen geld mee dan ?
pi_70539126
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kon alleen nieuws over Edje brengen

Maar ik was wel de 1e
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70539148
quote:
Onyewu wil hogerop

Oguchi Onyewu heeft na de Confederations Cup, waar hij met de VS de finale haalde, eindelijk even vakantie. "Vakantie? Ik weet het niet. Dat hangt af van de clubs die voor mij een toekomst zien", zegt de verdediger in HNB.

"Ik wil in een kampioenschap spelen dat hoger aangeschreven staat dan de Belgische Jupiler Pro League", vertelt Onyewu. "Maar ik sla de poort met Standard niet helemaal dicht."

"Weet je, ik heb nog veel contact met de Rouches. Onder andere met meneer D'Onofrio en met trainer Bölöni bel ik regelmatig. Standard speelt de Champions League, daar kan niemand ongelukkig mee zijn", aldus Onyewu.

De Amerikaanse international staat in de belangstelling van onder meer Wolverhampton, Birmingham, Fulham en Fenerbahçe. Voorlopig laat hij dus alle mogelijkheden open.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:26:03 #95
203638 DurQ
pi_70539168
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Urquhart het volgende:
Jopie krijgt het wat heet onder de voeten Maar laat hem maar lekker voor die 9 miljoen in Twente blijven, kan Joop 2 miljoen per jaar gaan ophoesten
Jopie denk ook dat Cisse nog naar Twente komt

wat een droeftoeter
pi_70539197
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:24 schreef jna het volgende:
Wel typisch Ajax dat ze pas na zo'n toernooi bij Onyewu uitkomen. Iemand hier noemde 'm al maanden geleden omdat ie transfervrij is.
Alsof Onyewu zelf al een contract had getekend, terwijl hij nog een groot toernooi voor de boeg had. Ze hadden natuurlijk wel alvast wat kunnen gaan slijmen.
pi_70539510
quote:
Seedorf slaat aanbod van Jol af

EXCLUSIEF - Ajax-trainer Martin Jol heeft vorige week tevergeefs geprobeerd Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam. De oefenmeester zag in hem de ideale leider voor zijn selectie, maar de middenvelder van AC Milan heeft bedankt voor een rentree.

'We hebben een groep met veel jonge spelers', legt Jol uit in de nieuwe Voetbal International. 'Seedorf heeft enorm veel ervaring en voetbalkwaliteit. En met zijn positieve houding zou hij een hoop kunnen betekenen voor mijn jeugdige ploeg.'

Jol stuurde Seedorf eerst een sms'je waarin hij vroeg of hij openstond voor een terugkeer bij Ajax. Later had de Haagse coach nog een telefonisch onderhoud met de 33-jarige Amsterdammer. 'Dat was een prettig gesprek, maar Clarence maakte me duidelijk dat hij nog niet klaar is in het buitenland. Jammer maar helaas.'

Het is alweer veertien jaar geleden dat Seedorf de club verliet waar hij de jeugdopleiding doorliep en op zestienjarige leeftijd als jongste speler uit de geschiedenis zijn debuut in de hoofdmacht maakte. In 1995, na de winst van de Champions League, vertrok Seedorf naar Sampdoria, om via Real Madrid en Internazionale in 2003 bij AC Milan neer te strijken.

'Ajax zal altijd een speciale club voor me blijven', reageert Seedorf. 'Maar ik ben al heel lang weg uit Nederland en heb nog niet het gevoel dat ik klaar ben in het buitenland. Mijn contract bij Milan loopt nog twee jaar door. Aan Martin Jol ligt het niet, hij lijkt me een zeer interessante trainer om onder te werken.'

'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:40:51 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_70539565
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]
\

WTF, die zag ik niet aankomen.

Wel jammer, want Clarence had ik er graag bij willen hebben
pi_70539657
Je kan zeggen wat je wil maar Jol probeert wel wat namen binnen te halen.
Helaas heeft Ajax de aantrekkingskracht niet meer.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:45:20 #100
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70539696
Jol is wel fijn bezig geloof ik inderdaad. En het mooiste is nog dat er niks naar buiten lekt.
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')