quote:Volgens het Servische nieuwsmedium B92 is Ajax de onderhandelingen gestart met Partizan Belgrado over de komst van linksback Obradovic. De technisch directeur van die club zou gisteren in München met vertegenwoordigers van Ajax hebben gesproken. Die club zou naar verluidt zo'n vijf tot zes miljoen euro vragen voor de linksback.
Waarom wil je een aanvallende middenvelder? Je hebt Issi en daarachter Siem de Jong en eventueel Sarpong.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Dvm86 het volgende:
Ondertussen lijkt het er niet op dat Ajax nog bezig is om een aanvallende middenvelder te vinden. Ik begrijp dat echt niet hoor. Gabri heeft trouwens toch nog een contract tot 2010? Hoop dat dat niet verlengd wordt, die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan fit.
Omdat Siem de Jong (nog) niet goed genoeg is om te concurreren met Aissati en Sarpong helemaal geen 10 is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom wil je een aanvallende middenvelder? Je hebt Issi en daarachter Siem de Jong en eventueel Sarpong.
Berg kunnen we wel vergeten zo langzamerhand, denk ik.quote:
Ik heb wel vertrouwen in Siem de Jong.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat Siem de Jong (nog) niet goed genoeg is om te concurreren met Aissati en Sarpong helemaal geen 10 is.
Edit: het is eigenlijk schokkend hoe iedereen het hier heeft over spitsen en verdedigers om vervolgens bij het eerste verlies weer moord en brand te schreeuwen hoe belachelijk het wel niet is dat Ajax geen versterkingen voor het kaboutermiddenveld heeft gehaald. Net zo belachelijk als die mensen die zeggen dat Elia niet nodig is. Suarez gaat namelijk volgende zomer toch wel weg en dan mag je de hoofdprijs weer betalen, al ben ik het er mee eens dat een vervanger van Suarez (nu) geen prioriteit zou moeten zijn.
Exact, en mocht het nog kunnen een tweede spits erbij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Momenteel ligt de prioriteit achterin, het liefst een LCV en een LB erbij.
voetbalthuis.nlquote:Munsterman: "Ajax mag voor negen miljoen met Elia praten"
Woensdag 01-07-2009 om 09:42
Ajax kan voor negen miljoen met Eljero Elia praten over een transfer. Dit kreeg de Amsterdamse club dinsdag te horen van Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente. De club had tot op heden acht miljoen over voor de vleugelaanvaller.
Het is echter nog maar de vraag of het volgende gesprek er komt. Ajax heeft eerder bekend gemaakt niet meer dan acht miljoen euro te willen betalen. Elia zelf is teleurgesteld in het beleid van zijn werkgever.
Hamburger SV haakte eerder al af in de strijd om de diensten van Elia. De Duitsers vonden het prijskaartje te hoog voor de speler. Mocht Ajax bereidt zijn negen miljoen euro te betalen, moet het met FC Twente nog overeen komen over het betalen in termijnen.
Geen vertrouwen in Bodul?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Exact, en mocht het nog kunnen een tweede spits erbij.
Wsl kent ie iemand bij VI.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef denthemen het volgende:
Hoeveelste keer is dit al dat Montana exclusief nieuws weet?Wat een held
Ik heb best vertrouwen in Bodul, maar om nu met (een blessuregevoelige) Cvitanich en Bodul het seizoen in te gaan, is mij iets te licht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Bodul?
Ik heb wel van hem genoten bij de wedstrijden die ik van Jong Ajax heb gezien.
Ik kon alleen nieuws over Edje brengenquote:
quote:Onyewu wil hogerop
Oguchi Onyewu heeft na de Confederations Cup, waar hij met de VS de finale haalde, eindelijk even vakantie. "Vakantie? Ik weet het niet. Dat hangt af van de clubs die voor mij een toekomst zien", zegt de verdediger in HNB.
"Ik wil in een kampioenschap spelen dat hoger aangeschreven staat dan de Belgische Jupiler Pro League", vertelt Onyewu. "Maar ik sla de poort met Standard niet helemaal dicht."
"Weet je, ik heb nog veel contact met de Rouches. Onder andere met meneer D'Onofrio en met trainer Bölöni bel ik regelmatig. Standard speelt de Champions League, daar kan niemand ongelukkig mee zijn", aldus Onyewu.
De Amerikaanse international staat in de belangstelling van onder meer Wolverhampton, Birmingham, Fulham en Fenerbahçe. Voorlopig laat hij dus alle mogelijkheden open.
Jopie denk ook dat Cisse nog naar Twente komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Urquhart het volgende:
Jopie krijgt het wat heet onder de voetenMaar laat hem maar lekker voor die 9 miljoen in Twente blijven, kan Joop 2 miljoen per jaar gaan ophoesten
Alsof Onyewu zelf al een contract had getekend, terwijl hij nog een groot toernooi voor de boeg had. Ze hadden natuurlijk wel alvast wat kunnen gaan slijmen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:24 schreef jna het volgende:
Wel typisch Ajax dat ze pas na zo'n toernooi bij Onyewu uitkomen. Iemand hier noemde 'm al maanden geleden omdat ie transfervrij is.
quote:Seedorf slaat aanbod van Jol af
EXCLUSIEF - Ajax-trainer Martin Jol heeft vorige week tevergeefs geprobeerd Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam. De oefenmeester zag in hem de ideale leider voor zijn selectie, maar de middenvelder van AC Milan heeft bedankt voor een rentree.
'We hebben een groep met veel jonge spelers', legt Jol uit in de nieuwe Voetbal International. 'Seedorf heeft enorm veel ervaring en voetbalkwaliteit. En met zijn positieve houding zou hij een hoop kunnen betekenen voor mijn jeugdige ploeg.'
Jol stuurde Seedorf eerst een sms'je waarin hij vroeg of hij openstond voor een terugkeer bij Ajax. Later had de Haagse coach nog een telefonisch onderhoud met de 33-jarige Amsterdammer. 'Dat was een prettig gesprek, maar Clarence maakte me duidelijk dat hij nog niet klaar is in het buitenland. Jammer maar helaas.'
Het is alweer veertien jaar geleden dat Seedorf de club verliet waar hij de jeugdopleiding doorliep en op zestienjarige leeftijd als jongste speler uit de geschiedenis zijn debuut in de hoofdmacht maakte. In 1995, na de winst van de Champions League, vertrok Seedorf naar Sampdoria, om via Real Madrid en Internazionale in 2003 bij AC Milan neer te strijken.
'Ajax zal altijd een speciale club voor me blijven', reageert Seedorf. 'Maar ik ben al heel lang weg uit Nederland en heb nog niet het gevoel dat ik klaar ben in het buitenland. Mijn contract bij Milan loopt nog twee jaar door. Aan Martin Jol ligt het niet, hij lijkt me een zeer interessante trainer om onder te werken.'
'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |