Moeilijk te zeggen. Bij Ajax lekt tegenwoordig bijna niets meer uit. Dat zag je bij de aanstelling van Jol, en gisteren pas dat bericht van Seedorf dat naar buiten kwam. Dus het zou zo maar eens kunnen dat er uit het niets een speler wordt gehaald, daar vertrouw ik dan maar op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:41 schreef FP128 het volgende:
Wat vinden jullie dat Ajax zich tot dusver stil heeft gehouden op de transfermarkt?
PI vind ik dan sowieso verkeerd gekozen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grote fail
quote:
Er op deze manier je domme fout proberen recht te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grotere fail
Zucht je weet het een keer niet goed en komt daar maar meequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grotere fail
Owjah tuurlijk, nou sorry jongens de volgende keer dat ik iets posts zal ik het zo doen dat jullie het ook begrijpen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:45 schreef denthemen het volgende:
Er op deze manier je domme fout proberen recht te zetten
Niet zo op je pik getrapt zijn,....je deed gewoon domquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk, nou sorry jongens de volgende keer dat ik iets posts zal ik het zo doen dat jullie het ook begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |