Komend seizoen is het doelpunt van Sno de OPquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef TheFrankey het volgende:
Waar is de OP gebleven?
Hurenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
Is Jô huren van Man City geen goed idee voor Ajax?
Dan hoeven we ook niet nog meer te investeren in de aanval van Ajax. Jô zorgt voor een sterke, lange, balvaste spits in het centrum van de spits.
Huren is een slechte optie. Huren is maar voor een jaartje, dus zit geen toekomst aan vast!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
Dan hoeven we ook niet nog meer te investeren in de aanval van Ajax. Jô zorgt voor een sterke, lange, balvaste spits in het centrum van de spits.
Jep ik ben dan op vakantie die 2 weken ervoor, ff iemand anders me kaart laten halen, gelukkig heb ik voorrang hehe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hehe ja klopt![]()
Dacht dat Psv altijd wel redelijk traag ging, nooit zo opgelet eigenlijk.
Maar komt wel goed dan, zit dan ff te kutten met vakantie
Ik haal wel kaart voor jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jep ik ben dan op vakantie die 2 weken ervoor, ff iemand anders me kaart laten halen, gelukkig heb ik voorrang hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Die kerel is blij dat hij dertig geworden is?quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Sethje het volgende:
Ajax haal Andy eens op bij Everton! Gvd zeg die jongen zit daar al jaren te verpieteren...op 1 been is hij nog onze beste rechtsbuiten!
Zelfs als huurobject zal Jo niet haalbaar zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
quote:Ondertussen kan ik het volgende nieuws vrijgeven:
* Partizan heeft een bedrag van 5 miljoen euro + 30% van de volgende transfer als aanbod neergelegd.
* Obradovic heeft mij zelf verteld dat hij hij voor 14 juli in ieder geval duidelijkheid voor aankomend seizoen wilt hebben.
nieuws komt van velibor vasovic, iemand met bronnen in oostblokquote:Onderhandelingen lopen nog steeds.
* Partizan heeft een bedrag van 5 miljoen euro + 30% van de volgende transfer als aanbod neergelegd.
* Obradovic heeft mij zelf verteld dat hij hij voor 14 juli in ieder geval duidelijkheid voor aankomend seizoen wilt hebben.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:05 schreef koenie95 het volgende:
nieuws over obradovic
[..]
nieuws komt van velibor vasovic, iemand met bronnen in oostblok
De tering he. Met alle respect hoor, maar de topics gaan zo hard, dat het a) niet raar is als dit soort versteegrobjes er doorheen blijven komen en b) het eigenlijk wel fijn is als dit nieuws meerdere keren gemeld wordt, aangezien diegenen die niet de godganse dag Ajax-topics zitten te lezen maar daadwerkelijk een fucking leven hebben dit soort nieuws anders missen.quote:
Of gewoon zijn hele verdere carrière bij Ajax laten spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Jesus Christ 30%Ik zou het wel doen niet daarvan. Dan moet je hem alleen wel voor een monsterbedrag verkopen wil je er nog wat winst op maken
Het is de post erbovenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De tering he. Met alle respect hoor, maar de topics gaan zo hard, dat het a) niet raar is als dit soort versteegrobjes er doorheen blijven komen en b) het eigenlijk wel fijn is als dit nieuws meerdere keren gemeld wordt, aangezien diegenen die niet de godganse dag Ajax-topics zitten te lezen maar daadwerkelijk een fucking leven hebben dit soort nieuws anders missen.![]()
Tot zover mijn plotseling opkomende frustratie.![]()
Bij verkoop boven de 7,15 miljoen pak je dus winst. Maar ja, was het idee niet dat het kapitaal op het veld moet staan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Jesus Christ 30%Ik zou het wel doen niet daarvan. Dan moet je hem alleen wel voor een monsterbedrag verkopen wil je er nog wat winst op maken
We blijven joden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef F1Bas het volgende:
Kan er (wellicht) een goede speler komen gaan we zeuren over de winst die we kunnen maken
geef je me wel ff pieken dan, want weet niet of ik tegen die tijd voldoende pecunia op de bank heb staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jep ik ben dan op vakantie die 2 weken ervoor, ff iemand anders me kaart laten halen, gelukkig heb ik voorrang hehe.
Vast geen bijzonder nieuws, anders had het allang online gestaanquote:
Je bedoelt die gaat dus echt niet meer weg bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Nashje het volgende:
30%? Die gaat dus echt niet komen.
ja jammer, anders kon die foto misschien in de OP, zo mooi is iequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]
Die bek van Suarez, mijn foto verpesten
edit: hier is de link als de foto niet werkt http://xs.to/xs.php?h=xs940&d=09272&f=img00183832.jpg
Dat ze in gesprek zijn, maar dat wisten we al van Montana toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef w00h00 het volgende:
Nieuws over Onyewu prob. morgen in de VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |