Komend seizoen is het doelpunt van Sno de OPquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef TheFrankey het volgende:
Waar is de OP gebleven?
Hurenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
Is Jô huren van Man City geen goed idee voor Ajax?
Dan hoeven we ook niet nog meer te investeren in de aanval van Ajax. Jô zorgt voor een sterke, lange, balvaste spits in het centrum van de spits.
Huren is een slechte optie. Huren is maar voor een jaartje, dus zit geen toekomst aan vast!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
Dan hoeven we ook niet nog meer te investeren in de aanval van Ajax. Jô zorgt voor een sterke, lange, balvaste spits in het centrum van de spits.
Jep ik ben dan op vakantie die 2 weken ervoor, ff iemand anders me kaart laten halen, gelukkig heb ik voorrang hehe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hehe ja klopt![]()
Dacht dat Psv altijd wel redelijk traag ging, nooit zo opgelet eigenlijk.
Maar komt wel goed dan, zit dan ff te kutten met vakantie
Ik haal wel kaart voor jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jep ik ben dan op vakantie die 2 weken ervoor, ff iemand anders me kaart laten halen, gelukkig heb ik voorrang hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Die kerel is blij dat hij dertig geworden is?quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Sethje het volgende:
Ajax haal Andy eens op bij Everton! Gvd zeg die jongen zit daar al jaren te verpieteren...op 1 been is hij nog onze beste rechtsbuiten!
Zelfs als huurobject zal Jo niet haalbaar zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
quote:Ondertussen kan ik het volgende nieuws vrijgeven:
* Partizan heeft een bedrag van 5 miljoen euro + 30% van de volgende transfer als aanbod neergelegd.
* Obradovic heeft mij zelf verteld dat hij hij voor 14 juli in ieder geval duidelijkheid voor aankomend seizoen wilt hebben.
nieuws komt van velibor vasovic, iemand met bronnen in oostblokquote:Onderhandelingen lopen nog steeds.
* Partizan heeft een bedrag van 5 miljoen euro + 30% van de volgende transfer als aanbod neergelegd.
* Obradovic heeft mij zelf verteld dat hij hij voor 14 juli in ieder geval duidelijkheid voor aankomend seizoen wilt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |