abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 14:03:59 #201
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77247169
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Michielos het volgende:
wtf dit is echt zieke shit!!
Ziek? Jij bent zeker zo iemand die denkt dat Elvis Presley dood is en dat Paul McCartney nog leeft.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:13:05 #202
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77247526

De foto nep? Wat is er nou weer nep aan een ketting? O omdat het een vrijmetselaar is? Ja oee eng spannend.. die zitten namelijk overal

Kijk eens goed, deze dikke plakkaat ligt bovenop een paars stuk stof. Als je de linkerkant bekijkt zie je de ketting duidelijk een bocht maken, naar zijn rug. De rechterkant komt wat omhoog doordat de ketting van zichzelf statisch is, zoals ik al zei, omdat de ketting op een paar stuk stof ligt.
Voorbeeld:

Inclusief een stuk houvast aan de achterkant om de ketting mooi op zijn plaats te trekken.

En dan nu als klap op de vuurpijl:
quote:
Did the Masons kill Michael Jackson?
Dr. Conrad Murray, currently under investigation for his role in the death of rock star Michael Jackson, is ostensibly a member of what is known as the "United Most Worshipful Scottish Rite Grand Lodge of Texas, A.F.& A.M." This group has been long recognized as a BOGUS organization and they've been listed as such in several places on the web including on this site for the past 6-8 years (as of 2009).
http://www.masonicinfo.com/conradmurray.htm

En zoals altijd is er dus weer dualiteit tussen de eigen sektes.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 25 januari 2010 @ 14:15:59 #203
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77247647
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ziek? Jij bent zeker zo iemand die denkt dat Elvis Presley dood is en dat Paul McCartney nog leeft.
Oh jee, gaat dit spelletje nu ineens op deze manier verder?
Kap eens met je relkloon.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77248408
Ik herinner iets over prince...
Zieke shit?

( ach ja het is tenslotte brave new world topic he?)
pi_77248641
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:53 schreef quirina het volgende:

[..]

Foto door photoshop gehaald misschien?
Wat heb je precies gedaan in Photoshop als ik mag vragen
  maandag 25 januari 2010 @ 14:46:19 #206
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77248825
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:13 schreef Ticker het volgende:
De foto nep?
Ik heb nergens beweerd dat de foto nep zou zijn. Ik vroeg me alleen af hoe jij zo zeker weet dat de foto echt is.
quote:
Ja oee eng spannend
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Ticker het volgende:
Oh jee, gaat dit spelletje nu ineens op deze manier verder?
Kap eens met je relkloon.
O ja sorry, grapjes maken mag hier niet he. Dit is namelijk een serieus forum .
pi_77248963
Ik word serieus bang ..
pi_77249274
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef quirina het volgende:
Ik word serieus bang ..
Wat heb je nou precies in photoshop gedaan?
pi_77249527
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:57 schreef Flammie het volgende:

[..]

Wat heb je nou precies in photoshop gedaan?
Geen ene reet.. Ik zag er niks aan

Maar nog wat vreemds..een of andere gast had toch die another day gelekt?
( geschreven door lenny kravitz)
Zijn lenny en prince onheilsprofeten?

Brrrrrr...
  maandag 25 januari 2010 @ 15:04:45 #210
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77249567
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef quirina het volgende:

[..]

Brrrrrr...
dat is inderdaad wel heel erg bizar
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77249650
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef quirina het volgende:

[..]

Brrrrrr...
Maar hoe kun je dan concluderen dat die foto NIET nep is (je had hem ff door photoshop gehaald) en waarom zou je dan photoshop openen als je er toch geen reet me doet in photoshop? Waarom zou je hem dan uberhaubt nog ff door photoshop halen.. kun je toch ook gewoon in de jpg viewer van windows kijken?

Ik vraag me af waarom je zo stellig bent terwijl je er niks aan kunt zien en ook helemaal niks gedaan hebt in photoshop. Als je iets ff door photoshop haalt verwacht ik meer dan alleen het plaatje bekijken
pi_77250220
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maar hoe kun je dan concluderen dat die foto NIET nep is (je had hem ff door photoshop gehaald) en waarom zou je dan photoshop openen als je er toch geen reet me doet in photoshop? Waarom zou je hem dan uberhaubt nog ff door photoshop halen.. kun je toch ook gewoon in de jpg viewer van windows kijken?

Ik vraag me af waarom je zo stellig bent terwijl je er niks aan kunt zien en ook helemaal niks gedaan hebt in photoshop. Als je iets ff door photoshop haalt verwacht ik meer dan alleen het plaatje bekijken

Kijk zelluf dan.
pi_77250506
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:13 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]

De foto nep? Wat is er nou weer nep aan een ketting? O omdat het een vrijmetselaar is? Ja oee eng spannend.. die zitten namelijk overal

[ afbeelding ]
Kijk eens goed, deze dikke plakkaat ligt bovenop een paars stuk stof. Als je de linkerkant bekijkt zie je de ketting duidelijk een bocht maken, naar zijn rug. De rechterkant komt wat omhoog doordat de ketting van zichzelf statisch is, zoals ik al zei, omdat de ketting op een paar stuk stof ligt.
Voorbeeld:

[ afbeelding ]
Inclusief een stuk houvast aan de achterkant om de ketting mooi op zijn plaats te trekken.

En dan nu als klap op de vuurpijl:
[..]

http://www.masonicinfo.com/conradmurray.htm

En zoals altijd is er dus weer dualiteit tussen de eigen sektes.

Daarom kan die ketting ook raar zitten.. Ik zag niks in photoshop, maar ik ben ook niet zo super met photoshop. Misschien dat er hier een wijsneus zit wbt fotobewerkingsprogramma's?
Ticker???
  maandag 25 januari 2010 @ 15:42:02 #214
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77251446
Nou, ik heb de foto net 'door Photoshop gehaald' en even flink ingezoomd. En wat mij opvalt is, dat rondom de ketting erg veel vlekkerige troep zit (dat viel me trouwens ook al op toen ik de foto 'normaal' bekeek), maar de foto is sowieso van erg slechte kwaliteit, dus ik kan er eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen.
pi_77251473
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Daarom kan die ketting ook raar zitten.. Ik zag niks in photoshop, maar ik ben ook niet zo super met photoshop. Misschien dat er hier een wijsneus zit wbt fotobewerkingsprogramma's?
Ticker???

Je kunt ook niks zien in photoshop als je niks doet in photoshop. Er is absoluut geen verschil tussen een foto in photoshop openen of in windows media viewer als je er absoluut niks mee doet..
  maandag 25 januari 2010 @ 15:44:38 #216
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77251564
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Flammie het volgende:
Je kunt ook niks zien in photoshop als je niks doet in photoshop. Er is absoluut geen verschil tussen een foto in photoshop openen of in windows media viewer als je er absoluut niks mee doet..
Nou ja, in Photoshop kan ik wel wat mooier inzoomen dan in Windows Viewer of Opera browser, maar verder kun je niet veel met zo'n .jpg inderdaad zoals ik hier ook al schreef:
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
'Door photoshop gehaald'... en wat gebeurt er dan? Het is een .jpg, geen .psd in lagen.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:18:49 #218
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77255857
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat de foto nep zou zijn. Ik vroeg me alleen af hoe jij zo zeker weet dat de foto echt is.

quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bovendien vind ik die ketting op zijn linkerschouder erg raar omhoog zitten. En ook zit er op de ketting aan de kant van zijn linkerschouder een raar randje, alsof die niet helemaal netjes is uitgeknipt in Photoshop.

[ afbeelding ]
Oh.. je dekte je alleen in voor op het moment dat iemand het wel ging beweren en je weer op die uitspraak mee kon liften?
  maandag 25 januari 2010 @ 17:28:42 #219
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77256210
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik heb de foto net 'door Photoshop gehaald' en even flink ingezoomd. En wat mij opvalt is, dat rondom de ketting erg veel vlekkerige troep zit (dat viel me trouwens ook al op toen ik de foto 'normaal' bekeek), maar de foto is sowieso van erg slechte kwaliteit, dus ik kan er eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen.

Oh noes het zit ook op zijn jasje (waarschijnlijk, oorspronkelijk een trainings pak) en zijn wang (donker ingekleurt, de doc is eigenlijk blank).
  maandag 25 januari 2010 @ 17:30:54 #220
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77256286
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef Ticker het volgende:
Oh noes het zit ook op zijn jasje
En daarom schreef ik ook:
quote:
maar de foto is sowieso van erg slechte kwaliteit, dus ik kan er eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen.
Maar goed, jij noemt dat 'jezelf indekken'. Ik noem dat 'niet zomaar ongefundeerd dingen roepen'.

pi_77262608
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef quirina het volgende:
Ik herinner iets over prince...
Zieke shit?

( ach ja het is tenslotte brave new world topic he?)
Vrij bizar ja, maar misschien meer iets voor het topic dat ik een tijdje geleden heb geopend:

Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc.

Dus, als je nog meer van die dingen hebt, blaas dat topic dan ff nieuw leven in
pi_77265286
Oké, ik heb weer een serie filmpjes zitten kijken die vol zitten met goede aanwijzingen.

Ik plaats hier vast de delen 6 en 7 omdat die veel eye-openers bevatten.

(De delen 1 t/m 5 zijn ook zeer de moeite waard om in de juiste volgorde te kijken en vanaf deel 8 moet ik zelf nog kijken. edit: inmiddes alle 14 delen gezien en zeer de moeite waard)

DEEL 6

DEEL 7

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 26-01-2010 03:19:29 ]
pi_77266611
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vrij bizar ja, maar misschien meer iets voor het topic dat ik een tijdje geleden heb geopend:

Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc.

Dus, als je nog meer van die dingen hebt, blaas dat topic dan ff nieuw leven in

Channelen met god

Enne reanimeer lekker je eigen topic..
pi_77267217
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef quirina het volgende:

[..]

Channelen met god

Enne reanimeer lekker je eigen topic..
Tsssk
pi_77278649
Sprookje of werkelijkheid?
In ieder geval wel prachtig gemaakt ....

dinsdag 26 januari 2010 @ 13:54:31 #226
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77289246
Los van geloof is de NWO iets dat zoiezo gaat gebeuren, het wacht op ons........ om ons braindead over te leveren. Hier moeten we over praten, leren, onszelf informeren, je gezonde verstand gebruiken, je ogen open houden en wakker blijven. We moeten ons niet laten brainwashen!!! Gelovig of niet!!! En hier moeten we in samenwerken.
Maar toch lijkt het me interessant en belangrijk om de NWO ook in de religieuze context te bekijken, met wat we weten, wat we zien, wat we horen en daarbij het objectief te beoordelen.

Is het toeval dat machtigsten overal duivelstekens laten zien? Artiesten die zingen dat ze bezeten zijn door duivel? Rijkdom maakt toch gelukkig Waarom wordt er zoveel gepraat over het verkopen van je ziel?

De rijksten, die de mooiste dingen hebben, die ons (de gewone mens) verleiden om dezelfde weg te kiezen. Want het is een keuze!!!

Zoveel contexten uit de Bijbel komen terug. We worden letterlijk blindgemaakt.
En we doen allemaal mee zonder er iets aan te kunnen doen (?), zondaars?
Degenen die dit weten en echt hebben gezien en kiezen door te gaan, gaan langzaam kapot........
Want door de duivelstekens die de overheid, artiesten, de rijksten, degenen die de wereld beheersen ons te laten zien, kunnen wij het ook zien. Als jullie me nog snappen....... precies zoals in de Bijbel is voorspeld.

OF is het allemaal gewoon heeeeeel toevallig??

Degenen die weten hoe einde, of terugkomst van Jezus voorspeld is, enlighten me?
Maybe we can connect the dots?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:52:05 #227
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77291514
Of waren er mensen, prominente mensen die van het plan wisten, er niet openlijk over konden praten en het ons wilde laten weten. En die door symbolische boodschappen ons wilde waarschuwen??
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:05:44 #228
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_77302560
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef heartz het volgende:
Los van geloof is de NWO iets dat zoiezo gaat gebeuren, het wacht op ons........
NWO bestaat al jaren
quote:
om ons braindead over te leveren. Hier moeten we over praten, leren, onszelf informeren, je gezonde verstand gebruiken, je ogen open houden en wakker blijven. We moeten ons niet laten brainwashen!!! Gelovig of niet!!! En hier moeten we in samenwerken.
Maar toch lijkt het me interessant en belangrijk om de NWO ook in de religieuze context te bekijken, met wat we weten, wat we zien, wat we horen en daarbij het objectief te beoordelen.
Iedereen is braindead. Althans de wil om te ontwaken ligt te sluimeren door de wil om in weelde te leven.
quote:
Is het toeval dat machtigsten overal duivelstekens laten zien? Artiesten die zingen dat ze bezeten zijn door duivel? Rijkdom maakt toch gelukkig Waarom wordt er zoveel gepraat over het verkopen van je ziel?
Geen toeval maar logisch vanuit de optiek dat de meeste artiesten gelovig zijn en het "spannend" vinden om in religieuze termen te spreken.
quote:
De rijksten, die de mooiste dingen hebben, die ons (de gewone mens) verleiden om dezelfde weg te kiezen. Want het is een keuze!!!
De gewone mens heeft geen keuzes anders dan degenen die aan hun voor worden gelegd.
quote:
Zoveel contexten uit de Bijbel komen terug. We worden letterlijk blindgemaakt.
En we doen allemaal mee zonder er iets aan te kunnen doen (?), zondaars?
Slechts weinigen zijn geen zondaards als men het woord van god uit de bijbel hanteert
quote:
Degenen die dit weten en echt hebben gezien en kiezen door te gaan, gaan langzaam kapot........
Want door de duivelstekens die de overheid, artiesten, de rijksten, degenen die de wereld beheersen ons te laten zien, kunnen wij het ook zien. Als jullie me nog snappen....... precies zoals in de Bijbel is voorspeld.
Mensen laten zich voornamelijk "kapot" maken. "Kapot" is ook slechts meetbaar aan de hand van bepaalde sociale factoren. Had de "gewone mens" een fractie van de welvarendheid gegeven van bijvoorbeeld Michael Jackson dan was hij overgelukkig.
quote:
OF is het allemaal gewoon heeeeeel toevallig??
Alles is met elkaar verbonden door toevalligheden. Of zijn toevalligheden afhankelijk van het alles ?
Patronen zijn overal in terug te vinden. Het vinden van een connectie is meestal 7 stappen van je vandaan. Maar soms is het verstandiger om je slechts te verdiepen in dingen die je fantasie op z'n beloop kunnen nemen en je slechts te nemen tot wat ze zijn.

Toevalligheden.
quote:
Degenen die weten hoe einde, of terugkomst van Jezus voorspeld is, enlighten me?
Maybe we can connect the dots?
Sla eens een bijbel open. Of blijf er beter ver vandaan.. Jesus was zo'n toevalligheid.
pi_77304858
TVP
-
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:08:02 #230
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77308758
Lukas 19:38 - 20:14, vers 42
Indien gij, ja gij, op deze dag de dingen hadt onderscheiden die met vrede te maken hebben - maar nu zijn ze voor uw ogen verborgen. 43 Want er zullen dagen over u komen waarin uw vijanden een versterking rondom u zullen bouwen met puntige palen en u zullen omsingelen en u van alle kanten zullen benauwen 44 en zullen u en uw kinderen in u tegen de grond verpletteren, en zij zullen in u geen steen op de andere laten, omdat gij de tijd waarin gij werdt geïnspecteerd niet hebt onderscheiden.

en zij zullen in u geen steen op de andere laten? enlighten please?
pi_77319402
  woensdag 27 januari 2010 @ 01:10:20 #232
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77320078
Ik heb denk ik ook een afslag gemist. Morgen even al die NWO posts goed lezen want ik volg niet echt wat er op deze pagina gebeurt en hoe dat met MJ te maken heeft
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 27 januari 2010 @ 01:48:57 #233
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77320502
Vertel mij wat, me moeder denkt dat ik gek ben geworden, helemaal doordat ik weiger nog te werken en open ben over de redenen. Mijn vriend ziet het allemaal wel, maar hij vindt mij te extreem bezig.
Maar vroeg of laat worden zij ook wel helemaal wakker. Van me moeder weet ik het niet hoor.
pi_77320577
This has taken off in directions I would've never imagined.

piepie, ik zie dat je nog een gematigd gelover bent,
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_77320702
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:58 schreef Zapato het volgende:
This has taken off in directions I would've never imagined.

piepie, ik zie dat je nog een gematigd gelover bent,
Die 1e zin van je ....

Maar vanavond heb ik de echte dr. Conrad Murray gevonden .....

http://view.picapp.com/pictures.photo/entertainment/michael-jackson-conrad-robert-murray-houston-texas/image/5055926?term=Michael+Jackson&tpidc=iqHv%3bl09m%3bl08n%3bl07S%3bl07R%3bl06c%3bl067%3bl04e%3bl04d%3bl04c%3bl04b%3bl04a%3bl049%3bl048%3bl046%3bl047&scomp=pgNext&CategoryId=4&post=http%3a%2f%2fwww.facebook.com%2f&network=Other

[ Bericht 20% gewijzigd door piepie op 27-01-2010 02:50:31 ]
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:08:09 #236
262978 Moonwalk
pi_77326132
Piepie waar komt dat dan weer vandaan hahahaa
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77326961
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:48 schreef heartz het volgende:
Vertel mij wat, me moeder denkt dat ik gek ben geworden, helemaal doordat ik weiger nog te werken en open ben over de redenen. Mijn vriend ziet het allemaal wel, maar hij vindt mij te extreem bezig.
Maar vroeg of laat worden zij ook wel helemaal wakker. Van me moeder weet ik het niet hoor.
Wij ook hoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:25:19 #238
262978 Moonwalk
pi_77329349
quote:

Zit je niet per ongeluk in het verkeerde topic ?
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:30:43 #239
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77329576
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:25 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zit je niet per ongeluk in het verkeerde topic ?
Nope
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:31:33 #240
262978 Moonwalk
pi_77329606
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:30 schreef heartz het volgende:

[..]

Nope
Oke want dan snap ik je niet Ik zeg niet dat je gek bent maar ik snap niet wat het met "MJ the plot thickens" te maken heeft. Misschien kan je die link voor mij leggen?
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:45:40 #241
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77330176
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Oke want dan snap ik je niet Ik zeg niet dat je gek bent maar ik snap niet wat het met "MJ the plot thickens" te maken heeft. Misschien kan je die link voor mij leggen?
Kijk dit, het heeft 2 delen:

En lees dit topic door, bekijk de filmpjes: New World Order
pi_77333940
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie waar komt dat dan weer vandaan hahahaa
hihi, van het hoax-forum, maar daar hadden ze net zo'n groot vraagteken in hun ogen als ik ...
Als er een update over is kom ik erop terug.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:16:46 #243
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77334018

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 27-01-2010 14:17:07 ]
Leef en Laten Leven
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:17:35 #244
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77334055
quote:
Toch klinkt het niet gezond wat je hier allemaal neerzet. Sorry.
Leef en Laten Leven
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:19:23 #245
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77334136
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:15 schreef piepie het volgende:
hihi, van het hoax-forum, maar daar hadden ze net zo'n groot vraagteken in hun ogen als ik ...
Als er een update over is kom ik erop terug.
Ah, de dokter heeft dus ook vitiligo, ik zie een complot .
pi_77334223
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ah, de dokter heeft dus ook vitiligo, ik zie een complot .
Ja kijk zijn hand:

pi_77334682
die hand is niet goed geschminkt ...
pi_77334768
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef heartz het volgende:

[..]

Kijk dit, het heeft 2 delen:

En lees dit topic door, bekijk de filmpjes: New World Order
Ik ken die filmpjes wel en vooral deel 2 is interessant. Michael verzette zich hevig en dat hoor je ook terug in zijn muziek. Er kan zeker een kern (of meer) van waarheid inzitten. Feit is dat Michael vaak doodsbang was.
pi_77337376
Ik denk dat MJ een stripfiguurtje in Southpark is geworden.

Kijk maar eens naar onderstaande afbeelding.

En...

Door dat snorretje denkt ie niet op te vallen, maar ik heb hem door...

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 15:40:49 ]
pi_77348499
zwakke disguise ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')