abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77041238
Hey Ali Kannibali!

De vorige keer dat ik serieus op een post van je in ging, nadat je claimde dat het allemaal op de werkelijkheid gestaafd was, heb ik je 2 maanden niet meer gezien... Ik wacht nog steeds met spanning af!

Of in andere woorden, waarom hier op in gaan als je toch alles negeert dat niet in je straatje past?
Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:54:59 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77041475
Intressant om te volgen
The truth was in here.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:56:51 #53
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77042598
Wauw ik dacht ook net echt zeker te weten dat ik een vermomde MJ bij Larry King zag zitten, tot ik de foto van de kleine Dave Dave zag. Maar nog steeds vind ik die bij Larry heel veel dingen van MJ hebben, thats merkwaardig
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77051569
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Moonwalk het volgende:
Wauw ik dacht ook net echt zeker te weten dat ik een vermomde MJ bij Larry King zag zitten, tot ik de foto van de kleine Dave Dave zag. Maar nog steeds vind ik die bij Larry heel veel dingen van MJ hebben, thats merkwaardig
Hé Moonwalk, je hebt me gevonden ...

Ik zal het filmpje er even bijzoeken van Larry King ...

Hier:

en hier het hoax-filmpje

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 20-01-2010 14:08:09 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:11:53 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77052048
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Bastard het volgende:
Intressant om te volgen
Er is zelfs een heel forum over .
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie Michael Jackson niet in die Dave Dave . Dave Dave heeft een verbrand gezicht en zoveel verbrande mensen hebben zo'n soort gelaat. En ja, ik weet dat Michael Jackson ook een brandongeluk gehad heeft, maar ik weet niet welke vervormingen in zijn gezicht te maken hebben met brandwonden en welke met de cosmetische chirurgie.

Bovendien vind ik die stem van Dave Dave helemaal niet lijken op die van Michael Jackson. De enige overeenkomst is dat bij allebei de stem hoog is, maar de stem op zich is heel anders.

Dat Dave Dave ook een hoge stem heeft kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld: door het ongeluk, van nature, of dat hij beinvloed is door Michael Jackson (net zoals dat sommige mensen accenten overnemen).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:25:01 #56
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77052578
quote:
Ik heb nu net dit filmpje bekeken en daarin wordt heel veel gebruik gemaakt van morphing. Met die techniek kun je zelfs de hamster van ToT nog vloeiend laten veranderen in Michael Jackson. Dus als je dat met 2 mensengezichten doet, kun je helemaal de indruk wekken dat ze op elkaar lijken.
pi_77053243
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Ik zie Michael Jackson niet in die Dave Dave . Dave Dave heeft een verbrand gezicht en zoveel verbrande mensen hebben zo'n soort gelaat. En ja, ik weet dat Michael Jackson ook een brandongeluk gehad heeft, maar ik weet niet welke vervormingen in zijn gezicht te maken hebben met brandwonden en welke met de cosmetische chirurgie.

Bovendien vind ik die stem van Dave Dave helemaal niet lijken op die van Michael Jackson. De enige overeenkomst is dat bij allebei de stem hoog is, maar de stem op zich is heel anders.

Dat Dave Dave ook een hoge stem heeft kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld: door het ongeluk, van nature, of dat hij beinvloed is door Michael Jackson (net zoals dat sommige mensen accenten overnemen).
Kijk eens naar zijn ogen en wenkbrauwen. Ik vind het wel wat weghebben van Jackson. Ook frapant dat die kerel ineens vanuit het niets weer komt opduiken, of zit ik er naast? Zijn er recente foto's of filmpjes waar ze samen opstaan?

Maar goed... ik draaf door. Die vent is gewoon tot moes.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 14:40:45 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:59:25 #58
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77054074
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk eens naar zijn ogen en wenkbrauwen. Ik vind het wel wat weghebben van Jackson.
'Wel wat weghebben'... Nou, dan lijk ik ook op Michael Jackson.
quote:
Ook frapant dat die kerel ineens vanuit het niets weer komt opduiken, of zit ik er naast?
Al zou hij ineens vanuit het niets opduiken; waarom moet dan ineens de conclusie worden getrokken door een aantal 'fans' dat hij dan wel Michael Jackson himself moet zijn? Misschien wilde hij aanvankelijk helemaal niet in de publiciteit en 'duikt hij alleen maar ineens op' om over zijn overleden vriend te praten.
quote:
Zijn er recente foto's of filmpjes waar ze samen opstaan?
Geen idee, ik verdiep me niet zo in dat soort dingen .
pi_77054889
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

'Wel wat weghebben'... Nou, dan lijk ik ook op Michael Jackson.
[..]

Al zou hij ineens vanuit het niets opduiken; waarom moet dan ineens de conclusie worden getrokken door een aantal 'fans' dat hij dan wel Michael Jackson himself moet zijn? Misschien wilde hij aanvankelijk helemaal niet in de publiciteit en 'duikt hij alleen maar ineens op' om over zijn overleden vriend te praten.
[..]

Geen idee, ik verdiep me niet zo in dat soort dingen .
Foto!!

Ach, je weet toch hoe dat gaat met fans. Die willen helemaal niet geloven dat hun idool er niet meer is. Zo gaat dat. Kijk maar naar Elvis, 2pac, etc.

Voor mij is het allemaal puur vermaak en ik vind het leuk om daar lekker over te speculeren. Ben iig niet overtuigd dat ie zou leven, maar ook niet dat ie dood is.

Overigens hebben een aantal fans na MJ zijn dood zelfmoord gepleegd. Zonde als straks blijkt dat ie nog leeft...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 15:19:12 ]
pi_77055145
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Nog bedankt voor deze link Joepie, eindelijk een plek op fok waar niet direct wordt gereageerd alsof je gek bent bent geworden ...

Dat wat je over Dave Dave schrijft ben ik het wel mee eens.
Zijn maniertjes heeft hij denk ik ook van Michael overgenomen. Hij zag Michael toen hij jong was als een soort vader en heeft veel tijd met hem doorgebracht. De stem is inderdaad ook niet helemaal gelijk, al komt die wel in de buurt.

Het engelstalige forum (van jouw link) lees ik al maanden lang op en tussen alle berichten daar zitten absoluut ook berichten die je bewust maken dat dit niet zo maar een gewone zaak is. Er is zoveel wat niet te verklaren is of duidelijk niet klopt.
pi_77055464
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef piepie het volgende:

[..]

Nog bedankt voor deze link Joepie, eindelijk een plek op fok waar niet direct wordt gereageerd alsof je gek bent bent geworden ...

Dat wat je over Dave Dave schrijft ben ik het wel mee eens.
Zijn maniertjes heeft hij denk ik ook van Michael overgenomen. Hij zag Michael toen hij jong was als een soort vader en heeft veel tijd met hem doorgebracht. De stem is inderdaad ook niet helemaal gelijk, al komt die wel in de buurt.

Het engelstalige forum (van jouw link) lees ik al maanden lang op en tussen alle berichten daar zitten absoluut ook berichten die je bewust maken dat dit niet zo maar een gewone zaak is. Er is zoveel wat niet te verklaren is of duidelijk niet klopt.
*checkt postgeschiedenis Piepie*

Uhm... nou, gek wil ik je niet meteen noemen hoor eerder obsessed with MJ?

Heel veel is niet te verklaren en heel veel zaken lijken niet te kloppen. Dat is met zoveel conspiracy's. Probleem alleen is dat de bronvermeldingen vaak niet al te betrouwbaar zijn of dat zaken lekker (bewust) verdraaid worden. Kortom, geloof niet zomaar wat men je wijs maakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 15:30:53 ]
pi_77055590
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Foto!!

Ach, je weet toch hoe dat gaat met fans. Die willen helemaal niet geloven dat hun idool er niet meer is. Zo gaat dat. Kijk maar naar Elvis, 2pac, etc.

Voor mij is het allemaal puur vermaak en ik vind het leuk om daar lekker over te speculeren. Ben iig niet overtuigd dat ie zou leven, maar ook niet dat ie dood is.

Overigens hebben een aantal fans na MJ zijn dood zelfmoord gepleegd. Zonde als straks blijkt dat ie nog leeft...
Dat er fans zelfmoord zouden hebben gepleegd is nooit bewezen hoor, alleen maar roddels.
Maar als dat zo zou zijn, dan zegt dat meer over die mensen en hoe labiel ze al waren. Iedereen gaat op een dag dood en het accepteren is toch de enige logische weg.

Zelf ben ik best in staat om te accepteren dat Michael er niet meer is, ik ben geen hysterische fan. Ik ben wel geïnteresseerd geraakt in de omstandigheden en slik niet alles voor zoete koek wat er naar buiten is gebracht.
Het mysterie erachter is wat mij fascineert en de waarheid moet gewoon achterhaald worden. Daar zouden meer fans zich beter mee bezig kunnen houden, gerechtigheid voor Michael als hij echt dood is. We kunnen toch niet zomaar accepteren dat de grootste entertainer ooit gewoon vermoord wordt en dat de hoofdverdachte daar misschien mee wegkomt?
pi_77055999
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

*checkt postgeschiedenis Piepie*

Uhm... nou, gek wil ik je niet meteen noemen hoor eerder obsessed with MJ?

Heel veel is niet te verklaren en heel veel zaken lijken niet te kloppen. Dat is met zoveel conspiracy's. Probleem alleen is dat de bronvermeldingen vaak niet al te betrouwbaar zijn of dat zaken lekker (bewust) verdraaid worden. Kortom, geloof niet zomaar wat men je wijs maakt.
Nee obsessed lijkt het misschien, maar het is meer een woede diep in me dat ik niet kan accepteren dat de dood van Michael misschien een doofpotaffaire gaat worden en dat heeft hij niet verdiend.

Verder let ik meer op beelden dan op verhalen. Beelden liegen niet. Kijk eens naar het filmpje van de helicoptervlucht. Duidelijk is daarop te zien dat er een vol lichaam de helicopter in ging en dat er een soort surfplank weer uitkwam. Dit soort dingen bedoel ik dus ...

Misschien ben ik hier vanavond weer te vinden.
pi_77056070
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat vind je dan het meest merkwaardige van wat je tot nu toe hebt gelezen? Ik hóóp echt dat hij nog leeft. Ik ging al naar Londen voor het concert, maar na de film This Is It weet ik nu dat ik het driedubbele zou betalen voor het concert als die nog leefde

Maar wat ik tegenstrijdig blijf vinden is dat er toch heel wat mensen in het complot moeten zitten. En dat zie ik niet snel gebeuren.
pi_77056513
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Nee obsessed lijkt het misschien, maar het is meer een woede diep in me dat ik niet kan accepteren dat de dood van Michael misschien een doofpotaffaire gaat worden en dat heeft hij niet verdiend.

Verder let ik meer op beelden dan op verhalen. Beelden liegen niet. Kijk eens naar het filmpje van de helicoptervlucht. Duidelijk is daarop te zien dat er een vol lichaam de helicopter in ging en dat er een soort surfplank weer uitkwam. Dit soort dingen bedoel ik dus ...

Misschien ben ik hier vanavond weer te vinden.
Heb je dat geluidsfragmentje dat ik een pagina terug heb gepost ook geluisterd? Ik zou zweren dat het de stem van Michael is. Aparte eraan is dat die stem over de dood van MJ spreekt. Het fragment stond op de volgende myspace pagina tussen de voice comments rechts op die pagina. Maar goed, het moet gewoon iemand zijn die hem verdomd goed kan nadoen.

http://www.myspace.com/peterpanpyt

Van die heli was ook dubieus ja, zoals wel meer dingen opmerkelijk waren.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef LeNick het volgende:

[..]

Wat vind je dan het meest merkwaardige van wat je tot nu toe hebt gelezen? Ik hóóp echt dat hij nog leeft. Ik ging al naar Londen voor het concert, maar na de film This Is It weet ik nu dat ik het driedubbele zou betalen voor het concert als die nog leefde

Maar wat ik tegenstrijdig blijf vinden is dat er toch heel wat mensen in het complot moeten zitten. En dat zie ik niet snel gebeuren.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Zoals het de meeste complotten die er zijn betaamt, zouden er hele volkstammen met complotten bezig moeten zijn om hetgeen men in haar schild zou voeren, mogelijk te kunnen maken. Beetje ongeloofwaardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 15:56:24 ]
pi_77057417
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je dat geluidsfragmentje dat ik een pagina terug heb gepost ook geluisterd? Ik zou zweren dat het de stem van Michael is. Aparte eraan is dat die stem over de dood van MJ spreekt. Het fragment stond op de volgende myspace pagina tussen de voice comments rechts op die pagina. Maar goed, het moet gewoon iemand zijn die hem verdomd goed kan nadoen.

http://www.myspace.com/peterpanpyt

Van die heli was ook dubieus ja, zoals wel meer dingen opmerkelijk waren.
[..]

Ik eerlijk gezegd ook niet. Zoals het de meeste complotten die er zijn betaamt, zouden er hele volkstammen met complotten bezig moeten zijn om hetgeen men in haar schild zou voeren, mogelijk te kunnen maken. Beetje ongeloofwaardig.
Nummer 49, klopt dat? Lijkt idd verdomd..
pi_77057672
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef LeNick het volgende:

[..]

Nummer 49, klopt dat? Lijkt idd verdomd..
Als daar gesproken wordt over MJ zijn dood, dan is dat hem. Wist niet dat ie er nog stond. Bericht dateert volgens mij van eind juli.
pi_77057781
'Hi Peter, this is Michael Jackson..' en dan daarna iets van 'I hope you will like my new CD'. En iets dat ie blij is dat Peter z'n fan is.. ofzo
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:23:33 #69
262978 Moonwalk
pi_77057788
Natuurlijk is het begrijpelijk dat Dave Dave maniertjes van Michael heeft overgenomen en dat hij zelfs een beetje als Michael praat. Ik ben 1 van de mensen die heel snel accenten overnemen en blijf het iedere keer raar vinden. Zet mij 2 weken in rotterdam en ik praat ineens heel anders, tot ik weer thuis ben en weer met andere mensen praat. Dus die invloed kan ik wel begrijpen, toch vind ik het wel heel erg lijken en dan heb ik het niet over de photomorph.

Die Dave Dave in dat andere filmpje ziet er wel heel anders uit en die stem is daar ook weer anders. Hij kan plastische chirurgie gedaan hebben of wat dan ook. Het zijn alleen wel dingen die opvallen waardoor je er dus over na gaat denken. Waren dit soort dingen er niet zo massaal, dan zou ik er denk ik ook nooit over na denken. Zoals meer mensen zeggen, ik sluit niet uit dat hij niet dood is. Ik sluit ook niet uit dat hij wel dood is.

Morph fotos geloof ik sowieso niet echt, eerst was Murray zogenaamd michael hahahah. Dat ging ook met zulke foto's. Nouja voordat ik die foto's zag vond ik het al opvallend, en zoals ik net al zei zag die Dave Dave er in een ander filmpje wel heel anders uit

Ja piep ik heb je gevonden hihi
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:26:22 #70
262978 Moonwalk
pi_77057926
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef LeNick het volgende:
'Hi Peter, this is Michael Jackson..' en dan daarna iets van 'I hope you will like my new CD'. En iets dat ie blij is dat Peter z'n fan is.. ofzo
Het lijkt er echt veel op haha
pi_77057996
quote:
Domme ik. Die komt uit 2008 . Zal dat MJ zelf echt zijn?

Het is denk ik 31 die je bedoelt.. maar ik luister alles nog voor <31
pi_77058402
quote:
Nee, die bedoel ik niet. Degene die jij bedoelt dateert van 2008.

Ik bedoel deze: http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
pi_77058509
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, die bedoel ik niet. Degene die jij bedoelt dateert van 2008.

Ik bedoel deze: http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
Klopt, zie me bericht boven je. Dat is nummer 31
pi_77058537
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef LeNick het volgende:

[..]

Domme ik. Die komt uit 2008 . Zal dat MJ zelf echt zijn?

Het is denk ik 31 die je bedoelt.. maar ik luister alles nog voor <31
Oops.... deze post over het hoofd gezien.

Maaruh.. die Peterpanpyt heeft ook foto's van familie van MJ tussen zijn foto's staan. En dan bedoel ik echt gewoon familie foto's, die niet zomaar iedereen kan hebben.
pi_77058671
Dave Dave wat een naam. (tvp)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')