Bijnaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef BasOne het volgende:
Black Adder, Black Adder. He rides a black steed.
Black Adder, Black Adder. He's very bad indeed.
Pitch blackquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijna
Black Adder, Black Adder, he rides a pitch black steed.
Black Adder, Black Adder, he's very bad indeed.
Anders klinkt het niet he
Ow wowquote:
Net zo ver als jij gewoonlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ow wow
hahahaha
niet te geloven
Zit jij er even ver van af
En die reken ik Goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Robbiev85 het volgende:
dan ga ik voor star wars
Kaplah toch faragquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Klingon?
Jaffa, kreequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
Damn... De taal uit Stargate dan?
hmm, toch te makkelijk dusquote:
Kluk kluk clan da's van suske en wiskequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas hengelt naar nog een award. De KlukKluk.
Truste Buurmeisjequote:
De hal bestaat ook niet meer. Heeft plaats gemaakt voor de uitbereiding van Diergaarde Blijdorp.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:45 schreef Robbiev85 het volgende:
iig rotterdam. maar waar.. pff weet ik niet
Nighttown?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat de tempel van de gabberhouse in de jaren'90?
NN meisie van mequote:
Dat was de club waar gabber begonnen is idd. Maar er was een evenementenhal waar de eerste edities van NIghtmare werden gehouden etc.quote:
Dat was meer club. Molendijk, Michel de Hey, Ferry Corsten draaide daar vaak.quote:
Hm, dan houdt het bij mij even op...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was de club waar gabber begonnen is idd. Maar er was een evenementenhal waar de eerste edities van NIghtmare werden gehouden etc.
Nee, die hint van mij moet voldoende zijn als je er ooit van gehoord hebt anders weet je het gewoon niet.quote:
Ja sporthallencomplex.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef ScottTracy het volgende:
Dus echt een hal, en niet een disco/club ofzo?
Energiehal iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |