Bij mij op het terras!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BBQ's horen op 't strand, niet in 't park
Dan moet je gewoon ff wachten tot HW de 301e post maakt!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil helemaal geen Singles topic moeten openen
ha, ik was alert vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon ff wachten tot HW de 301e post maakt!
Gras op je worst is lekker wou je zeggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
BBQ op het strand. Als ik zand op mijn worst wil ga ik wel naar de zandbak.
Van onder een steen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]![]()
jij ook als 't goed is
(zie je wel dat ik verstand van biologie heb)
ligt eraan wie het vlees verkooldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef Sinceria het volgende:
Oeh, BBQ. Iets waar ik normaal gesproken niet misselijk van word.
Dat heet peterselie, mutsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gras op je worst is lekker wou je zeggen?
Nee ik ben gewoon op de normale manier ter wereld gekomen. Gebracht door de ooievaar dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]![]()
jij ook als 't goed is
(zie je wel dat ik verstand van biologie heb)
Blijkbaar welquote:
hmmm vleesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ow, ik meer hier aan:
[ afbeelding ]
maar goed, ik neem wel oordoppen mee
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittigquote:
Als de scheuren erin springen is het bij mij tijd voor een pilsener.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittig
oeh het moet niet te pittig zijn iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittig
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ik ben heul geen peterselie!quote:
Waar waren jullie zaterdag?quote:
Ah toe, doe alsjeblieft ff nog wat voorspelbaarderquote:
gelukkig was "wat je zegt ben je zelf" van een daverend origineel niveauquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah toe, doe alsjeblieft ff nog wat voorspelbaarder
Bedoeld zeker zondagquote:
Origineel en voorspelbaar is heul wat andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig was "wat je zegt ben je zelf" van een daverend origineel niveau.
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
was wel gezellig(afgelopen zondag)
[ link | afbeelding ]
Van dezelfde user:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben een player, maar ik wil kinderen?
Ben al even wakerquote:
In Utrecht op een terras aan het water met een blonde schonequote:
quote:
Ik had al een andere afspraak staanquote:
Mijn hemelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van dezelfde user:
Elke dag morningafterpil slikken is dat slecht?
![]()
bite mequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Origineel en voorspelbaar is heul wat anders
Ja hij maakt goede topicsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van dezelfde user:
Elke dag morningafterpil slikken is dat slecht?
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hij maakt goede topics
Kan je ziektes oplopen door sex met maagd?
Leuk toch?quote:
En grappig is al helemaal wat andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bite me. Jij was iig ook niet grappig!
Je hebt echt wat gemist.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik had al een andere afspraak staan
Welkom in Singlesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En grappig is al helemaal wat anders
Zucht, wat een vermoeiend en kansloos gesprek
Hey, ik ook in utrecht op het terrasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In Utrecht op een terras aan het water met een blonde schone
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist.
Sorry dat ik het er zo inwrijf, maar echt!
Oktober weer!
Ik ben over 1,5 week 3 weken vrij, als het in die periode kan en in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, welke ondernemende Single, anders dan ik, want ik ben geen Single, gaat die BBQ nou plannen?
Ik heb een goed excuus, ik ben ziek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, welke ondernemende Single, anders dan ik, want ik ben geen Single, gaat die BBQ nou plannen?
Ik weet idd meteen weer waarom ik hier nooit meer komquote:
Maar dan is het weer @ westergas.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar in oktober is het koud en dit was cool, want warm enzo
Waar zat je? Ik zat bij de Winkel van Sinkel.quote:
tijd zat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus, ik ben ziek.
Jij mag de stad niet meer uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben over 1,5 week 3 weken vrij, als het in die periode kan en in Amsterdam.
Ik zal ook m'n zwager eens polsen of-ie dan zin heeftquote:
Dus ik krijg deze zomer dan nog een Vondelpark-ontmaagding?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik laat je het park ook nog eens zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus ik krijg deze zomer dan nog een Vondelpark-ontmaagding?
Het Vondelpark is niet groot genoeg?quote:
Ik zeg maar nietsquote:
Mooi zoquote:
Miss MSX heeft gelijk, je bent voorspelbaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik laat je het park ook nog eens zien.
Ok ok, too easy.
Knightmarequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar in oktober is het koud en dit was cool, want warm enzo
Ze kent mequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Miss MSX heeft gelijk, je bent voorspelbaar.
Logischquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo.
maar ik ga niets organiseren in een stad die ik niet ken.
Tegen wil en dank he... tegen wil en dank...quote:
Liarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen wil en dank he... tegen wil en dank...
Mooi zo, wanneer hoor je wat?quote:
In de schaduw zitten dusquote:
Stel je voor dat je moet reizen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zomer, hormoontjes, harde zuurstokken en natte sponzen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Elke keer als ik hier even lees gaat het over een meet.
quote:
Dat is goed nieuwsquote:
Het staat je vrij een eigen voorstel te doenquote:
Ik neem liever een duik in een zwembad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zomer, hormoontjes, harde zuurstokken en natte sponzen.
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Elke keer als ik hier even lees gaat het over een meet.
Idd, ik woon inderdaad zowel in Utrecht als in Den haag he?quote:
Ik een leugenaar, jij een fantastquote:
Hap!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik woon inderdaad zowel in Utrecht als in Den haag he?.
Bijna, nog tien minutenquote:
Kan heter natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef Den_Haag het volgende:
Sex op de BBQ? dat is wel hele hete sex.
Door je eigen worst op de BBQ te leggen?quote:
Nee, een hele andere maar zeer flauwe grap. Dus ik zal hem achterwege latenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Door je eigen worst op de BBQ te leggen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bestel wel een pizzaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
hahaha heb je je fok nickname als referentie opgegeven??quote:
quote:
Eind deze weekquote:
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha heb je je fok nickname als referentie opgegeven??
Hee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:
Nee, want als ik geld verdien, dan kan ik sport betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:48 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Pas op dat je niet moddervet wordt he. :p
Gaaf er staat een ouderwetse ijskar voor de deur!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want als ik geld verdien, dan kan ik sport betalen.
edit: echt heel erg offtopic weer trouwensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Gaaf er staat een ouderwetse ijskar voor de deur!
ik heb wel eens goede ideeënquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
Kindjes hebben al gegeten, gezond
JB, mijn geheime liefde! Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
Kindjes hebben al gegeten, gezond
Je bent verliefd man!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:52 schreef Feitosa het volgende:
Net een ex van me tegegekomen. Nog mooier dan vroeger en nog steeds een schat van een vrouw.
Leuk mee staan kletsen
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ernstig bitter, geneeskunde zeker?Of gaat Groningen sowieso langer door dan Twente?
quote:
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.
Nee, verspreid over 2 weken... Dat dan weer wel, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.
Vrijdag zit ik lekker in de zon op de zeilboot met mn clubje!Ja burgers: van jullie belastingcenten Muhahaahah!
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.
Vrijdag zit ik lekker in de zon op de zeilboot met mn clubje!Ja burgers: van jullie belastingcenten Muhahaahah!
Nee hoor, soms is het gewoon wel even fijn om alleen aan jezelf te hoeven denkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
deze week op mezelf is ook wel lekker nergens geen omkijken aan
weet het klinkt heel slecht
Maar jij mag jezelf dan ook al gepensioneerde noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!
heel goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JB, mijn geheime liefde! Hoe gaat het met je?
Heel goed! Mijn gezondheid is weer een beetje in orde, ik krijg weer wat vlees op de botten, mijn spieren komen weer terug, ik heb een lekker kleurtje! Ik kan weer netjes zoals vroeger vrouwen afwijzenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel goed
Ik ga zo weer wat in de tuin doen
En ik heb een ligbedje gekocht
en met jou?
KMA zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!
Nee, UWVquote:
Dat was op mijn HBO ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.
alles wat ik op me werk doe betalen jullie hahahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
das zeker beterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel goed! Mijn gezondheid is weer een beetje in orde, ik krijg weer wat vlees op de botten, mijn spieren komen weer terug, ik heb een lekker kleurtje! Ik kan weer netjes zoals vroeger vrouwen afwijzen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
alles wat ik op me werk doe betalen jullie hahahaha
ambtenaar for life
zelfs toiletbezoek
Geestelijk? Niet meer te repareren zo kapotquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das zeker beter
en geestelijk? gewend aan t single-zijn?
hehehehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en niet eens een bedankje
mooi zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geestelijk? Niet meer te repareren zo kapotJa, dat bevalt me nu wel!
Ook ja! Maar dat is toch niet mijn favoriete drugs geworden!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi zo
al secondelijm geprobeerd?
Nee, jij gaat voor t zwaardere spulquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook ja! Maar dat is toch niet mijn favoriete drugs geworden!
Nee meiske. Helemaal van de zware pijnstillers af! Alleen soms nog een joint.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat voor t zwaardere spul
O, das wel heel goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee meiske. Helemaal van de zware pijnstillers af! Alleen soms nog een joint.
Ja, en we moeten nog frietjes gaan eten!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel heel goed
Ben blij voor je
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
ff stokbroodje kruidenboter in de oven doen zo nog niet echt trek tis echt te warm gewoon
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
je kan het ook zelf makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doen
En dan smeer ik er losse kruidenboter op, want die kant en klare vind ik niet lekker
Ik doe het op mijn manierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je kan het ook zelf makeninclusief de kruidenboter
gezond natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijk
quote:
ik kom met een suggestiequote:
yupzquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gezond natuurlijkmoeten wel genoeg vitamintjes binnenkrijgen he
Hehe, weet ikquote:
En er is helemaal niks meer........quote:
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tipquote:
ovah ??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En er is helemaal niks meer........
zeg es over jijhaha
hahahaha tnx! wilde ik ff horenquote:
strak plan fruit is altijd lekker met zulk warm weer zeker watermeloenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, weet ik
Ik denk dat ik nog even snel naar de Super ga om fruit te halen. Ananas & Meloen
hahahaha tja accentje hequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tip
zo schattig hoe je dat zegtquote:
krijg je het gewoon warm vanquote:
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keusquote:
spinazie op brood lijkt me niet echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sinceria het volgende:
Nu heb ik ook wel honger.Kep echter alleen maar diepgevroren spinazie en brood in huis.
neuh niet warm... is gwn leuk taaltjequote:
das ook nie eerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keus
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh niet warm... is gwn leuk taaltje
Klinkt raar, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
spinazie op brood lijkt me niet echt lekker
Compensatie lelijk en woon in Almerequote:
ow gaan we weer zo beginnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheen
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar dat is het wel.Broodje roosteren, spinazie erop. Best te doen.
hahahahahquote:
utreg me stadsiequote:
hehequote:
Ja maar dan moet ik mijn bed uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halen
brood roosteren doe je in bed???quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
heheik bespeur hier een punt waarop je je gelijk wilt halen
quote:
alleen als ik niet meedoe aan de discussiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik dacht dat wij het eens waren dat ik altijd gelijk heb!!
Als het kan wel ja.quote:
Kijkquote:
quote:
Gaat al een stuk beter hoor.quote:
Echt niet!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
alleen als ik niet meedoe aan de discussie
Het hoeft alleen maar heet genoeg te wordenquote:
hoe heb je em omgekocht??quote:
Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
liever lui dan moe je zou ambtenaar moeten worden kan het aanraden
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaanquote:
na na na naaaaa naquote:
quote:
quote:
die spinazie is dan helemaal een raadselquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaan![]()
![]()
ff airwin's hulp nodig post die hier nietquote:
strak plan ff de ruis op de lijn weghalenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goed hoor
doen we op de volgende meet : BBQ op het strand/park![]()
Ik zei toch ook niet dat ik de spinazie warm ging eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
die spinazie is dan helemaal een raadselhahahaha
snap ook niet wat je allemaal uitspooktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ff airwin's hulp nodig post die hier niet
zie je die mening telt dus al nietquote:
lolz binnenpretje ;Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
snap ook niet wat je allemaal uitspookt
Oi.quote:
quote:
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog wat leuks mee gemaakt?
wat let je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan samenwonen, dan kan ik weg om te sporten als de kindjes in bed liggen
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.
Moet je niet op je bed blijven liggen anders had je het vast net zo drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Als ze weet dat je in je tentamenweek zit kan ze er vast begrip voor opbrengen geduld is heel belangrijk in een relatie en als ze die nu als niet heeft kan het moeilijk worden in de toekomstquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
School gaat voorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
Ow, Hi timquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
quote:
Was je in slaap gevallen wat een late comebackquote:
geregistreerd op: maandag 29 juni 2009 @ 02:43quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?
Ssstttt dat zou je niet zeggen tochquote:
nee hij gaf de omkoping toequote:
Heb ik toch nog wat onthouden van wat mensen tegen me gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je in slaap gevallen wat een late comeback
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoor
quote:Als ze weet dat je in je tentamenweek zit kan ze er vast begrip voor opbrengen geduld is heel belangrijk in een relatie en als ze die nu als niet heeft kan het moeilijk worden in de toekomst
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.quote:School gaat voor vooral tijdens examen / tentamen periodes
Dat heeft ze maar te respecteren, anders is het toch een kut wijf
Zeg het haar wel duidelijk !
have fun! en doe ze de groetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef Sp00k13 het volgende:
tot later op de avond luitjes ff pc'tje fixen bij me oom en tante
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag het in het schema staan
Ben gebrainwashed. :pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?
doet ikquote:
Hmm hier ben ik ook niet zo'n held in...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.
Dit is eigenlijk een vraag die me al langer bezig houdt; wat is nou een geaccepteerde frequentie. je moet natuurlijk ook nooit te wanhopig overkomen na een eerste date, maar niets laten horen is ook funest.
Dit begrijp ik nog niet zo goed.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.
Dit is eigenlijk een vraag die me al langer bezig houdt; wat is nou een geaccepteerde frequentie. je moet natuurlijk ook nooit te wanhopig overkomen na een eerste date, maar niets laten horen is ook funest.
Begrip hebben is goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil ook graag weer een date met een leuke vrouw maar weet dat ze nu met andere dingen bezig is. dus heb ik maar een beetje geduld. Niet dat je veel keus hebt op dat moment
D'r is niet echt een vast iets voor, ligt ook erg aan de ander natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:20 schreef Carooltje79 het volgende:
maaareee nu was ik ff weg... hoe zit het nou met die BBQ? is er iemand die het gaat regelen ofzo??
quote:
Ja maar hoe doe je dat dan? Bel je dan dagelijks zonder elkaar te zien, of is het helemaal niet erg om af en toe een paar dagen radiostilte te houden. Soms voel ik me namelijk een beetje schuldig omdat ik niets van me laat horen, maar ervaring heeft uitgewezen dat te "clingy" ook averechts werkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil ook graag weer een date met een leuke vrouw maar weet dat ze nu met andere dingen bezig is. dus heb ik maar een beetje geduld. Niet dat je veel keus hebt op dat moment
Mijnes is ook drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nemen wel bier mee voor je buren komt het vast goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]allemaal hier???
ik weet niet of ik dat wel aandurf
Niet pingpongen KF: tafeltannisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes is ook druken ik zelf ook, lopen elkaar nu al 2 weken mis
Ik ben nu officieel een nerdik ga met 2 vrienden pingpongen in het park
![]()
tuurlijk wel, niemand bijt, en ik kom toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
allemaal hier???
ik weet niet of ik dat wel aandurf
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
tuurlijk wel, niemand bijt, en ik kom toch niet
Koesteren de momenten dat je contact heb of het nou via sms, msn is vertrouwen hebben dat jullie weer snel bij elkaar zijn, het is zeker niet makkelijk of het waard is dat laat ik aan jullie overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat dan? Bel je dan dagelijks zonder elkaar te zien, of is het helemaal niet erg om af en toe een paar dagen radiostilte te houden. Soms voel ik me namelijk een beetje schuldig omdat ik niets van me laat horen, maar ervaring heeft uitgewezen dat te "clingy" ook averechts werkt.
haha ik had het meer over mezelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nemen wel bier mee voor je buren komt het vast goed
hele dag bellen heeft alleen een adviesbezoekje opgeleverd, vrijdag, dus kan me niet voorstellen dat ik volgende week alweer helemaal "op de been" benquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
waarom niet?? vind het wel leuk als je ook zou komen dan
Nja, tafeltennis gaat niet door, geen balletjesquote:
jaaa maar er staat nog geen datum vast hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hele dag bellen heeft alleen een adviesbezoekje opgeleverd, vrijdag, dus kan me niet voorstellen dat ik volgende week alweer helemaal "op de been" ben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
Nja, tafeltennis gaat niet door, geen balletjes![]()
plan dan maar ná 17 juliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaa maar er staat nog geen datum vast hoordan wachten we nog ff tot jij ook mee kunt gezellie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarree Thrust... we hebben nu dus een locatiedoe jij de rest regelen dan
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatiequote:
haha het eerste biertje en het eerste satetjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg je nog een speciale behandeling als je in de feest commissie zit
strandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatie
nou bij dezequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil ook weer eens uitgenodigd worden op een meet
Ik neem dan wel een deel van m'n harem mee
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatie
nope helaas nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
woon je niet aan het strand dan?
hoi hoiquote:
quote:
quote:
quote:
k heb toch een zwembadje staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog wel een zwembroek gekocht
ik???quote:
Nog niet gemaakt?quote:
goed en warmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Jannuk, Carooltje!
En de anderen.
Hoest hier?
warmpjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Jannuk, Carooltje!
En de anderen.
Hoest hier?
pfff schuif dan iets op krijg het er warm vanquote:
sssst nog even en ik bega een moordquote:
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:37 schreef KudFokker het volgende:
Ok, ik ben géén nerd meernu even een balletje slaan met een honkbal knuppel en 2 van die echte Amerikaanse ballen
heb er ook 1 met een handtekening, maar geen idee van wie die is
quote:
nee en das maar goed ook, anders was ik om 12 uur al in het nieuws geweestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb Kwaak die uzi al geregeld
daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerd
Als je maar zorg dat je haar goed zit enzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee en das maar goed ook, anders was ik om 12 uur al in het nieuws geweest
doeiiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
eeej ik ben er weer weg van!! fijne avond nog singels
ik ben lekker de tuin in![]()
doei doei
Doeiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
eeej ik ben er weer weg van!! fijne avond nog singels
ik ben lekker de tuin in![]()
doei doei
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als je maar zorg dat je haar goed zit enzo
Ik vind beiden leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |