SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef trovey het volgende:
een volwassen relatie krijgen en huisje, boompje, beestje.
Dan zou ik gewoon beslissen zodra je een condoom uit je portomonnee trekt. Niet omdoen als ze leuk genoeg is. Niks jaren een relatie, gewoon een uur vaag kennen. Moet lukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:47 schreef chiboi het volgende:
Ik heb geen zin om jaren met iemand een relatie te hebben om dan vervolgens te beslissen of iemand geschikt is om de moeder van mijn kinderen te worden.
Geen dankquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:47 schreef chiboi het volgende:
Hoi allen,
Ik wil allereerst zeggen dat ik graag alleen serieuze reacties wil hebben. Grappen en grollen graag niet in mijn topic.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Chiboi
Je hebt het wel over een vrouw, niet een of ander gebruiksvoorwerpquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..
waar moet ik nog meer op letten, behalve dat ze leuk genoeg is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon beslissen zodra je een condoom uit je portomonnee trekt. Niet omdoen als ze leuk genoeg is. Niks jaren een relatie, gewoon een uur vaag kennen. Moet lukken.
Neem hem nou serieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je hebt het wel over een vrouw, niet een of ander gebruiksvoorwerp
ik bedoel het figuurlijk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen een player en een normale kerelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Een player is bloed mooi heeft alle vrouwen op zijn vingers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen een player en een normale kerel
Lijkt me toch niet zo moeilijk, je ontmoet iemand, jullie gaan van elkaar houden, trouwt of gaat samen wonen en jullie besluiten SAMEN of je kinderen wilt en dan maar hopen dat je ze ook mag krijgen. Als je je daar geen voorstelling van kan maken lijkt het me absoluut niet verstandig om al vader te worden, sorry.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..
Hé! We zijn hier niet op het viva/libelle/yes forum.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo moeilijk, je ontmoet iemand, jullie gaan van elkaar houden, trouwt of gaat samen wonen en jullie besluiten SAMEN of je kinderen wilt en dan maar hopen dat je ze ook mag krijgen. Als je je daar geen voorstelilng van kan maken lijkt het me absoluut niet verstandig om al vader te worden, sorry.
Kut zit ik toch mis hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hé! We zijn hier niet op het viva/libelle/yes forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |