Goed advies, maar wil je echt 100% zeker zijn, dan zou ik nog wel elke dag de morningafterpil nemen. Je weet maar nooit!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef Bob-B het volgende:
Lol, de morning afterpil kost zoveel geld, daar kan je dagen lang condooms gebruiken en de pil tegelijk. TS goed idee, maar voor de samenleving zou het beter zijn als je een condoom gebruikt en je vriendin de pil, een spiraaltje en een vrouwencondoom...just to be sure.
Allebei natuurlijk.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef chiboi het volgende:
wat ik bedoel: is de werking van de morningafterpil zo krachtig dat elke dag slikken schadelijk kan zijn voor haar gezondheid?
Jij kunt zo veel willenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Volgens mij ga je gewoon naar Ameland...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Idd, uit de pillen komen mini kampers tevoorschijn en die slaan dan de baby dood in de buik, maar slik je er teveel en er zijn geen baby's om dood te slaan dan gaan de mini kampers aan de organen beginnen. Eerst de longen, dan het hart en als ze dan nog leeft de hersenen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat dood aan inwendige zweren.
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
Ik weet dat dit een open deur is en dat je het zelf ook wel weet, maar de enige die zo dom is dat ze met zo'n domme klapjosti mee zou gaan is Kelly 20 jaar terug en toen was het nog een jongetje, dus helaas, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
Vrij vertaald: jij vindt het lekkerder zonder condoom, dus moet die meid elke volgende dag kotsmisselijk zijn. En of er hier iemand te vinden is die dat helemaal niet egoistisch vindt.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik vind daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |