Goed advies, maar wil je echt 100% zeker zijn, dan zou ik nog wel elke dag de morningafterpil nemen. Je weet maar nooit!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef Bob-B het volgende:
Lol, de morning afterpil kost zoveel geld, daar kan je dagen lang condooms gebruiken en de pil tegelijk. TS goed idee, maar voor de samenleving zou het beter zijn als je een condoom gebruikt en je vriendin de pil, een spiraaltje en een vrouwencondoom...just to be sure.
Allebei natuurlijk.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef chiboi het volgende:
wat ik bedoel: is de werking van de morningafterpil zo krachtig dat elke dag slikken schadelijk kan zijn voor haar gezondheid?
Jij kunt zo veel willenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Volgens mij ga je gewoon naar Ameland...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Idd, uit de pillen komen mini kampers tevoorschijn en die slaan dan de baby dood in de buik, maar slik je er teveel en er zijn geen baby's om dood te slaan dan gaan de mini kampers aan de organen beginnen. Eerst de longen, dan het hart en als ze dan nog leeft de hersenen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat dood aan inwendige zweren.
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
Ik weet dat dit een open deur is en dat je het zelf ook wel weet, maar de enige die zo dom is dat ze met zo'n domme klapjosti mee zou gaan is Kelly 20 jaar terug en toen was het nog een jongetje, dus helaas, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
Vrij vertaald: jij vindt het lekkerder zonder condoom, dus moet die meid elke volgende dag kotsmisselijk zijn. En of er hier iemand te vinden is die dat helemaal niet egoistisch vindt.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik vind daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
Ik lijk op Cristiano Ronaldo.. Chicks hangen aan me benen.. Dus chicks scoren hoef ik niet, zij scoren mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een open deur is en dat je het zelf ook wel weet, maar de enige die zo dom is dat ze met zo'n domme klapjosti mee zou gaan is Kelly 20 jaar terug en toen was het nog een jongetje, dus helaas, dat gaat hem niet worden.
okeee van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef chiboi het volgende:
[..]
Ik lijk op Cristiano Ronaldo.. Chicks hangen aan me benen.. Dus chicks scoren hoef ik niet, zij scoren mij.
Fagquote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef chiboi het volgende:
[..]
Ik lijk op Cristiano Ronaldo.. dudes hangen aan me benen.. Dus dudes scoren hoef ik niet, zij scoren mij.
Omg de jeugd van tegenwoordig is echt triestquote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef chiboi het volgende:
[..]
Ik lijk op Cristiano Ronaldo.. Chicks hangen aan me benen.. Dus chicks scoren hoef ik niet, zij scoren mij.
Ach ja in verhouding bevat die morning after dan ook een mega hoge dosering aan hormonen, meer dan je aan pil verslikt in een jaar oid..niet erg gezond dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef De_Melkboer het volgende:
Mijn vriendin was er goed beroerd van, dus als je dat elke dag wilt
AFCAjosquote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
okeee van wie ben jij een kloon?
Eindelijk een inhoudelijke reactie..quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach ja in verhouding bevat die morning after dan ook een mega hoge dosering aan hormonen, meer dan je aan pil verslikt in een jaar oid..niet erg gezond dus
Ja want ze vragen je om je IDquote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef chiboi het volgende:
[..]
Eindelijk een inhoudelijke reactie..![]()
ik denk dat ik gewoon chicks ga batsen met een andere ID.. who gives a fuck als ze zwanger raakt as long as she cant trace me..
het ruikt er wel naar jaquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef chiboi het volgende:
[..]
Eindelijk een inhoudelijke reactie..![]()
ik denk dat ik gewoon chicks ga batsen met een andere ID.. who gives a fuck als ze zwanger raakt as long as she cant trace me..
Laat onverlet dat ik nog steeds van mening ben dat zo'n zwakbegaafde als jij nooit en dan ook echt nooit nageslacht zou moeten krijgen. Het wordt tijd dat de wet wordt aangepast.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef Bob-B het volgende:
TS goed idee, maar voor de samenleving zou het beter zijn als je een condoom gebruikt en je vriendin de pil, een spiraaltje en een vrouwencondoom...just to be sure.
ik bedoel dat ik een valse naam en woonplaats opgeef als ik met die chicks kennismaak, voor het geval ze de daddy van haar kindje gaan zoeken voor alimentatie..quote:
Ja voor die ene euro die jij gaat verdienen later zullen ze vast de moeite gaan doen dikkequote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik een valse naam en woonplaats opgeef als ik met die chicks kennismaak, voor het geval ze de daddy van haar kindje gaan zoeken voor alimentatie..
In onz zoeken ze duistere, goed doordachte humor, niet een debiel die z'n fantasie moet vertellen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef bleiblei het volgende:
goed topic. wanneer wordtie naar onz geschoven? de grap is er nu wel vanaf..
En vervolgens kom je weer terug in Nederland met diverse SOA's waardoor je opeens veel geld kost voor het ziekenfonds (waar ik ook aan meebetaal) om ervoor te zorgen dat jij weer beter wordt?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
zelfs dat is niet 100%... de enige optie met 100% zekerheid om niet zwanger te raken, is geen sex hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Goed advies, maar wil je echt 100% zeker zijn, dan zou ik nog wel elke dag de morningafterpil nemen. Je weet maar nooit!!
ik neuk 18 jarige verse chicks met een strak kutje.. hoezo SOAs?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:21 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
En vervolgens kom je weer terug in Nederland met diverse SOA's waardoor je opeens veel geld kost voor het ziekenfonds (waar ik ook aan meebetaal) om ervoor te zorgen dat jij weer beter wordt?
Ik zou je eerder een goede heggeschaar aan willen raden om het hele zaakje er bij jou af te knippen zodat je geen sexuele lusten meer hebt.
Jouw zaadcellen zijn nog te dom om een eitje te kunnen bevruchten rot toch op manquote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik een valse naam en woonplaats opgeef als ik met die chicks kennismaak, voor het geval ze de daddy van haar kindje gaan zoeken voor alimentatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |