nou....quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef deedeetee het volgende:
Tsja dat is het nadeel dat alleen de vrouw een kind op de wereld kan zetten. Een man kan lekker ongestoord zijn gang gaan zonder dat er zulke opvallende gevolgen van komen....
Ja Ja........ omgedraaide wereld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef deedeetee het volgende:
Tsja dat is het nadeel dat alleen de vrouw een kind op de wereld kan zetten. Een man kan lekker ongestoord zijn gang gaan zonder dat er zulke opvallende gevolgen van komen....
Ik zie die vrouw al in haar ziekenhuisbed dit soort dingen op verwijtende toon tegen haar man zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef deedeetee het volgende:
Een kussensloop tegen haar mond doet wonderen.............quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:11 schreef Akwableet het volgende:
Ik zie die vrouw al in haar ziekenhuisbed dit soort dingen op verwijtende toon tegen haar man zeggen
Dat zou dan niet bepaald slim zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:11 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik zie die vrouw al in haar ziekenhuisbed dit soort dingen op verwijtende toon tegen haar man zeggen
Mocht misschien ook gewoon vaker (en op de juiste momenten) schieten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Metro2005 het volgende:
Ook een teken dat die neger blijkbaar stukken vruchtbaarder was dan die vent zelf
Had zij het maar bij zuigen alleen gelaten.quote:
Je kreeg het terug in je gezicht gespuugd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had zij het maar bij zuigen alleen gelaten.
Ik ben geen neger.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kreeg het terug in je gezicht gespuugd?
Andersom ook wel, maar dan moeten beide ouders wel beide blanke voorouders hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Overigens kunnen twee blanke mensen ook een zwart kindje krijgen zonder inmenging uit den zwarte.
Zeldzaam, maar mogelijk.
Dat vond een groot deel v/d frontpage users ook... alleen vond men dit niet zozeer omdat de vrouw in kwestie was vreemdgegaan, maar omdat de vrouw was vreemdgegaan met een negerquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: goor tyfus wijf.
Zusje is omgebouwd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef alors het volgende:
Zusje van Beyonce (...), maar hij heeft wel kroeshaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |