Nee, die eet ik omdat ik er zin in heb.quote:
er zijn ook mensen die echt werken in diezelfde hittequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb vandaag een thermometer meegenomen en naast me neer gelegd.
28 graden geeft dat ding aan
Bloedheet at the office
Bouwvakkersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die echt werken in diezelfde hitte![]()
beetje klagen dat et warm is op kantoor
verwent nest
hier lekker rond de 21 gradenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef gabberklaas het volgende:
Dat dat nog bestaat, een office zonder airco.
Kun je ons dan het arbo regeltje aanwijzen dat het niet magquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mag niet....
Dreigen met de arbo bij je baas dus.
Wehehe die gaat in m'n sig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef B.E.D het volgende:
Helpen bananen om je af te koelen?
PICSquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Zith het volgende:
Jullie zijn ook allemaal paupers die in lasfabrieken werken. Ik zit tenminste op 63 meter hoogte in een ruim kantoor voor mezelf, met airco natuurlijk.
Dit zijn adviezen, wettelijk gezien is hierover niets vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mag niet....
Ik ookquote:
faalsig.quote:
Het zou zomaar kunnen want:quote:
Jij werkt als slaaf aan pyramides?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef detoardin het volgende:
Bij ons was het daarstraks 33 graden,zeur niet![]()
http://farm4.static.flickr.com/3619/3639109274_71ee53fc4d.jpgquote:
De eerquote:
Door homo's als jij gaat het hele land naar de klote. Arbo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mag niet....
Lol jij bent grappig. Dacht je nou echt dat een kantoormedewerker die fysiek weinig werk verricht niet bij 28 graden Celcius mag werken, maar dat een stratenmaker/vuilnisman/tuinman (weet ik wat alllemaal) bij 30+ graden wel mag werken in de zon, daarbij ook nog eens fysiek zwaarder werk verrichtende?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mag niet....
Niet iedereen is stratenmaker of metselaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:04 schreef gateway het volgende:
pfff, zeuren dat het warm is op kantoor, zeker nog nooit buiten gestaan werken in de brandende zon, met 30 graden zonder wind
Zoietsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |