Laat de Wieckse maar doorkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffff van de ene kansloze Britpopzooi in de andere kansloze britpop zooi![]()
Tijd voor bier
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat de Wieckse maar doorkomen
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Luisteren we nu naar omroep MAX ?
Fijn hè, dat damestennisquote:
Het nummer was heel leuk ja. Tot die Diggy Dex zich er zonodig mee moest bemoeien. Eeuwig zondequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Diggy Dex Ft. Eva de Roovere, leuk nummer.
10quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef themauster het volgende:
pffff vandaag precies 10 jaar van de basisschool af dat is echt snel gegaan dan besef je ook hoe snel je oud wordt
quote:Michael Jackson verovert hitlijsten
Uitgegeven: 30 juni 2009 16:15
Laatst gewijzigd: 30 juni 2009 16:15
AMSTELVEEN - Michael Jackson verovert postuum de Nederlandse hitlijsten. De vorige week overleden King of Pop bezet vooralsnog al 25 van de 50 plaatsen in de Single Download Top 50.
Dat meldde GfK Retail & Technology, samensteller van de Nederlandse hitlijsten, dinsdag.
''Dit is nog nooit voorgekomen en zal ook niet snel weer gebeuren'', aldus Maikel Verhaaren, manager entertainment bij het onderzoeksbureau.
In de voorlopige top tien van de Album Top 100 staan twee recente uitgaves van Jackson (King of Pop Dutch Collection en Thriller 25th Anniversary). Oudere albums staan in de lijst Catalogue en in de top tien hiervan is de wereldster inmiddels zes keer te vinden.
Bij de singledownloads is Billie Jean de hoogste binnenkomer op nummer twee. Daarna volgen onder meer Ben (4), Don't Stop Till You Get Enough (5), Thriller (6), Beat it (8) en Earth song (10).
De definitieve hitlijsten worden vrijdag bekendgemaakt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)vert-hitlijsten.html
[..].
whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ook, ValeriusSerious Talent
3FM Serious Humor Radio
ik zeg daarop: KX radioquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee geen Saybia
Sneu verhaal, gun't niemand, maar draai ajb geen SaybiaDat is in dezelfde catagorie inderdaad, dat heeft Coen helemaal goed: Het is net zo dramatisch als Coldplay & Keane
En dan nog met een vleugje eigen kuttigheid eroverheen!
heb je aircoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis![]()
ff stedentripje, vanuit Utrecht via Amsterdam naar huis omdat er een vrachtwagen met pech staathet is wat...maar 41 minuten filerijden is ook geen pretje
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen financiering ging goed.
Hoop MC vragen had ik al eerder voorbij zien komen. Waarschijnlijk genoeg goed om het te halen.
goedzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen financiering ging goed.
Hoop MC vragen had ik al eerder voorbij zien komen. Waarschijnlijk genoeg goed om het te halen.
je kunt ook de radio uitzetten of op een andere zender zetten doe ik ook altijd als ik een nummer niks aan vindt ik ga me daar echt niet aan ergerenquote:
Gelukkig geen Ben meer daar heb ik trauma,s van sinds de 1e klas van de middelbare school elke les tijdens Muziek moesten we dat nummer weer zingenquote:
WIj zongen altijd lemon tree en wonderwallquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig geen Ben meer daar heb ik trauma,s van sinds de 1e klas van de middelbare school elke les tijdens Muziek moesten we dat nummer weer zingen
Feli en kudos.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef MarijeH het volgende:
Heb morgenavond diploma uitreiking. Vandaag kreeg ik de uitnodiging pas binnen. Ohja die uitnodiging was verstuurd op 18 juni.
Hoihoiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef MichielV het volgende:
Jaaaaaaaaaaa hallo dan!
voor je zelf of voor een ander de uitreiking ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef MarijeH het volgende:Heb morgenavond diploma uitreiking. Vandaag kreeg ik de uitnodiging pas binnen. Ohja die uitnodiging was verstuurd op 18 juni.
zo was ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even aan dwergwerpen gedaan (lees kind naar bed) pffff wordt er zelf moe van het tijdrekken
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor je zelf of voor een ander de uitreiking ?
leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.
van hartequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.
okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza zingt there's something about you beeebeeee
en ik maar vroeger denken dat de vrije vertaling was: in de wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |