Gelukkig geen Ben meer daar heb ik trauma,s van sinds de 1e klas van de middelbare school elke les tijdens Muziek moesten we dat nummer weer zingenquote:
WIj zongen altijd lemon tree en wonderwallquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig geen Ben meer daar heb ik trauma,s van sinds de 1e klas van de middelbare school elke les tijdens Muziek moesten we dat nummer weer zingen
Feli en kudos.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef MarijeH het volgende:
Heb morgenavond diploma uitreiking. Vandaag kreeg ik de uitnodiging pas binnen. Ohja die uitnodiging was verstuurd op 18 juni.
Hoihoiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef MichielV het volgende:
Jaaaaaaaaaaa hallo dan!
voor je zelf of voor een ander de uitreiking ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef MarijeH het volgende:Heb morgenavond diploma uitreiking. Vandaag kreeg ik de uitnodiging pas binnen. Ohja die uitnodiging was verstuurd op 18 juni.
zo was ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even aan dwergwerpen gedaan (lees kind naar bed) pffff wordt er zelf moe van het tijdrekken
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor je zelf of voor een ander de uitreiking ?
leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.
van hartequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee voor mezelf. Ik heb mijn diploma Mbo administrateur behaald. En volgend jaar doe ik HBO bedrijfseconomie op het Saxion.
okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza zingt there's something about you beeebeeee
en ik maar vroeger denken dat de vrije vertaling was: in de wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |