Dat soort mensen mail ik op den duur altijd terug met: Welk gedeelte van NEE begrijp je niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Weer een mail van die vriend van mijn ex-scharel. Als een meisje een keertje heeft terugemaild dat ze niet wil afspreken omdat ze wat met je vriend heft en vervolgens al en half jaar nergens op reageert, is de boodschap best duidelijk toch?
Joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn zachter omdat ze geen baard hebbenGeen last van stoppels enzo.
Maar verder is qua zoenen weinig verschil. Ja alleen wat teder/rustiger vaak.. en daar ben ik weer wat minder van.
Nee, zeker niet als je geil bentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Weer een mail van die vriend van mijn ex-scharel. Als een meisje een keertje heeft terugemaild dat ze niet wil afspreken omdat ze wat met je vriend heft en vervolgens al en half jaar nergens op reageert, is de boodschap best duidelijk toch?
Het is over met die vriend, jij hebt zes maanden nodig gehad om over je ex heen te komen nu ziet hij zijn kans schoon om jou het hof te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ga even kijken als ik terug ben van Rhodos, thanks vor de tip!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Rip www.aerea.nl dus, voor 15 euro per maand heb je al een verbinding waar je prima mee kan internetten, als je alleen beetje fokt en MSNen wil is 9,95 al te doen, al is dat wel redelijk traag (maar das fok ook).
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Rip www.aerea.nl dus, voor 15 euro per maand heb je al een verbinding waar je prima mee kan internetten, als je alleen beetje fokt en MSNen wil is 9,95 al te doen, al is dat wel redelijk traag (maar das fok ook).
Ze reageert, maar ze speelt hard-to-get. *terugmail*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef Kluts het volgende:
Dat soort mensen mail ik op den duur altijd terug met: Welk gedeelte van NEE begrijp je niet?
Irritant.
Dit is dan niet echt iets voor jou hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niks
getverquote:
Ja he?quote:
In almeren hebben ze nu toch overal glas liggen ? Dat zijn vaak best schappelijke prijzenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niks
Hij heeft me 3 keer gemaild tijdens de periode dat ik date met die vriend van 'm. Vervolgens had ie gehoord dat ik die vriend niet meer zag en informeerde ie of ik nu wel wilde afspreken. Niet op geantwoord en nu stuurt ie nog eens in de maand of zo weer een slijmmailquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is over met die vriend, jij hebt zes maanden nodig gehad om over je ex heen te komen nu ziet hij zijn kans schoon om jou het hof te maken.
Ik denk dat het komt door een allergische reactie.quote:
Hmmquote:
Mijn mailtjes zijn over het algemeen wel zodanig bot en direct dat dat soort misverstanden niet ontstaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze reageert, maar ze speelt hard-to-get. *terugmail*
Waar ben je allergisch voor dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door een allergische reactie.
Ik heb me niet in de prijzen verdiept maar zal eens navraag gaan doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan niet echt iets voor jou hoor. Dit is echt puur wireless , in Amsterdam, en alleen als je geen vaste lijnen wil
.
Ik zou dan gewoon ff bellen met UPC, want met die prijzen zou ik bijna weer terug gaan, 90mbit is best netjes
Kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
In almeren hebben ze nu toch overal glas liggen ? Dat zijn vaak best schappelijke prijzen
Ik heb het genoegen nog nooit gehad om dat zelf te ervaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef Kluts het volgende:
Mijn mailtjes zijn over het algemeen wel zodanig bot en direct dat dat soort misverstanden niet ontstaan.
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.quote:
Hahaha, ik moet er niet aan denken.quote:
Ok, leek me ook niet zo verstandig neequote:
En chocolade? Daar allergisch voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.
Wees blij, Air.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het genoegen nog nooit gehad om dat zelf te ervaren.
Het is een goede tijd om te gaan studeren.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, leek me ook niet zo verstandig nee.
Ik kan echt genieten van een goed in elkaar gedraaide tirade. Al helemaal als ze niet aan mij persoonlijk zijn gericht.quote:
Ja, maar niet heel erg hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
En chocolade? Daar allergisch voor?
Fruit dan, wat moet erin?quote:
Tirade is my middle name.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een goed in elkaar gedraaide tirade. Al helemaal als ze niet aan mij persoonlijk zijn gericht.
Ja dat is het zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is een goede tijd om te gaan studeren.
En Heatwave.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.quote:
Braziliaanse economie trekt wat dat betreft aan, dus het is wel een goeie tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker
Zoals ik daarstraks al zei. Als het hier echt niet gaat lukken met werk dan gaan we de grote plas over en ga ik daar mijn geluk beproeven.
Ja, ik moet wel de safelist hebben, anders kom ik nog met killerfruit aanzettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En Heatwave.
Ik ben ook allergisch voor antibiotica idd, that sucks
1,5 week nog, 3 hele weken vrij babyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb geen zin meer in werk, wil vakantie, ik wil de zon in en ik wil nog veel meer wat nu allemaal niet gaat gebeuren. Ik heb gewoon een baaldag vandaag.
zo lekker buiten vertoeft?quote:
Ik weet alleen van kiwi's zeker dat ik er allergisch voor ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel de safelist hebben, anders kom ik nog met killerfruit aanzetten.
Gewoon even heatwave pestenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
En ja, kan wel irritant zijn ja.
Jij ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,5 week nog, 3 hele weken vrij baby![]()
.
Tis niet jouw dag dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet alleen van kiwi's zeker dat ik er allergisch voor ben.![]()
Meeste dingen ben ik pas een jaar geleden allergisch voor geworden, antibiotica een paar maanden geleden achter gekomen en een bepaald soort insect sinds gisteren.
jaaa heerlijk en al die kleintjes lekker in het water.... is zooo heerlijk om naar te kijken als ze zoveel lol aan het maken zijnquote:
6,5 week nog en dan 3 weken vrijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,5 week nog, 3 hele weken vrij baby![]()
.
mehquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa heerlijk en al die kleintjes lekker in het water.... is zooo heerlijk om naar te kijken als ze zoveel lol aan het maken zijn
gaat ie nog een beetje op je werk
Wacht... heb jij kinderen ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
meh![]()
maar goed nog maar een uurtje dus moet goed komen strakkies
lekker vermaakt dus met die kids![]()
jaaa joh uurtje moet wel lukken johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
meh![]()
maar goed nog maar een uurtje dus moet goed komen strakkies
lekker vermaakt dus met die kids![]()
Lula doet goed werkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Braziliaanse economie trekt wat dat betreft aan, dus het is wel een goeie tijd.
ik heb er eentje jahquote:
hahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
zei ik toch, box: it's the invasion of the milfs
Veel succes noukquote:
Succes!quote:
Schijnbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Spuit 11 maar: succes!quote:
Agossiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij ja.
Ik moet nog 5 weken en dan heb ik 1,5 week vrij.
En baby's.
Hmm, mango.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niet jouw dag dus.
OK, nou dan schrappen we kiwi's iig. Nog een favoriet?
Succes!!quote:
succes!quote:
Wij kinderloze chicks zijn zo 2008.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
ik niet maar carooltje is een milfquote:
Jaa dat jij er een hebt was al bekend maar ik las dat sp00k13 ook kinderen heeft (en dat is dus niet correct)quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef Sinceria het volgende:
Zo, even verplaatst naar bed.![]()
[..]
Hmm, mango.
Dat hangt er vanaf of de dochters al boven de 18 zijn...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:11 schreef heksehiel het volgende:
Hoe pak je een milf in? Richt je je juist op haar kinderen of op haar persoonlijk?
Als ze er boven zijn richt je je op haar persoonlijk neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
Dat hangt er vanaf of de dochters al boven de 18 zijn...
Enige juiste antwoord, anders, no thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of de dochters al boven de 18 zijn...
Blocklist aanstaan ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er is geen Q te bekennen in dit topic hoor
2 posts boven jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Qquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je wil me gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
Nieuwe job gaat door en ik ga meteen overstappen geloof ik
wordt volgens mij helemaal leuk en lekker druk dingen doen![]()
murmpje is blij![]()
![]()
Murmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Je hebt ook een kop voor de radio Qquote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Hey! Das nie waar, 't is best wel heel prettig om Q. te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt ook een kop voor de radio Q.
Jk, jk.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Je zesde zintuig voor Q. heeft daarentegen wel een afstelbeurt nodig, zo te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toen Pien die post typte, had Q nog niets in het topic gezegd. Ben niet gek ofzo
je snapt jk wel toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey! Das nie waar, 't is best wel heel prettig om Q. te zien
jk?quote:
^^ datquote:
Misschien vind ik het wel even prima afgesteld zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zesde zintuig voor Q. heeft daarentegen wel een afstelbeurt nodig, zo te zien.
Oeh! Onaangenaam!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
Damn, mn blikje redbull is lekgegaan in mn tas.![]()
plak plakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
Dubbel kut, plaktas en niet stuiterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal hm ff legen.Was daarmee bezig toen ik je 1e pmetje kreeg.
Oh Cue... ik neem alles terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderen
en je outbox mag je laten staan.. die telt niet mee
Uh.. wat precies?quote:
Klinkt goed! Tof!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Ik wist het welquote:
Dat ie je graag nog een keer wil zien, en of dat nou op een singles meet is, of ergens anders maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Zei ie nog wat over mij dan?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dubbel kut, plaktas en niet stuiteren.
roep maar een tijdquote:
Gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Pien85 het volgende:
Dat ie je graag nog een keer wil zien, en of dat nou op een singles meet is, of ergens anders maakt niet uitHoezo?
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles wegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, box voor de helft leeg, wat een bagger werk. Ik heb nog meer te doen.
Kan ik PMenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
roep maar een tijd
welke bus en halte was het ook alweer? kan je dat ff pmen??
Okquote:
Misschienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel even prima afgesteld zo.
Het leven kan zo simpel zijn he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles weg
Die tip komt wel mooi te laat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles weg
Je zoent wel lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we beginnen met zoenen en daaarna....![]()
Beidequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Maar met al dat gelebber en geflikflooi hier, gaat het nog ergens tot actie komen of is het weer een hoop geblaat en weinig wol?
volgens mij voornamelijk tongrollen en veel grootspraak over batsenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Maar met al dat gelebber en geflikflooi hier, gaat het nog ergens tot actie komen of is het weer een hoop geblaat en weinig wol?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij voornamelijk tongrollen en veel grootspraak over batsen
Hoop digi-soa'squote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
quote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
De actie is al geweest!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
voor de volgende keerquote:
Het is een hoop geblaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
quote:
Wel opklappen voor je wegfietst he?quote:
Het heeft me 2,5 jaar gekost om deze box vol te krijgen.quote:
Schaapjes.quote:
quote:
volgens mij gaat het de laatste tijd snellerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heeft me 2,5 jaar gekost om deze box vol te krijgen.![]()
Dus over 2,5 jaar de tip maar uitvoeren.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef Kreator het volgende:
Allemaal mensen die niet neuken en er wel stoer over doen.
Ik ben er weer weg van.
;w.
Kijk een goed voorbeeld van wat Kluts bedoeldequote:
Haha ja, vooral dat gesms. Wie kan ik daar nu eens de schuld van geven?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij gaat het de laatste tijd snellernet als die smsinbox van jou
1342 Singles topics in één post samengevat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef Kreator het volgende:
Allemaal mensen die niet neuken en er wel stoer over doen.
Ik ben er weer weg van.
;w.
Jij weet ook niets he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk een goed voorbeeld van wat Kluts bedoelde
kom maar opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja, vooral dat gesms. Wie kan ik daar nu eens de schuld van geven?
wie weet doen zij wel omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk een goed voorbeeld van wat Kluts bedoelde
ga je nou met Q en met mij neuken?quote:
Volgens mij wordt er best wel eens geneukt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
1342 Singles topics in één post samengevat.
zie ik hier een vacature vrij komen murmpje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga je nou met Q en met mij neuken?ga dan maar met Q neuken hoor
dan zoenen wij wel afentoe...
Zou je denken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er best wel eens geneukt.
quote:
Niet hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
singles onderling? nah, dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
virtueel neuken is ook niet tofquote:
Hooguit iets dat er voor door moet gaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Pick me!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja, vooral dat gesms. Wie kan ik daar nu eens de schuld van geven?
kan jij uberhaupt weer op je rug liggen??quote:
Nee, natuurlijk niet. Hoe komen ze erbijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
singles onderling? nah, dat zie ik niet gebeuren
Leuk he, die verrassingen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond ga neuken.. ga wel lol hebben
Meaning?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Hooguit iets dat er voor door moet gaan...
Die bijsluiter van Ibuprofen is wel heftig tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik niet,ik mag niet neuken
AirwiN legt er even de nadruk op dat de meeste aanwezigen hier niet aan zijn lat kunnen tippen.quote:
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.quote:
Volgens mijn lijstje gebeurt het weleensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
singles onderling? nah, dat zie ik niet gebeuren
nee, vandaag is volgens mij het ergste, daarom ben ik zo blij met ubuprofenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan jij uberhaupt weer op je rug liggen??
Virtueel voorspel kan best okay zijn. Mits dat niet té lang duurt voor het non-virtueel wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
virtueel neuken is ook niet tof
Gelukkig kan jij dat wel, anders zouden mijn subtiele hints eeuwig verloren gaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
AirwiN legt er even de nadruk op dat de meeste aanwezigen hier niet aan zijn lat kunnen tippen.
Is ook best wel rommel eingelijk, zeker bij langdurig/regelmatig gebruikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die bijsluiter van Ibuprofen is wel heftig tegenwoordig.
quote:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.
"Lafjes er tegenaan hangen" dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.
Jury d'r bij met bordjes met cijfers ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteit gekoppeld?
Dat hangt er vanaf of je het benadert vanuit projectie of vanuit empathie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteit gekoppeld?
Les Pays-bas - zero pointsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Jury d'r bij met bordjes met cijfers ?
ik vertrouw jouw lijstjes niet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje gebeurt het weleens
Ow, en ik ga pas eind volgende week weer vunzige dingen doen
Ik zou dat motto graag omgekeerd zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?
Ben ik toch blij dat ik dat motto niet hanteer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?
Anders heet het gewoon lafjes ertegenaan gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?
En ook nog wie de slachtofferrol mag spelen of laten we dat buiten beschouwing?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je het benadert vanuit projectie of vanuit empathie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg wel zin in neuken van dat gepraat erover...
Daar wordt het wel heel driedimensionaal van. Doe maar niet dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef heksehiel het volgende:
En ook nog wie de slachtofferrol mag spelen of laten we dat buiten beschouwing?
Join the club. ik had al zin.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Gelukkig is mijn vrouw weer thuis...quote:
met links, met rechtsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb bijna altijd seks.
Eergisteren bijna, gisteren bijna, vandaag bijna. Het hele jaar door bijna!
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Nou, als dat gepraat erover nergens toe leidt ben ik er ook wel snel klaar mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Geloof dat het vol zit met hitsige mensenquote:
Precies, cyberdroogneukenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, als dat gepraat erover nergens toe leidt ben ik er ook wel snel klaar mee.
Absoluut.quote:
Dat neemt het gevoel van zin hebben niet weg bij mij hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Misschien moeten jullie dan eens wat minder over seks praten.
Ik lees niet terug, dus geen idee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat het vol zit met hitsige mensen![]()
Oh?quote:
Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.quote:
Anders heet het verkrachtingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.
owquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
De hele playa in je doos!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!
quote:
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelsequote:
Heb ik ook, biologie was altijd erg leuk op de middelbare school, daarna nooit meer wat mee gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ga eens een biologieboek kopen. Uitgerekend jij zou een tien moeten halen voor theorie.
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelse
Amerikaanse, die gaan zo trillen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaal.
Was je weg dan?quote:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow ik heb zo geen zin om te koken vandaag blegh
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa zat te bedenken maar zal toch wat moeten gaan eten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
Pizzaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
* erikje14 eet thuis op dinsdagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtquote:
BBQquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
is niet gezellig in je uppiequote:
lol, hier alleen een multivlaai (en die zitten ook al 30 km verderopquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtdas nie veel
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik heb een restaurant of 30 geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtdas nie veel
haha ok ik kan wel spare-ribs bestellen en pizza en dan houd het wel op hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, hier alleen een multivlaai (en die zitten ook al 30 km verderop)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een restaurant of 30 geloof ik.
Jaquote:
Mja, dat is waar...quote:
Ik zou nooit meer neuken als ik jou was, just to make surequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.
Dan ben ik zo mogelijk nog gefrustreerder dan daarvoor.
jaaa wel lekker iddquote:
Ik heb wel eens in mn up gebbqed, gewoon omdat ik er zin in had. Waarom niet?quote:
nee das wel gezelligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, Singeles BBQ, geen slecht idee eingelijk
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, Singeles BBQ, geen slecht idee eingelijk
Je geld meteen terugvragenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.
Dan ben ik zo mogelijk nog gefrustreerder dan daarvoor.
Zodra ik gegoogled heb waar het vondelpark isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoor.
jaa kan ook wel, maar ik vind dat niet gezellig... bij bbq denk ik aan bier en harde muziek en lekker feestenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mn up gebbqed, gewoon omdat ik er zin in had. Waarom niet?
Prik maar een datumquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoor.
Kom je uit een ei?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zodra ik gegoogled heb waar het vondelpark is
regel het maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik meer hier aan:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa kan ook wel, maar ik vind dat niet gezellig... bij bbq denk ik aan bier en harde muziek en lekker feesten
BBQ's horen op 't strand, niet in 't parkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |