Dat soort mensen mail ik op den duur altijd terug met: Welk gedeelte van NEE begrijp je niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Weer een mail van die vriend van mijn ex-scharel. Als een meisje een keertje heeft terugemaild dat ze niet wil afspreken omdat ze wat met je vriend heft en vervolgens al en half jaar nergens op reageert, is de boodschap best duidelijk toch?
Joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn zachter omdat ze geen baard hebbenGeen last van stoppels enzo.
Maar verder is qua zoenen weinig verschil. Ja alleen wat teder/rustiger vaak.. en daar ben ik weer wat minder van.
Nee, zeker niet als je geil bentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Weer een mail van die vriend van mijn ex-scharel. Als een meisje een keertje heeft terugemaild dat ze niet wil afspreken omdat ze wat met je vriend heft en vervolgens al en half jaar nergens op reageert, is de boodschap best duidelijk toch?
Het is over met die vriend, jij hebt zes maanden nodig gehad om over je ex heen te komen nu ziet hij zijn kans schoon om jou het hof te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ga even kijken als ik terug ben van Rhodos, thanks vor de tip!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Rip www.aerea.nl dus, voor 15 euro per maand heb je al een verbinding waar je prima mee kan internetten, als je alleen beetje fokt en MSNen wil is 9,95 al te doen, al is dat wel redelijk traag (maar das fok ook).
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Rip www.aerea.nl dus, voor 15 euro per maand heb je al een verbinding waar je prima mee kan internetten, als je alleen beetje fokt en MSNen wil is 9,95 al te doen, al is dat wel redelijk traag (maar das fok ook).
Ze reageert, maar ze speelt hard-to-get. *terugmail*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef Kluts het volgende:
Dat soort mensen mail ik op den duur altijd terug met: Welk gedeelte van NEE begrijp je niet?
Irritant.
Dit is dan niet echt iets voor jou hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niks
getverquote:
Ja he?quote:
In almeren hebben ze nu toch overal glas liggen ? Dat zijn vaak best schappelijke prijzenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken naar een andere provider. Ik zit sinds jaar en dag bij Chello maar om nou elke keer de modem te resetten is ook niks
Hij heeft me 3 keer gemaild tijdens de periode dat ik date met die vriend van 'm. Vervolgens had ie gehoord dat ik die vriend niet meer zag en informeerde ie of ik nu wel wilde afspreken. Niet op geantwoord en nu stuurt ie nog eens in de maand of zo weer een slijmmailquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is over met die vriend, jij hebt zes maanden nodig gehad om over je ex heen te komen nu ziet hij zijn kans schoon om jou het hof te maken.
Ik denk dat het komt door een allergische reactie.quote:
Hmmquote:
Mijn mailtjes zijn over het algemeen wel zodanig bot en direct dat dat soort misverstanden niet ontstaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze reageert, maar ze speelt hard-to-get. *terugmail*
Waar ben je allergisch voor dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door een allergische reactie.
Ik heb me niet in de prijzen verdiept maar zal eens navraag gaan doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan niet echt iets voor jou hoor. Dit is echt puur wireless , in Amsterdam, en alleen als je geen vaste lijnen wil
.
Ik zou dan gewoon ff bellen met UPC, want met die prijzen zou ik bijna weer terug gaan, 90mbit is best netjes
Kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
In almeren hebben ze nu toch overal glas liggen ? Dat zijn vaak best schappelijke prijzen
Ik heb het genoegen nog nooit gehad om dat zelf te ervaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef Kluts het volgende:
Mijn mailtjes zijn over het algemeen wel zodanig bot en direct dat dat soort misverstanden niet ontstaan.
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.quote:
Hahaha, ik moet er niet aan denken.quote:
Ok, leek me ook niet zo verstandig neequote:
En chocolade? Daar allergisch voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.
Wees blij, Air.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het genoegen nog nooit gehad om dat zelf te ervaren.
Het is een goede tijd om te gaan studeren.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, leek me ook niet zo verstandig nee.
Ik kan echt genieten van een goed in elkaar gedraaide tirade. Al helemaal als ze niet aan mij persoonlijk zijn gericht.quote:
Ja, maar niet heel erg hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
En chocolade? Daar allergisch voor?
Fruit dan, wat moet erin?quote:
Tirade is my middle name.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een goed in elkaar gedraaide tirade. Al helemaal als ze niet aan mij persoonlijk zijn gericht.
Ja dat is het zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is een goede tijd om te gaan studeren.
En Heatwave.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ga naar de allergoloog om wat dingen te testen ergens over een maand ofzo. Antibiotica misschien, en chocolade.
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.quote:
Braziliaanse economie trekt wat dat betreft aan, dus het is wel een goeie tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker
Zoals ik daarstraks al zei. Als het hier echt niet gaat lukken met werk dan gaan we de grote plas over en ga ik daar mijn geluk beproeven.
Ja, ik moet wel de safelist hebben, anders kom ik nog met killerfruit aanzettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen kiwi's, daar ben ik allergisch voor.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En Heatwave.
Ik ben ook allergisch voor antibiotica idd, that sucks
1,5 week nog, 3 hele weken vrij babyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb geen zin meer in werk, wil vakantie, ik wil de zon in en ik wil nog veel meer wat nu allemaal niet gaat gebeuren. Ik heb gewoon een baaldag vandaag.
zo lekker buiten vertoeft?quote:
Ik weet alleen van kiwi's zeker dat ik er allergisch voor ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel de safelist hebben, anders kom ik nog met killerfruit aanzetten.
Gewoon even heatwave pestenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
En ja, kan wel irritant zijn ja.
Jij ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,5 week nog, 3 hele weken vrij baby![]()
.
Tis niet jouw dag dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet alleen van kiwi's zeker dat ik er allergisch voor ben.![]()
Meeste dingen ben ik pas een jaar geleden allergisch voor geworden, antibiotica een paar maanden geleden achter gekomen en een bepaald soort insect sinds gisteren.
jaaa heerlijk en al die kleintjes lekker in het water.... is zooo heerlijk om naar te kijken als ze zoveel lol aan het maken zijnquote:
6,5 week nog en dan 3 weken vrijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,5 week nog, 3 hele weken vrij baby![]()
.
mehquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa heerlijk en al die kleintjes lekker in het water.... is zooo heerlijk om naar te kijken als ze zoveel lol aan het maken zijn
gaat ie nog een beetje op je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |