Ik zou dat motto graag omgekeerd zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?
Ben ik toch blij dat ik dat motto niet hanteer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?
Anders heet het gewoon lafjes ertegenaan gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?
En ook nog wie de slachtofferrol mag spelen of laten we dat buiten beschouwing?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je het benadert vanuit projectie of vanuit empathie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg wel zin in neuken van dat gepraat erover...
Daar wordt het wel heel driedimensionaal van. Doe maar niet dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef heksehiel het volgende:
En ook nog wie de slachtofferrol mag spelen of laten we dat buiten beschouwing?
Join the club. ik had al zin.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Gelukkig is mijn vrouw weer thuis...quote:
met links, met rechtsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb bijna altijd seks.
Eergisteren bijna, gisteren bijna, vandaag bijna. Het hele jaar door bijna!
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Nou, als dat gepraat erover nergens toe leidt ben ik er ook wel snel klaar mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
Geloof dat het vol zit met hitsige mensenquote:
Precies, cyberdroogneukenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, als dat gepraat erover nergens toe leidt ben ik er ook wel snel klaar mee.
Absoluut.quote:
Dat neemt het gevoel van zin hebben niet weg bij mij hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Misschien moeten jullie dan eens wat minder over seks praten.
Ik lees niet terug, dus geen idee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat het vol zit met hitsige mensen![]()
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |